Tsja NSB-er he.... we moeten we nog meer zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
En niet eens meer "met dank aan" .
Stelletje ondankbare.
stupido hou je bek dichtquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik had ze er op geattendeerd..... maar luisteren... ho maar![]()
jij durft ons ondankbaar te noemen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
Gast jij loopt ook achter iedereen aan met een kut !quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik had ze er op geattendeerd..... maar luisteren... ho maar![]()
Moet je niet verder werken aan je verslag ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje ondankbare.
Dat is ook een manier om het te zeggen jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hier hebben 't niet zo meer op je na bepaalde reacties van je
Wat zielig dat mensen zich daar iets van aantrekken danquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hier hebben 't niet zo meer op je na bepaalde reacties van je
newbie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Moet je niet verder werken aan je verslag ?![]()
Sir yes SIrquote:
halloooooooquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat zielig dat mensen zich daar iets van aantrekken dan.
vind je? ik vind het niet zo heel erg raar/zielig hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen wat zielig om jezelf zo druk te maken om dit topic, maar hier is genoeg over gezegd dus houden we er ook over op...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gast jij loopt ook achter iedereen aan met een kut !
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
halloooooooheb je nou nog wat gehad aan de tips of wat?
Mja je kunt natuurlijk ook zeggen : Wat zielig dat sommige mensen gaan huilen over topicsquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat ik een baardje hadquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind fisher gewoon liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "".
Heb je ooit wel eens een eigen mening ofzo?
Dankje meisquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach. De meeloper ben jij, met reacties zoals "vind ik ook", "zo kun je het ook zeggen", "".
Heb je ooit wel eens een eigen mening ofzo?
Ik maak me er niet druk om hoor. Ik heb nog elke nacht goed geslapen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen wat zielig om jezelf zo druk te maken om dit topic, maar hier is genoeg over gezegd dus houden we er ook over op...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
halloooooooheb je nou nog wat gehad aan de tips of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |