Masturberen Tijdens Poepen.... Waar staat die O voor ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:33 schreef Houniet het volgende:
mtpo
Grappig... ik zou niet durvenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, jullie denken zeker grappig te zijn?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Grappig... ik zou niet durven kunnen
Its alifequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, ik dacht dat jullie een 'geweldige' nieuwe banner gingen maken.
wij vinden jou geweldigquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
nee die van jou is goed genoegquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
ijsmeisquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
we misse jequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had ze er op geattendeerd..... maar luisteren... ho maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
En niet eens meer "met dank aan" .
Stelletje ondankbare.
dat was ik ook al kwijt jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
jah maar ff serieus, heb je ook iets gehad aan dit tips die we hebben gegeven?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
sommige mensen hier hebben 't niet zo meer op je na bepaalde reacties van jequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
Tsja NSB-er he.... we moeten we nog meer zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
stupido hou je bek dichtquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik had ze er op geattendeerd..... maar luisteren... ho maar![]()
jij durft ons ondankbaar te noemen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
Gast jij loopt ook achter iedereen aan met een kut !quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik had ze er op geattendeerd..... maar luisteren... ho maar![]()
Moet je niet verder werken aan je verslag ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
Dat is ook een manier om het te zeggen jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hier hebben 't niet zo meer op je na bepaalde reacties van je
Wat zielig dat mensen zich daar iets van aantrekken danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hier hebben 't niet zo meer op je na bepaalde reacties van je
newbie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Moet je niet verder werken aan je verslag ?![]()
Sir yes SIrquote:
halloooooooquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat zielig dat mensen zich daar iets van aantrekken dan.
vind je? ik vind het niet zo heel erg raar/zielig hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen wat zielig om jezelf zo druk te maken om dit topic, maar hier is genoeg over gezegd dus houden we er ook over op...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gast jij loopt ook achter iedereen aan met een kut !
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
halloooooooheb je nou nog wat gehad aan de tips of wat?
Mja je kunt natuurlijk ook zeggen : Wat zielig dat sommige mensen gaan huilen over topicsquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ik een baardje hadquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind fisher gewoon liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "".
Heb je ooit wel eens een eigen mening ofzo?
Dankje meisquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "".
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik heb nog elke nacht goed geslapen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen wat zielig om jezelf zo druk te maken om dit topic, maar hier is genoeg over gezegd dus houden we er ook over op...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
halloooooooheb je nou nog wat gehad aan de tips of wat?
een eigen meningquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Idd helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik heb nog elke nacht goed geslapen.
Nergens last van gehad.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven en een reactie geven op de reacties die daarna kwamen.
Je mag best een mening geven, maar dan moet die mening wel ergens op gebasseerd zijn....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven en een reactie geven op de reacties die daarna kwamen.
Dat mag je inderdaad, ik vind alleen dat 't flink uitgekauwt is... we hebben dit topic nou eenmaal en we hebben lol samen, vervelend als er zo tegenin word gegaan met 't postopkrik gebeuren... maar nu echt genoeg hierover.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
ze durft niet te zeggen dat we haar echt hebben geholpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd helemaal mee eens![]()
btw reageer eens op geitje....
jezlef quoten hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
i dont care, dan krik ik wel m'n posts op
heb je je band al geplaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey ijsmeisik heb je echt gemist
Nu kunnen we weer volop discussierenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey ijsmeisik heb je echt gemist
hooooiiiiiiquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, ooit gehoord van "geduld" ?
En nee, ik heb er niets aan.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, ooit gehoord van "geduld" ?
En nee, ik heb er niets aan.
en niet rellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu kunnen we weer volop discussieren
does normaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
okeej daag stik dan maar in een tube zaaddodende pasta
Tis een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hooooiiiiii
bedoel je:
ge·duld (het ~)
1 vermogen en bereidheid om rustig af te wachten of om een langdurige taak rustig af te maken <=> ongeduld
Rellen doen we hier niet in dit topicquote:
zaaddodende tandpastaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, banquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je mag best een mening geven, maar dan moet die mening wel ergens op gebasseerd zijn....
Die mening van jou klopt namelijk niet helemaal als je kijkt naar jou reacties die je hier (en ook in andere topics) geeft
gelukkig luistert ijsmeis altijd goed naar andere argumentenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu kunnen we weer volop discussieren
en we wisselen ervaringen uit zoals over stageverslagen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Rellen doen we hier niet in dit topic
We hebben alleen maar zinvolle discussies
Hmmm dat mensen achter jou staan ? zal vast komen omdat je je als een slet gedraagtquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.
Goh.
En jij zegt nu wel "Klopt niet, bladiebla". Ondersteun jouw 'feit' eens dan?
Bron? Link? URL?
Want mijn mening klopt wel degelijk. Aangezien het een mening is.
Én ik heb wel degelijk mijn mening ondersteund door voorbeelden te laten zien.
reden voor een feestje met taartquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
me stagebegeleider heeft een zoontje erbij![]()
![]()
idd calvobbes o.a.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.
Goh.
En jij zegt nu wel "Klopt niet, bladiebla". Ondersteun jouw 'feit' eens dan?
Bron? Link? URL?
Want mijn mening klopt wel degelijk. Aangezien het een mening is.
Én ik heb wel degelijk mijn mening ondersteund door voorbeelden te laten zien.
alweer??quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
Auw.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
lekkerrrrrrquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
reden voor een feestje met taart
Gisteren ook alquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
ijsmeis veroorzaakt dat zelf door weer dit topic binnen te vallen en om zich heen te gaan schoppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
EN NU ALLEMAAL KOPPEN DICHT OVER RELLEN ETC....
wat ze heeft gezegd is haar mening, mag ze uiten.. jammer dat het op z'n manier ging. Maar dat is nu voorbij, en ik heb geen zin om hier weer in dat gezeur te zitten...
waarom reageer je alleen als ik zulke dingen zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auw.
Nu kan ik vannacht écht niet meer slapen.
hm, 't is ook onze eigen schuld omdat we in haar topic gaan zitten.. aldan half inhoudelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ijsmeis veroorzaakt dat zelf door weer dit topic binnen te vallen en om zich heen te gaan schoppen
Excuse me?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm dat mensen achter jou staan ? zal vast komen omdat je je als een slet gedraagt
Had mijne vorige week ook, heeft de halve dag spongebob tekeningen zitten kleuren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
niet waar, ze was hoogzwangerquote:
echt relaxed dat ik vrijdag mn laatste dag hebquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
echt relaxed pas om 11 uur beginnen, dan is het al bijna lunchpauze
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auw.
Nu kan ik vannacht écht niet meer slapen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
echt relaxed dat ik vrijdag mn laatste dag heb
ik ben ook weg hier...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef knox_ het volgende:
oh god, het ijsmeis bashen is weer begonnen
Waarom zou ik op de rest van jou bericht ingaan, je loopt alleen maar te blaten dat een mening nooit verkeerd kan zijn en weet ik veel wat nog meer, nou gefeliciteerd hoor, daar heb je helemaal gelijk in, ben je nou blij ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Excuse me?
Volgens mij was jij diegene die achter elke kut aanliep.
En weer reageer je btw niet op mijn gehele post, maar alleen het deel van dat er mensen achter mij staan.
Maar goed, ik wacht netjes tot MutZ terug komt. Ben benieuwd wat zij hier van vind.
Topics bedoel je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
hm, 't is ook onze eigen schuld omdat we in haar topic gaan zitten.. aldan half inhoudelijk
er zaten ook gewoon inhoudelijke reacties bij waar niet op werd gereageerd. beetje jammer toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
hm, 't is ook onze eigen schuld omdat we in haar topic gaan zitten.. aldan half inhoudelijk
jij kent ijsmeis blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]moek je in slaap kome kriebelen? ik vind het echt sneu dat hun weer zo doen....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
is het nou een man of vrouw?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
niet waar, ze was hoogzwanger
en vanmorgen bevallen
Ah, kort gezegd. Je was uitgeluld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom zou ik op de rest van jou bericht ingaan, je loopt alleen maar te blaten dat een mening nooit verkeerd kan zijn en weet ik veel wat nog meer, nou gefeliciteerd hoor, daar heb je helemaal gelijk in, ben je nou blij ?
Niemand kent mij hier iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij kent ijsmeis blijkbaar niet![]()
Teardropje tingelingling, teardrop tingquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Topics bedoel je.
Teardropje vindt het aangenaam om op erg veel posts te reageren met "onzinnige post".
Alleen weet ie dat ie ongelijk heeft, aangezien ik tenminste wél ontopic reageer in veel topics.
En nu laten we dat allemaal fijn rusten.. wat voor zin heeft het om dit steeds aan te halen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Topics bedoel je.
Teardropje vindt het aangenaam om op erg veel posts te reageren met "onzinnige post".
Alleen weet ie dat ie ongelijk heeft, aangezien ik tenminste wél ontopic reageer in veel topics.
Goh, bestaat er soms een nieuwe regel op fok! waarin staat dat je op élke post moet reageren dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er zaten ook gewoon inhoudelijke reacties bij waar niet op werd gereageerd. beetje jammer toch?
Aandacht krijg ik genoeg hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsmeis, vind je het nou echt zo belangrijk dat je aandacht krijgt dat je gewoon weer van voren af aan gaat beginnen met dezelfde discussie?
dat zeg ik niet. merk gewoon op dat je niet op onze inhoudelijke reactie reageert, meer zeg ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goh, bestaat er soms een nieuwe regel op fok! waarin staat dat je op élke post moet reageren dan?
ik blijfquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom gaat nou iedereen weg hier uit het topic, IJsmeis kan beter gaan
Omdat dit nog steeds loopt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
En nu laten we dat allemaal fijn rusten.. wat voor zin heeft het om dit steeds aan te halen?
Vandaar dat we zo aardig zijnquote:
Blijf jij dan uit mijn fotoboekje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom gaat nou iedereen weg hier uit het topic, IJsmeis kan beter gaan
Postopkriksterquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zolang jullie dit blijven doen, doe ik lekker mee hoor.
dan heb ik het niet over imaginaire vriendjes, dat begrijp je ook welquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aandacht krijg ik genoeg hoor.
En ik ben niet begonnen met 'dezelfde' discussie.
Daar ben ik al tijdje niet meer geweest hoorquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan heb ik het niet over imaginaire vriendjes, dat begrijp je ook wel
Het gaat niet om de inschrijfdatum op het forumquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis kijkt naar jouw registreer datum.
Uhuh.
Dat begreep ik ja. Vandaar dat ik het ook over mijn vriendjes had van vleesch ende bloed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan heb ik het niet over imaginaire vriendjes, dat begrijp je ook wel
Serieus je mag zeike wa je wil...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aandacht krijg ik genoeg hoor.
En ik ben niet begonnen met 'dezelfde' discussie.
ik was hier eerder dan jij hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis kijkt naar jouw registreer datum.
Uhuh.
On topic ? het topic gaat over stage, en jij vraagt hoelaat het isquote:
Het loopt inderdaad nog steeds en we zijn nog altijd in afwachting van modjes.. waar we dus nog niets van hebben gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat dit nog steeds loopt?
Zolang jullie dit blijven doen, doe ik lekker mee hoor.
En waar dan wel om?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat niet om de inschrijfdatum op het forum
En vanaf nu is het IJsmeis negeer moment
en we gaan weer pimpen met de inschrijfdataquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was hier eerder dan jij hoor![]()
hier is het 11.54quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
On topic ? het topic gaat over stage, en jij vraagt hoelaat het is![]()
Hey jitz wanneer denk jij dat het moment is dat er bans gaan vallen ?quote:
Oh, ik kan wel vertellen dat er een aantal hier al een paar notes hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad nog steeds en we zijn nog altijd in afwachting van modjes.. waar we dus nog niets van hebben gehoord.
En nu ben ik van mening dat we gaan afwachten tot wat ze zeggen en we hebben 't er zelf verdomme niet meer over
ik zit hier al vanaf mei 2000quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar dan wel om?
Ik heb meer posts. Ik ben beroemder/beruchter. Ik zit er langer.
Vertel. Wat maakt mij meer newbie dan haar?
wie wie wiequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel vertellen dat er een aantal hier al een paar notes hebben.
staglopen draait toch om af tellen tot je weer naar huis mag elke dag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
On topic ? het topic gaat over stage, en jij vraagt hoelaat het is![]()
ik zal eens even in mijn glazen bol kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey jitz wanneer denk jij dat het moment is dat er bans gaan vallen ?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en we gaan weer pimpen met de inschrijfdata30 september 2001
Ik heb inderdaad al heel veel notities hier op papier staanquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat weten we, dus heel erg interesant....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laten we het aan fisher vragen, die is alwetend tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik zal eens even in mijn glazen bol kijken![]()
en nu gaan we pimpen met inside-infoquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er 1, en nu?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
En dat weten we, dus heel erg interesant....
Wie heeft er uit de crewfora gelekt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het aan fisher vragen, die is alwetend toch
Worden die notes ook ergens bijgehouden zodat je zelf kunt zien hoeveel notes je hebt ?quote:
Je instelling tegenover andere maakt je newbie...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar dan wel om?
Ik heb meer posts. Ik ben beroemder/beruchter. Ik zit er langer.
Vertel. Wat maakt mij meer newbie dan haar?
en strax gaan we pimpen met onze buik- been- en bilfoto's, he ijsmeis?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nu gaan we pimpen met inside-info
*Fisher gaat eten....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het aan fisher vragen, die is alwetend toch
Geen dagcijfers, maar de genoteerde usersquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Worden die notes ook ergens bijgehouden zodat je zelf kunt zien hoeveel notes je hebt ?
Het grote Unimog topicquote:
nou daar doet ik niet aan mee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en strax gaan we pimpen met onze buik- been- en bilfoto's, he ijsmeis?
waarom post jij zo respectloos over mensen hier.??quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het grote Unimog topic
Mensen die toen in dat topic hebben gepost waaronder Teardrop en jitz-geval.
jitz-geval, mijn naam is oook zoooooo moeilijk om uit te spreken/te typenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het grote Unimog topic
Mensen die toen in dat topic hebben gepost waaronder Teardrop en jitz-geval.
Nee hoor, het staat dus open en bloot op het forum ^^quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nu gaan we pimpen met inside-info
Maar dat topic was ook gewoon lachwekkend stomquote:
dat is niet echt inside info te noemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef ThaFreak het volgende:
upruimslotje
berichten worden gedelete en notes gezet
opgeruimd......
Je hebt blijkbaar geen indruk op mij gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jitz-geval, mijn naam is oook zoooooo moeilijk om uit te spreken/te typen![]()
Ach, geloof niet dat ik mij daar druk om kan makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen indruk op mij gemaakt.
Hallo jitz-gevalquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, geloof niet dat ik mij daar druk om kan maken
Oh en daarom vind jij dat jij dat topic maar mag verneuken? Terwijl andere mensen het wel interessant vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat topic was ook gewoon lachwekkend stom![]()
en dat vinden wij allemaal in- en intriestquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen indruk op mij gemaakt.
Unimogs zijn anders wel stoere bakken ja!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat topic was ook gewoon lachwekkend stom![]()
i know maar zo deed je het wel voorkomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat dus open en bloot op het forum ^^.
Doe jij nu niet precies hetzelfde hier.... naif mens dat je bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh en daarom vind jij dat jij dat topic maar mag verneuken? Terwijl andere mensen het wel interessant vinden?
Goede instelling. Houden zo en dan ben je zo een keer weg hier.
Okequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh en daarom vind jij dat jij dat topic maar mag verneuken? Terwijl andere mensen het wel interessant vinden?
Goede instelling. Houden zo en dan ben je zo een keer weg hier.
ze is ook nog maar 17: jong, groen en naiefquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe jij nu niet precies hetzelfde hier.... naif mens dat je bent
ik vind jouw naam ook heel moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jitz-geval, mijn naam is oook zoooooo moeilijk om uit te spreken/te typen![]()
teveel zzzzzquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind jouw naam ook heel moeilijk
AHA... de BrEeZaH pubbertijd...... kijk aan... naja i rest my case dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze is ook nog maar 17: jong, groen en naief
Naïef bedoel je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe jij nu niet precies hetzelfde hier.... naif mens dat je bent
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb zojuist mijn verslag ingeleverd
Ik de jouwe ook. Ik vind alle namen moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind jouw naam ook heel moeilijk
Ondertekend door Jitz-gevalquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
AHA... de BrEeZaH pubbertijd...... kijk aan... naja i rest my case dan maar
Doe een banaanvraag voor me dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Staat er op uitlokken van ruzies ook niet ergens een ban ofzo ?
Wat loop je dan te zeiken over de inhoud van onze posts ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naïef bedoel je?
Dan mag er dus vanalles gepost worden.
wat houden die afspraken in? en wanneer vindt alles plaats?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En afspraken gemaakt over de beoordeling en afronding![]()
feli! staat ernie wel op de cover?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
En dan wordt het een feestje gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
21 juni om 13:00 is mijn eindpresentatie op school
Als ik die haal heb ik m'n diploma!
Laten we het hopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
21 juni om 13:00 is mijn eindpresentatie op school
Als ik die haal heb ik m'n diploma!
Neuh verlaag me niet tot jou niveauquote:
Leer eens quoten? Stiekem dingen weghalen zijn not donequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over de inhoud van onze posts ?
Dat wordt het zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan wordt het een feestje geven
dat ik volgende week vrijdag klaar ben, en dat ik beoordeeld wordt door mn begeleider. Zodat ik dat aan school kan geven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat houden die afspraken in? en wanneer vindt alles plaats?
Zoals wij zeggen idd....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naïef bedoel je?
Maar dit topic was toch bedoelt voor onzin zoals jullie dat zelf zeggen.
Dan mag er dus vanalles gepost worden.
Ik doe zoiets nooitquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh verlaag me niet tot jou niveau
Quoten lukt prima hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leer eens quoten? Stiekem dingen weghalen zijn not done![]()
Er stond "zoals jullie dat zelf zeggen" achter.
regelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe zoiets nooit.
Maar je weet de regels dus niet.
Anyway, Lunchpauze.
Niets ik vind het alleen zo leuk klinkenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
even een banaanvraag:
welke vind jij lekkerder, gele of groene?
ik prefereer de gele
owh, okequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets ik vind het alleen zo leuk klinken
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
even een banaanvraag:
welke vind jij lekkerder, gele of groene?
ik prefereer de gele
straks komen mn collega's weer vragen wat er zo ontzettend grappig isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kappen nou !
Ik barst bijna in tranen uit omdat ik mijn lachen in moet houden omdat mn stagebegeleider ook op zn plek zit![]()
sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kappen nou !
Ik barst bijna in tranen uit omdat ik mijn lachen in moet houden omdat mn stagebegeleider ook op zn plek zit![]()
Mên, die banaanvraag grap is al zo oud als de weg naar Romequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
de gelequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef nou maar gewoon antwoord ipv dit offtopic geleuter
mij kijken ze ook regelmatig vragend aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
straks komen mn collega's weer vragen wat er zo ontzettend grappig is![]()
Maar hier heeft iedereen een eigen kantoor, en ja, ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mij kijken ze ook regelmatig vragend aan
en er zijn nog meer wegen die naar rome leiden ook !!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mên, die banaanvraag grap is al zo oud als de weg naar Rome
Die heb ik zelf als eerste gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mên, die banaanvraag grap is al zo oud als de weg naar Rome
eetsequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben eten, tot zo
Ik moet of 30 minuten lopen voor lunch of niet lunchen of ff een auto regelen en voor halfde afdeling broodjes halen... of me buurman lief aankijken voor autofixequote:
ook via een banaanvraag danquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en er zijn nog meer wegen die naar rome leiden ook !!!![]()
Je zou een banaan kunnen vragen als je in het vliegtuig zou zittenquote:
ik zou met de auto gaan. je gaat toch niet een half uur lopen voor ene lunch? je bent toch niet gekquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik moet of 30 minuten lopen voor lunch of niet lunchen of ff een auto regelen en voor halfde afdeling broodjes halen... of me buurman lief aankijken voor autofixedillema
als je geen rijbewijs hebt ... is best moeilijk.. dus moet zowieso een gek vinden die mee wilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou met de auto gaan. je gaat toch niet een half uur lopen voor ene lunch? je bent toch niet gek
Gewoon voorstellen dat je dan voor de hele afdeling lekkere broodjes meeneemt (die ze natuurlijk wel zelf betalen) dan zit er vast wel iemand tussen die met je mee wilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
als je geen rijbewijs hebt ... is best moeilijk.. dus moet zowieso een gek vinden die mee wil
ennuh doei
ben gek zeker ........ (ja k, maar nie zo gek)quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen dat je dan voor de hele afdeling lekkere broodjes meeneemt (die ze natuurlijk wel zelf betalen) dan zit er vast wel iemand tussen die met je mee wil
Lijkt sprekend op goddessquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik ben zoooo vlieft
Yuuko Nakazawa
[afbeelding]
Ok dan geen lunch voor jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ben gek zeker ........ (ja k, maar nie zo gek)
wtf was bijna autosleutels gaan jatte om naar goddess te gaanquote:
ooeeh neem voor mij 2 pistoletjes met krab salade mee.... zonder tomaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef c0mpleX het volgende:
ik ga ff de stad in, ff wat voor mn lunch halen
Maar maar maar, je hebt geen rijbewijsquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wtf was bijna autosleutels gaan jatte om naar goddess te gaan![]()
ik ben veel leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wtf was bijna autosleutels gaan jatte om naar goddess te gaan![]()
lekker hier! en heel erg aan het werkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef somegirl het volgende:
hey jongens!!!!alles goed daar? Lekker aan t "werk" ?
Altijd hequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef somegirl het volgende:
hey jongens!!!!alles goed daar? Lekker aan t "werk" ?
omdat ze je toevoegde en meteen weer verwijderd heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Altijd hewaarom ben je btw nooit online.. ?
@ goddess welcome back![]()
hoe durf je te twijfelen aan mijn schoonheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Altijd hewaarom ben je btw nooit online.. ?
@ goddess welcome back![]()
Twijfelen nooit.... maar mooier als yuuko...helaasquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe durf je te twijfelen aan mijn schoonheid![]()
oiquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:38 schreef LaFoxXx het volgende:
hallow!!
veeeel mooier. ik ben niet bewerkt namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Twijfelen nooit.... maar mooier als yuuko...helaas
@ fish.... denk ut ook ja
ik ookquote:
Ik zit hier vanaf 14.30 alleenquote:
gina wiequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kent iemand ene gina?
voorletters va?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kent iemand ene gina?
neun...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kent iemand ene gina?
zij ook niequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
veeeel mooier. ik ben niet bewerkt namelijk
Stuur 'r een kutfotoquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
er zit ineens een gina in mn msn die gelijk naar een foto vraagt
een lurkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
das die kool ofsow ... die heeft andere nick...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |