een eigen meningquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "".
Heb je ooit wel eens een eigen mening ofzo?
Idd helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik heb nog elke nacht goed geslapen.
Nergens last van gehad.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven en een reactie geven op de reacties die daarna kwamen.
Je mag best een mening geven, maar dan moet die mening wel ergens op gebasseerd zijn....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn mening mag geven en een reactie geven op de reacties die daarna kwamen.
Dat mag je inderdaad, ik vind alleen dat 't flink uitgekauwt is... we hebben dit topic nou eenmaal en we hebben lol samen, vervelend als er zo tegenin word gegaan met 't postopkrik gebeuren... maar nu echt genoeg hierover.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
ze durft niet te zeggen dat we haar echt hebben geholpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd helemaal mee eens![]()
btw reageer eens op geitje....
jezlef quoten hequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
i dont care, dan krik ik wel m'n posts op
heb je je band al geplaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey ijsmeisik heb je echt gemist
Nu kunnen we weer volop discussierenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey ijsmeisik heb je echt gemist
hooooiiiiiiquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, ooit gehoord van "geduld" ?
En nee, ik heb er niets aan.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloooooooooooo, ooit gehoord van "geduld" ?
En nee, ik heb er niets aan.
en niet rellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu kunnen we weer volop discussieren
does normaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
okeej daag stik dan maar in een tube zaaddodende pasta
Tis een kwestie van geduld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hooooiiiiii
bedoel je:
ge·duld (het ~)
1 vermogen en bereidheid om rustig af te wachten of om een langdurige taak rustig af te maken <=> ongeduld
Rellen doen we hier niet in dit topicquote:
zaaddodende tandpastaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, banquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je mag best een mening geven, maar dan moet die mening wel ergens op gebasseerd zijn....
Die mening van jou klopt namelijk niet helemaal als je kijkt naar jou reacties die je hier (en ook in andere topics) geeft
gelukkig luistert ijsmeis altijd goed naar andere argumentenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu kunnen we weer volop discussieren
en we wisselen ervaringen uit zoals over stageverslagen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Rellen doen we hier niet in dit topic
We hebben alleen maar zinvolle discussies
Hmmm dat mensen achter jou staan ? zal vast komen omdat je je als een slet gedraagtquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.
Goh.
En jij zegt nu wel "Klopt niet, bladiebla". Ondersteun jouw 'feit' eens dan?
Bron? Link? URL?
Want mijn mening klopt wel degelijk. Aangezien het een mening is.
Én ik heb wel degelijk mijn mening ondersteund door voorbeelden te laten zien.
reden voor een feestje met taartquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
me stagebegeleider heeft een zoontje erbij![]()
![]()
idd calvobbes o.a.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat raar dat er een paar mensen dan achter mijn mening staan.
Goh.
En jij zegt nu wel "Klopt niet, bladiebla". Ondersteun jouw 'feit' eens dan?
Bron? Link? URL?
Want mijn mening klopt wel degelijk. Aangezien het een mening is.
Én ik heb wel degelijk mijn mening ondersteund door voorbeelden te laten zien.
alweer??quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
Auw.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
lekkerrrrrrquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
reden voor een feestje met taart
Gisteren ook alquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
ijsmeis veroorzaakt dat zelf door weer dit topic binnen te vallen en om zich heen te gaan schoppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
EN NU ALLEMAAL KOPPEN DICHT OVER RELLEN ETC....
wat ze heeft gezegd is haar mening, mag ze uiten.. jammer dat het op z'n manier ging. Maar dat is nu voorbij, en ik heb geen zin om hier weer in dat gezeur te zitten...
waarom reageer je alleen als ik zulke dingen zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auw.
Nu kan ik vannacht écht niet meer slapen.
hm, 't is ook onze eigen schuld omdat we in haar topic gaan zitten.. aldan half inhoudelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ijsmeis veroorzaakt dat zelf door weer dit topic binnen te vallen en om zich heen te gaan schoppen
Excuse me?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm dat mensen achter jou staan ? zal vast komen omdat je je als een slet gedraagt
Had mijne vorige week ook, heeft de halve dag spongebob tekeningen zitten kleuren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
![]()
niet waar, ze was hoogzwangerquote:
echt relaxed dat ik vrijdag mn laatste dag hebquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
echt relaxed pas om 11 uur beginnen, dan is het al bijna lunchpauze
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auw.
Nu kan ik vannacht écht niet meer slapen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
echt relaxed dat ik vrijdag mn laatste dag heb
ik ben ook weg hier...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef knox_ het volgende:
oh god, het ijsmeis bashen is weer begonnen
Waarom zou ik op de rest van jou bericht ingaan, je loopt alleen maar te blaten dat een mening nooit verkeerd kan zijn en weet ik veel wat nog meer, nou gefeliciteerd hoor, daar heb je helemaal gelijk in, ben je nou blij ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Excuse me?
Volgens mij was jij diegene die achter elke kut aanliep.
En weer reageer je btw niet op mijn gehele post, maar alleen het deel van dat er mensen achter mij staan.
Maar goed, ik wacht netjes tot MutZ terug komt. Ben benieuwd wat zij hier van vind.
Topics bedoel je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
hm, 't is ook onze eigen schuld omdat we in haar topic gaan zitten.. aldan half inhoudelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |