pain avec fromage ook goed?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu op broodjes kaas niveau converseren?
En laat ik daar zo meteen inzitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, maar de treinen naar Den Bosch komen van Amsterdam. Dus als daar iets loos is, heb ik altijd vertraging.
O jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En laat ik daar zo meteen inzitten.
NEENquote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:11 schreef petre86 het volgende:
en des.. om eerder wakker te zijn moet je wel hebben geslapen
Om er zeker van te zijn om me niet tegen te komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
O ja![]()
* pakt spullen en rent naar het station*
Heb de koffie en de croissantjes anders al ingepakt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om er zeker van te zijn om me niet tegen te komen.
En is goed voor wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heb de koffie en de croissantjes anders al ingepakt hoor![]()
Ik geloof niet dat je er nog wat van ziet heurj, als ze eenmaal in je eurtjes zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[[url=http://www.audiocubes.com/images/f_sharp_hpmd33s.jpg]afbeelding][/url]
En deze... damn, I'm on a spending spree...!
Ze schijnen mooi te klinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik geloof niet dat je er nog wat van ziet heurj, als ze eenmaal in je eurtjes zitten
Wat niet meer?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*not anymore*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |