Postopkriksterquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zolang jullie dit blijven doen, doe ik lekker mee hoor.
dan heb ik het niet over imaginaire vriendjes, dat begrijp je ook welquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aandacht krijg ik genoeg hoor.
En ik ben niet begonnen met 'dezelfde' discussie.
Daar ben ik al tijdje niet meer geweest hoorquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan heb ik het niet over imaginaire vriendjes, dat begrijp je ook wel
Het gaat niet om de inschrijfdatum op het forumquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis kijkt naar jouw registreer datum.
Uhuh.
Dat begreep ik ja. Vandaar dat ik het ook over mijn vriendjes had van vleesch ende bloed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan heb ik het niet over imaginaire vriendjes, dat begrijp je ook wel
Serieus je mag zeike wa je wil...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aandacht krijg ik genoeg hoor.
En ik ben niet begonnen met 'dezelfde' discussie.
ik was hier eerder dan jij hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis kijkt naar jouw registreer datum.
Uhuh.
On topic ? het topic gaat over stage, en jij vraagt hoelaat het isquote:
Het loopt inderdaad nog steeds en we zijn nog altijd in afwachting van modjes.. waar we dus nog niets van hebben gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat dit nog steeds loopt?
Zolang jullie dit blijven doen, doe ik lekker mee hoor.
En waar dan wel om?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat niet om de inschrijfdatum op het forum
En vanaf nu is het IJsmeis negeer moment
en we gaan weer pimpen met de inschrijfdataquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was hier eerder dan jij hoor![]()
hier is het 11.54quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
On topic ? het topic gaat over stage, en jij vraagt hoelaat het is![]()
Hey jitz wanneer denk jij dat het moment is dat er bans gaan vallen ?quote:
Oh, ik kan wel vertellen dat er een aantal hier al een paar notes hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad nog steeds en we zijn nog altijd in afwachting van modjes.. waar we dus nog niets van hebben gehoord.
En nu ben ik van mening dat we gaan afwachten tot wat ze zeggen en we hebben 't er zelf verdomme niet meer over
ik zit hier al vanaf mei 2000quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waar dan wel om?
Ik heb meer posts. Ik ben beroemder/beruchter. Ik zit er langer.
Vertel. Wat maakt mij meer newbie dan haar?
wie wie wiequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel vertellen dat er een aantal hier al een paar notes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |