dat is niet echt inside info te noemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef ThaFreak het volgende:
upruimslotje
berichten worden gedelete en notes gezet
opgeruimd......
Je hebt blijkbaar geen indruk op mij gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jitz-geval, mijn naam is oook zoooooo moeilijk om uit te spreken/te typen![]()
Ach, geloof niet dat ik mij daar druk om kan makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen indruk op mij gemaakt.
Hallo jitz-gevalquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, geloof niet dat ik mij daar druk om kan maken
Oh en daarom vind jij dat jij dat topic maar mag verneuken? Terwijl andere mensen het wel interessant vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat topic was ook gewoon lachwekkend stom![]()
en dat vinden wij allemaal in- en intriestquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen indruk op mij gemaakt.
Unimogs zijn anders wel stoere bakken ja!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat topic was ook gewoon lachwekkend stom![]()
i know maar zo deed je het wel voorkomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat dus open en bloot op het forum ^^.
Doe jij nu niet precies hetzelfde hier.... naif mens dat je bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh en daarom vind jij dat jij dat topic maar mag verneuken? Terwijl andere mensen het wel interessant vinden?
Goede instelling. Houden zo en dan ben je zo een keer weg hier.
Okequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh en daarom vind jij dat jij dat topic maar mag verneuken? Terwijl andere mensen het wel interessant vinden?
Goede instelling. Houden zo en dan ben je zo een keer weg hier.
ze is ook nog maar 17: jong, groen en naiefquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe jij nu niet precies hetzelfde hier.... naif mens dat je bent
ik vind jouw naam ook heel moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jitz-geval, mijn naam is oook zoooooo moeilijk om uit te spreken/te typen![]()
teveel zzzzzquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind jouw naam ook heel moeilijk
AHA... de BrEeZaH pubbertijd...... kijk aan... naja i rest my case dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze is ook nog maar 17: jong, groen en naief
Naïef bedoel je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe jij nu niet precies hetzelfde hier.... naif mens dat je bent
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb zojuist mijn verslag ingeleverd
Ik de jouwe ook. Ik vind alle namen moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind jouw naam ook heel moeilijk
Ondertekend door Jitz-gevalquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, ik heb zojuist mijn verslag ingeleverd
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
AHA... de BrEeZaH pubbertijd...... kijk aan... naja i rest my case dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |