staglopen draait toch om af tellen tot je weer naar huis mag elke dag?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
On topic ? het topic gaat over stage, en jij vraagt hoelaat het is![]()
ik zal eens even in mijn glazen bol kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey jitz wanneer denk jij dat het moment is dat er bans gaan vallen ?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en we gaan weer pimpen met de inschrijfdata30 september 2001
Ik heb inderdaad al heel veel notities hier op papier staanquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel vertellen dat er een aantal hier al een paar notes hebben.
En dat weten we, dus heel erg interesant....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laten we het aan fisher vragen, die is alwetend tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik zal eens even in mijn glazen bol kijken![]()
en nu gaan we pimpen met inside-infoquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er 1, en nu?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
En dat weten we, dus heel erg interesant....
Wie heeft er uit de crewfora gelekt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het aan fisher vragen, die is alwetend toch
Worden die notes ook ergens bijgehouden zodat je zelf kunt zien hoeveel notes je hebt ?quote:
Je instelling tegenover andere maakt je newbie...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar dan wel om?
Ik heb meer posts. Ik ben beroemder/beruchter. Ik zit er langer.
Vertel. Wat maakt mij meer newbie dan haar?
en strax gaan we pimpen met onze buik- been- en bilfoto's, he ijsmeis?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nu gaan we pimpen met inside-info
*Fisher gaat eten....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we het aan fisher vragen, die is alwetend toch
Geen dagcijfers, maar de genoteerde usersquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Worden die notes ook ergens bijgehouden zodat je zelf kunt zien hoeveel notes je hebt ?
Het grote Unimog topicquote:
nou daar doet ik niet aan mee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en strax gaan we pimpen met onze buik- been- en bilfoto's, he ijsmeis?
waarom post jij zo respectloos over mensen hier.??quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het grote Unimog topic
Mensen die toen in dat topic hebben gepost waaronder Teardrop en jitz-geval.
jitz-geval, mijn naam is oook zoooooo moeilijk om uit te spreken/te typenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het grote Unimog topic
Mensen die toen in dat topic hebben gepost waaronder Teardrop en jitz-geval.
Nee hoor, het staat dus open en bloot op het forum ^^quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nu gaan we pimpen met inside-info
Maar dat topic was ook gewoon lachwekkend stomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |