Doe een banaanvraag voor me dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Staat er op uitlokken van ruzies ook niet ergens een ban ofzo ?
Wat loop je dan te zeiken over de inhoud van onze posts ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naïef bedoel je?
Dan mag er dus vanalles gepost worden.
wat houden die afspraken in? en wanneer vindt alles plaats?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En afspraken gemaakt over de beoordeling en afronding![]()
feli! staat ernie wel op de cover?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb zojuist mijn verslag ingeleverd
En dan wordt het een feestje gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
21 juni om 13:00 is mijn eindpresentatie op school
Als ik die haal heb ik m'n diploma!
Laten we het hopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
21 juni om 13:00 is mijn eindpresentatie op school
Als ik die haal heb ik m'n diploma!
Neuh verlaag me niet tot jou niveauquote:
Leer eens quoten? Stiekem dingen weghalen zijn not donequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over de inhoud van onze posts ?
Dat wordt het zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan wordt het een feestje geven
dat ik volgende week vrijdag klaar ben, en dat ik beoordeeld wordt door mn begeleider. Zodat ik dat aan school kan geven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat houden die afspraken in? en wanneer vindt alles plaats?
Zoals wij zeggen idd....quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naïef bedoel je?
Maar dit topic was toch bedoelt voor onzin zoals jullie dat zelf zeggen.
Dan mag er dus vanalles gepost worden.
Ik doe zoiets nooitquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh verlaag me niet tot jou niveau
Quoten lukt prima hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leer eens quoten? Stiekem dingen weghalen zijn not done![]()
Er stond "zoals jullie dat zelf zeggen" achter.
regelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe zoiets nooit.
Maar je weet de regels dus niet.
Anyway, Lunchpauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |