ik zou met de auto gaan. je gaat toch niet een half uur lopen voor ene lunch? je bent toch niet gekquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik moet of 30 minuten lopen voor lunch of niet lunchen of ff een auto regelen en voor halfde afdeling broodjes halen... of me buurman lief aankijken voor autofixedillema
als je geen rijbewijs hebt ... is best moeilijk.. dus moet zowieso een gek vinden die mee wilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou met de auto gaan. je gaat toch niet een half uur lopen voor ene lunch? je bent toch niet gek
Gewoon voorstellen dat je dan voor de hele afdeling lekkere broodjes meeneemt (die ze natuurlijk wel zelf betalen) dan zit er vast wel iemand tussen die met je mee wilquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
als je geen rijbewijs hebt ... is best moeilijk.. dus moet zowieso een gek vinden die mee wil
ennuh doei
ben gek zeker ........ (ja k, maar nie zo gek)quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen dat je dan voor de hele afdeling lekkere broodjes meeneemt (die ze natuurlijk wel zelf betalen) dan zit er vast wel iemand tussen die met je mee wil
Lijkt sprekend op goddessquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik ben zoooo vlieft
Yuuko Nakazawa
[afbeelding]
Ok dan geen lunch voor jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ben gek zeker ........ (ja k, maar nie zo gek)
wtf was bijna autosleutels gaan jatte om naar goddess te gaanquote:
ooeeh neem voor mij 2 pistoletjes met krab salade mee.... zonder tomaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef c0mpleX het volgende:
ik ga ff de stad in, ff wat voor mn lunch halen
Maar maar maar, je hebt geen rijbewijsquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wtf was bijna autosleutels gaan jatte om naar goddess te gaan![]()
ik ben veel leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wtf was bijna autosleutels gaan jatte om naar goddess te gaan![]()
lekker hier! en heel erg aan het werkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef somegirl het volgende:
hey jongens!!!!alles goed daar? Lekker aan t "werk" ?
Altijd hequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef somegirl het volgende:
hey jongens!!!!alles goed daar? Lekker aan t "werk" ?
omdat ze je toevoegde en meteen weer verwijderd heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Altijd hewaarom ben je btw nooit online.. ?
@ goddess welcome back![]()
hoe durf je te twijfelen aan mijn schoonheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Altijd hewaarom ben je btw nooit online.. ?
@ goddess welcome back![]()
Twijfelen nooit.... maar mooier als yuuko...helaasquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe durf je te twijfelen aan mijn schoonheid![]()
oiquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:38 schreef LaFoxXx het volgende:
hallow!!
veeeel mooier. ik ben niet bewerkt namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Twijfelen nooit.... maar mooier als yuuko...helaas
@ fish.... denk ut ook ja
ik ookquote:
Ik zit hier vanaf 14.30 alleenquote:
gina wiequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kent iemand ene gina?
voorletters va?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kent iemand ene gina?
neun...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kent iemand ene gina?
zij ook niequote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
veeeel mooier. ik ben niet bewerkt namelijk
Stuur 'r een kutfotoquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
er zit ineens een gina in mn msn die gelijk naar een foto vraagt
een lurkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
er zit ineens een gina in mn msn die gelijk naar een foto vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |