een eigen meningquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "".
Heb je ooit wel eens een eigen mening ofzo?
Idd helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik heb nog elke nacht goed geslapen.
Nergens last van gehad.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven en een reactie geven op de reacties die daarna kwamen.
Je mag best een mening geven, maar dan moet die mening wel ergens op gebasseerd zijn....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven en een reactie geven op de reacties die daarna kwamen.
Dat mag je inderdaad, ik vind alleen dat 't flink uitgekauwt is... we hebben dit topic nou eenmaal en we hebben lol samen, vervelend als er zo tegenin word gegaan met 't postopkrik gebeuren... maar nu echt genoeg hierover.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
ze durft niet te zeggen dat we haar echt hebben geholpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd helemaal mee eens![]()
btw reageer eens op geitje....
jezlef quoten hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
i dont care, dan krik ik wel m'n posts op
heb je je band al geplaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey ijsmeisik heb je echt gemist
Nu kunnen we weer volop discussierenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey ijsmeisik heb je echt gemist
hooooiiiiiiquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, ooit gehoord van "geduld" ?
En nee, ik heb er niets aan.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, ooit gehoord van "geduld" ?
En nee, ik heb er niets aan.
en niet rellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu kunnen we weer volop discussieren
does normaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
okeej daag stik dan maar in een tube zaaddodende pasta
Tis een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hooooiiiiii
bedoel je:
ge·duld (het ~)
1 vermogen en bereidheid om rustig af te wachten of om een langdurige taak rustig af te maken <=> ongeduld
Rellen doen we hier niet in dit topicquote:
zaaddodende tandpastaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, banquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je mag best een mening geven, maar dan moet die mening wel ergens op gebasseerd zijn....
Die mening van jou klopt namelijk niet helemaal als je kijkt naar jou reacties die je hier (en ook in andere topics) geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |