't Zal alle koffie zijn.quote:
Geen paper schrijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet een paper schrijven.. kan kiezen tusen de psychoanalyse van Freud of het behaviourisme van Skinner.. wat is makkelijker?
quote:
Als de mesjes scherp zijn dan werkt het allebei even kut..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
boeit het nou eigenlijk of je zo'n luxe scheerapparaat hebt of een pauperding? ik heb gewoon zo'n oude..
'k Had zo'n ouwe tweekops van Philips, zonder meeverende koppen enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
boeit het nou eigenlijk of je zo'n luxe scheerapparaat hebt of een pauperding? ik heb gewoon zo'n oude..
Bij Tango Shoes. Hoi allemaal!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
[..]
Succes dan de komende dagen! Waarvoor ga je solliciteren?
Omdat minimaal 8 uur slaap gezond isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens mij is 6 uur slaap een paar dagen lang voor mij te weinigwaarom kunnen andere wel met weinig slaap en ik niet
Nou dan zal ik ook wel weer problemen hebben met thuiskomenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh. Straks richting ouders, en er is WEER een trein ontspoort bij Amsterdam CS, eens zien of ik weer geld terug kan krijgen\
En ook nog een wisselstoring tussen Uitgeest en Alkmaar. Het gaat weer lekker bij de NS
Waar ga jij heen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ook wel weer problemen hebben met thuiskomen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou steeds last van je keel?
terug naar brabant. Was gister ook een ramp om naar den bosch te komen.quote:
Maar dan kom je toch niet langs Amsterdam? Dat zou dan weinig problemen op moeten leveren, lijkt mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
terug naar brabant. Was gister ook een ramp om naar den bosch te komen.
Nee, maar de treinen naar Den Bosch komen van Amsterdam. Dus als daar iets loos is, heb ik altijd vertraging.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch niet langs Amsterdam? Dat zou dan weinig problemen op moeten leveren, lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |