Doe een banaanvraag voor me dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Staat er op uitlokken van ruzies ook niet ergens een ban ofzo ?
Wat loop je dan te zeiken over de inhoud van onze posts ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naïef bedoel je?
Dan mag er dus vanalles gepost worden.
wat houden die afspraken in? en wanneer vindt alles plaats?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En afspraken gemaakt over de beoordeling en afronding![]()
feli! staat ernie wel op de cover?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb zojuist mijn verslag ingeleverd
En dan wordt het een feestje gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
21 juni om 13:00 is mijn eindpresentatie op school
Als ik die haal heb ik m'n diploma!
Laten we het hopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
21 juni om 13:00 is mijn eindpresentatie op school
Als ik die haal heb ik m'n diploma!
Neuh verlaag me niet tot jou niveauquote:
Leer eens quoten? Stiekem dingen weghalen zijn not donequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over de inhoud van onze posts ?
Dat wordt het zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan wordt het een feestje geven
dat ik volgende week vrijdag klaar ben, en dat ik beoordeeld wordt door mn begeleider. Zodat ik dat aan school kan geven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat houden die afspraken in? en wanneer vindt alles plaats?
Zoals wij zeggen idd....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naïef bedoel je?
Maar dit topic was toch bedoelt voor onzin zoals jullie dat zelf zeggen.
Dan mag er dus vanalles gepost worden.
Ik doe zoiets nooitquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh verlaag me niet tot jou niveau
Quoten lukt prima hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leer eens quoten? Stiekem dingen weghalen zijn not done![]()
Er stond "zoals jullie dat zelf zeggen" achter.
regelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe zoiets nooit.
Maar je weet de regels dus niet.
Anyway, Lunchpauze.
Niets ik vind het alleen zo leuk klinkenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
even een banaanvraag:
welke vind jij lekkerder, gele of groene?
ik prefereer de gele
owh, okequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets ik vind het alleen zo leuk klinken
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
even een banaanvraag:
welke vind jij lekkerder, gele of groene?
ik prefereer de gele
straks komen mn collega's weer vragen wat er zo ontzettend grappig isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kappen nou !
Ik barst bijna in tranen uit omdat ik mijn lachen in moet houden omdat mn stagebegeleider ook op zn plek zit![]()
sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kappen nou !
Ik barst bijna in tranen uit omdat ik mijn lachen in moet houden omdat mn stagebegeleider ook op zn plek zit![]()
Mên, die banaanvraag grap is al zo oud als de weg naar Romequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
de gelequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef nou maar gewoon antwoord ipv dit offtopic geleuter
mij kijken ze ook regelmatig vragend aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
straks komen mn collega's weer vragen wat er zo ontzettend grappig is![]()
Maar hier heeft iedereen een eigen kantoor, en ja, ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mij kijken ze ook regelmatig vragend aan
en er zijn nog meer wegen die naar rome leiden ook !!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mên, die banaanvraag grap is al zo oud als de weg naar Rome
Die heb ik zelf als eerste gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mên, die banaanvraag grap is al zo oud als de weg naar Rome
eetsequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben eten, tot zo
Ik moet of 30 minuten lopen voor lunch of niet lunchen of ff een auto regelen en voor halfde afdeling broodjes halen... of me buurman lief aankijken voor autofixequote:
ook via een banaanvraag danquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en er zijn nog meer wegen die naar rome leiden ook !!!![]()
Je zou een banaan kunnen vragen als je in het vliegtuig zou zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |