Wat een hoop condensatoren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
"Japan's Hi-Fi audio manufacturer Onkyo presents a high quality sound card SE-150PCI that allows great sound quality from your computer outputs to your headphones or speakers.".
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij en de "" smiley vind ik gewoon eng.
Ik krijg opeens een heel ranzig beeld voor me.quote:
zolang je het maar voor jezelf houdt..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel ranzig beeld voor me.
Uiteraard, blubberkop.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zolang je het maar voor jezelf houdt..
niet spotten met mr. mackroquet.. hij heeft al traanogen dus straks maak je hem nog overstuurquote:
Dat mag ook wel, als die kwaliteit zo hoog moet zijn. Tenminste, dat is een gedachtensprong die je zou kunnen maken. Maar electro is bij mij (gelukkig) heel ver weggezakt...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef tech het volgende:
[..]
En nog niet de zieligste ook niet, zo op het eerste gezicht!
ik lijk wel een demon ofzo.. echt vuurrode ogen nu iedereen is er bang vanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet spotten met mr. mackroquet.. hij heeft al traanogen dus straks maak je hem nog overstuur
vertel die ranzige gedachten maar in spoiler![]()
wil je wat optanol van me lenen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik lijk wel een demon ofzo.. echt vuurrode ogen nu iedereen is er bang van
neu voorlopig vind ik het wel best zo.. geen vervelende klanten die me aanspreken..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
wil je wat optanol van me lenen?( druppels tegen geïrriteerde slijmvliezen)
*hasjie, uhm sorry mevrouw u zei iets( over iets waar ik geen zin in heb?) hasjie.. sorry, maar kunt u dat nog een keer herhalen? hasjie? ow het is niet zo belangrijk? nou een fijne dag dan verder en tot ziens (zonder niezen) *quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neu voorlopig vind ik het wel best zo.. geen vervelende klanten die me aanspreken..![]()
ken je kafka?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
*geeft ajuu wat aandacht*
idd die oude versie had veel meer ballenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe verkracht ik een klassieker door Jessica Simpson deel II
Wat dat betreft is ze een goeie Daisy Dukequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd die oude versie had veel meer ballen
maar ze danst wel geil voor een domme blonde doos
idd goeie vergelijkingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat dat betreft is ze een goeie Daisy Duke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |