er zaten ook gewoon inhoudelijke reacties bij waar niet op werd gereageerd. beetje jammer toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
hm, 't is ook onze eigen schuld omdat we in haar topic gaan zitten.. aldan half inhoudelijk
jij kent ijsmeis blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]moek je in slaap kome kriebelen? ik vind het echt sneu dat hun weer zo doen....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
me stagebegeleider heeft een zoontje erbij![]()
![]()
is het nou een man of vrouw?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
niet waar, ze was hoogzwanger
en vanmorgen bevallen
Ah, kort gezegd. Je was uitgeluld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom zou ik op de rest van jou bericht ingaan, je loopt alleen maar te blaten dat een mening nooit verkeerd kan zijn en weet ik veel wat nog meer, nou gefeliciteerd hoor, daar heb je helemaal gelijk in, ben je nou blij ?
Niemand kent mij hier iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij kent ijsmeis blijkbaar niet![]()
Teardropje tingelingling, teardrop tingquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Topics bedoel je.
Teardropje vindt het aangenaam om op erg veel posts te reageren met "onzinnige post".
Alleen weet ie dat ie ongelijk heeft, aangezien ik tenminste wél ontopic reageer in veel topics.
En nu laten we dat allemaal fijn rusten.. wat voor zin heeft het om dit steeds aan te halen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Topics bedoel je.
Teardropje vindt het aangenaam om op erg veel posts te reageren met "onzinnige post".
Alleen weet ie dat ie ongelijk heeft, aangezien ik tenminste wél ontopic reageer in veel topics.
Goh, bestaat er soms een nieuwe regel op fok! waarin staat dat je op élke post moet reageren dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er zaten ook gewoon inhoudelijke reacties bij waar niet op werd gereageerd. beetje jammer toch?
Aandacht krijg ik genoeg hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsmeis, vind je het nou echt zo belangrijk dat je aandacht krijgt dat je gewoon weer van voren af aan gaat beginnen met dezelfde discussie?
dat zeg ik niet. merk gewoon op dat je niet op onze inhoudelijke reactie reageert, meer zeg ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goh, bestaat er soms een nieuwe regel op fok! waarin staat dat je op élke post moet reageren dan?
ik blijfquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom gaat nou iedereen weg hier uit het topic, IJsmeis kan beter gaan
Omdat dit nog steeds loopt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
En nu laten we dat allemaal fijn rusten.. wat voor zin heeft het om dit steeds aan te halen?
Vandaar dat we zo aardig zijnquote:
Blijf jij dan uit mijn fotoboekje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom gaat nou iedereen weg hier uit het topic, IJsmeis kan beter gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |