Ok, dan vind ik het goed! Maar dan wil ik de volgende keer, na deze keer, wel een keer mee naar een meeting in Amsterdam (klinkt dom, maar ik ben nog nooit in A'dam geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:25 schreef PeRi het volgende:
Die in Den Bosch is heel dicht bij het station. Vanaf het station rechtdoor richting centrum, op een gegeven moment moet je rechtsaf slaan voor het centrum. Aan het begin van die strtaat zit het. Je kan het niet mislopen.
Met dank aan Sanne.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Heee leuk al die foto's PeRi! Ik ga een wallpaper maken![]()
Tot nu toe vind ik mijn haar wel erg fijn geworden erdoor. Maar ik heb steil haar, dus ik kan je geen adveis geven eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef La_Guiri het volgende:
Even een vraagje aan de American Cream gebruiksters: word je haar er echt zacht en handelbaar van? Met andere woorden doet hij goed zijn werk als conditioner? Ik las namelijk op het Amerikaanse forum dat hij niet echt goed werkt als conditioner maar wel heel lekker ruikt.
Hij klinkt verder heeeel lekker en aangezien ik voor mijn krullen wel een goed werkende conditioner nodig heb... Vandaar mijn vraag.
Prima! En dan wil ik vanaf nu geen gekibbel meer tussen jullie tweequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik het goed! Maar dan wil ik de volgende keer, na deze keer, wel een keer mee naar een meeting in Amsterdam (klinkt dom, maar ik ben nog nooit in A'dam geweest)
Toch bedankt! Misschien heaven7 en anders jessie binnenkort? Ja, ik achtervolg mensen met vragen heb ik het ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik mijn haar wel erg fijn geworden erdoor. Maar ik heb steil haar, dus ik kan je geen adveis geven eigenlijk
quote:Trouwens, ik heb het idee dat American cream veel sterker ruikt en ook langer blijft ruiken als ik mn haar daarvoor heb gewassen met thrichomania (oid), ik heb het nu 2 keer gewassen met Ultimate shine en het ruikt een stuk minder sterk ineens
Ik ga donderdag mooi nog een stuk van dat spul halen, het beviel toch al goed
Die herhaling was niet voor jou, maar was omdat het vorige topic al op zn einde liep en ik dit wel de moeite waard vond nogmaals te postenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, ik snap dat het lekker ruikt, maar vroeg me af of je haar er zacht van wordt enzo.
ja tis echt heel zacht , je kan t helemaal indrukkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef PeRi het volgende:
Ik doe mezelf smeren, maar ik gebruik 'm dan ook verkeerd; onder de douche, als een zeepje
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef heaven7 het volgende:
Ik vond die mango te klein en te duur (omdat ie zo klein is).
moet je m trouwens in 1 x opgebruiken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef PeRi het volgende:
¤4,55Ik vind 'm wel erg fijn. Gebruik 'm net zo veel als de body butters. Die zijn 2x zo duur.
Vooral in commbinatie met glitterbugquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:15 schreef Sanne het volgende:
Ik vind Candy Fluff echt helemaal geweldig ruiken!!!
ben verslaafd....
Ik heb met mijn krullende/golvende haar Coolaulin gekozen. Volgens de verkoopster was hij daar namelijk speciaal voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef La_Guiri het volgende:
Even een vraagje aan de American Cream gebruiksters: word je haar er echt zacht en handelbaar van? Met andere woorden doet hij goed zijn werk als conditioner? Ik las namelijk op het Amerikaanse forum dat hij niet echt goed werkt als conditioner maar wel heel lekker ruikt.
Hij klinkt verder heeeel lekker en aangezien ik voor mijn krullen wel een goed werkende conditioner nodig heb... Vandaar mijn vraag.
Ik ga er even met m'n neus in hangen:quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef La_Guiri het volgende:
cloarie, waar ruikt Imperialis naar?
Body Butter voor je handen. Maar ik gebruik het ook voor mijn voeten/knieen/ellebogen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef lotje11 het volgende:
Die Soft Touch was ook weer wat voor iets??
Op zich wel logisch, aangezien zeep vettigheid weghaald. Al heb ik er nooit zo'n last van met bijvoorbeeld Angels Delight, of Honey.quote:
Ik heb die ook uitgeprobeerd en ik vond het echt drie keer niks, naast dat ik er uitslag van kreegquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:41 schreef cloarie het volgende:
Mijn handen ruiken trouwens naar een milkshake banaan door de Sympathy for the skin. Mijn benen zijn helaas nog steeds droog. Ik weet niet of deze crème (voor deze prijs) wel echt beter werkt dan mijn Nivea met amandelolie, maar het ruikt in ieder geval lekkerder. Zometeen ga ik het nog even testen nadat ik onder de douche ben geweest, misschien dat het dan beter intrekt.
Nee joh, niet in een keer gekquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je m trouwens in 1 x opgebruiken?
en wtf is bodybutter nou weer![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee joh, niet in een keer gek
Tenminste, ik gebruik 'm als zeep: Onder de kraan houden en zepen maar. Hij is heel vettig, dus laat een lekker laagje achter (goed voor een droge huid). Ik heb 'm een stuk of 6 of 7 keer gebruikt denk ik.
Body butters zijn You snap the whip, Aquamirabilis, Running for the embassy of Buffy the Backside Slayer. Kan je mee scrubben onder de douche / in bad.
Maar ze smelten echt snel![]()
Ja, ik ! Die is echt zooo lekker. Ziet er heel gek uit, heel dik en ruikt een beetje naar vanilleyoghurt. Je huid wordt er heel zacht van. Je hebt er erg weinig van nodig ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef Anitra het volgende:
Jemig ik kan ook niet even vroeg naar bed he?
Mijn foto staat in de OP
1 augustus is hier goed!! Jessie dan kan je misschien gelijk ook de kids zien als Rick koffie gaat drinken bij zijn oudersmoet je wel ff mee lopen naar de auto voor je naar huis gaat
Ik zoek trouwens een creme voor mijn gezicht die ik kan smeren nadat ik AOBS gebruikt heb. Zelf dacht ik aan Celestial, iemand ervaring mee?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee joh, niet in een keer gek
Tenminste, ik gebruik 'm als zeep: Onder de kraan houden en zepen maar. Hij is heel vettig, dus laat een lekker laagje achter (goed voor een droge huid). Ik heb 'm een stuk of 6 of 7 keer gebruikt denk ik.
Body butters zijn You snap the whip, Aquamirabilis, Running for the embassy of Buffy the Backside Slayer. Kan je mee scrubben onder de douche / in bad.
Maar ze smelten echt snel![]()
quote:When using bath melts, pre-run the bath to partially fill and throw the melt in. Wait until the tub is filled, jump in, and enjoy your luxury bath. Bath Melts are designed to melt at body temperatures - please keep them out of direct sunlight and somewhere cool!
Hè bah, daar baal ik dan van. Ik heb in de winkel heel lang staan twijfelen tussen Dream Cream en Sympathy, maar de verkoopster zei dat Sympathy echt het beste werkte want die was vetter en meer geschikt voor de droge huid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb die ook uitgeprobeerd en ik vond het echt drie keer niks, naast dat ik er uitslag van kreeg
Ik heb ook hele droge benen en ik heb van de week Dream Cream gekocht. Dat is echt een toppertje. Mn benen voelen heel fijn aan, hij is niet vettig, maar laat wel een lekker laagje achter op je benen, die je niet irritant voelt zitten. Je moet er niet teveel van gebruiken, want anders wordt het wel heel vettig vrees ik.
Mn benen zijn echt een stuk toonbaarder geworden, en dat na 2 dagen in de avond en ochtend gesmeerd te hebben.
Ik hoorde gister dat een verkoopster aan een andere klant aan het uitleggen was dat je dat ding in tweeën of drieën moest breken/snijden en dan in bad moest gooien. Dus niet het hele blokje in één keer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Het heet een bath melt, dus je zou denken dat het idd in bad gegooid moet worden. Maar volgens mij smelt dat echt niet zo snel hoor, dat ie meteen op is. Weet iemand anders dat?
Ja, ze had mij dat dus ook aangeraden, toen heb ik er een proefje van gevraagd destijds.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef cloarie het volgende:
[..]
Hè bah, daar baal ik dan van. Ik heb in de winkel heel lang staan twijfelen tussen Dream Cream en Sympathy, maar de verkoopster zei dat Sympathy echt het beste werkte want die was vetter en meer geschikt voor de droge huid.![]()
De volgende keer maar een pot Dream Cream meenemen dan, want ik wil precies dat effect dat jij noemt.
oooh kijk, dan kom je wel een heel eind ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:31 schreef cloarie het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat een verkoopster aan een andere klant aan het uitleggen was dat je dat ding in tweeën of drieën moest breken/snijden en dan in bad moest gooien. Dus niet het hele blokje in één keer.
?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
zitten die kortingsbonnen in iedere cadeauxdoos?
Ik heb ook vervellende handen. Soft Touch breng je 's avonds aan zodat het de hele nacht kan intrekkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nuquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanoudsquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nu![]()
als ze echt kapot zijn ook , kan je beter snachts handschoentjes met glycerine kampferspiritus aandoenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanouds
Helaas.
ow getver , nou moet trouwens zeggen dat dream cream ook goed intrektquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Ze zijn niet kapot maar geheel uitgedroogd door het uren in schoonmaakwater zitten. Zaterdagochtend maak ik schoon, van 7 tot half 11, en zondagavond, maandag begint het grote vervellen. En ik bedoel echt compleet vervellen
lush meetings , dat zijn aanradersquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Dakota het volgende:
oke ik wil eens van dat spul bestellen, wat zijn echte aanraders?
nee, hier nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
ik heb ergens over heen gelezen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
Handschoenen zou kunnen ja maar dat voelt ook niet prettigMaar dat zou mn laatste middel zijn.
Dream cream trekt lekker in maar werkt dus niet helaas
Ik heb alweer een mailtje naar Lush weg.
En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Eh, omdat mijn handen dus gewoon nog blijven vervellen na het schoonmaken
Maar ik vond het in de winkel dus erg lastig te ruiken.... je hebt zó een neus vol luchtjes....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lush meetings , dat zijn aanraders![]()
nee hoor maar ik zou lekker ff naar winkel toegaan , kan je zelf ruiken enzo
wat de 1 lekker vind kan de ander heel goor vinden![]()
nou ik was een beetje verkouden , dus ik rook wel wat maar kon juist daardoor heel makkelijk alles onderscheidenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef lotje11 het volgende:
[..]
Maar ik vond het in de winkel dus erg lastig te ruiken.... je hebt zó een neus vol luchtjes....![]()
Das wel lekker, maar pas nu ik mijn bruisballen een paar dagen in huis heb ruik ik hoe ze ruiken.![]()
Dus ik weet niet hoe je nu precies die zeepjes enzo goed kan beoordelen in de winkel ...![]()
Koooootaaaaa zullen we samen winkelen in Den Boschquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef Dakota het volgende:
ik vind alles lekker als t maar zoet is
tis alleen wel handy als die verkoudheid snel over is, ik ben nu dus nog steeds verkoudenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, *schrijft op: verkouden worden alvorens naar de lush te gaan * bedankt voor de tip!
denk ik.....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Koooootaaaaa zullen we samen winkelen in Den Bosch![]()
Ik wil hem wel Ymmequote:Op woensdag 8 juni 2005 07:39 schreef ymme het volgende:
Ik heb echt iritatie gekregen nadat ik 1x aromcreme heb gebruikt. Kan al een week ofzo, niets onder mijn armen hebben, helemaal rood etc. Als het na het weekend nog niet over is, ga ik toch maar even mee naar de dokter.
Ik vind ook dat als je die aromcreme, uit zijn potje haalt, en het in je vingers een beetje smeerbaar laat worden, dat je dan nog best hard moet wrijven om het goed onder je oksels te krijgen. Dat is dus bij mij fout gegaan, de eerste keer. Doet ook best pijn nu. Ach ja, dus iemand interesse in aromacreme, er er staat hier een volle pot
Geeft nietsquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
P. , hij is opgepost hoor. ik denk alleen niet dat het potje ongeschonden de reis zal volbrengen![]()
![]()
Ik ken geen van beide..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Shantee het volgende:
Ik kan niet kiezen!![]()
Kzoek een goede dagcreme en kzit te twijfelen tussen Enzymion
en Imperialis. De eerste is voor de vette huid, de tweede voor de
gecombineerde huid met vette t-zone dus..
Enzymion is geloof ik zo'n 5 euro duurder..
Iemand die deze producten geprobeerd heeft en me uit de brand kan
helpen?![]()
Hoe ruiken ze bijvoorbeeld? Is ook niet totaal onbelangrijk.
wie weet heb je ergens nog wat leuks in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geeft nietsWil je er nog iets voor hebben? Moet je me maar mailen.
Volgens mij was het voor Bloodylotte en Maeghan ook makkelijker. En als er echt een meet staat, zijn er vast wel mensen bereid te komen. Net als naar Amsterdam. Ik zou dat wel zijn iigquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef lotje11 het volgende:
Even een vraagje : (ik weet niet of ik zelf ga meeten, maargoed) Maar zijn er uberhaupt wel mensen die in Den bosch willen meeten? ik tel er tot nu toe één of twee (al heb ik niet heel zorgvuldig geteld...)
Just checking!
Ik heb ze allebeiquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Shantee het volgende:
Ik kan niet kiezen!![]()
Kzoek een goede dagcreme en kzit te twijfelen tussen Enzymion
en Imperialis. De eerste is voor de vette huid, de tweede voor de
gecombineerde huid met vette t-zone dus..
Enzymion is geloof ik zo'n 5 euro duurder..
Iemand die deze producten geprobeerd heeft en me uit de brand kan
helpen?![]()
Hoe ruiken ze bijvoorbeeld? Is ook niet totaal onbelangrijk.
daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef heaven7 het volgende:
Mesen blijven steeds dezelfde vragen stellen, misschien een soort FAQ maken?
Ahh dankje! Als je mij vertelt dat Imperialis wat vetter is weet ik al genoeg, ondanks dat je een andere huid hebtquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:59 schreef imago het volgende:
[..]
Ik heb ze allebeiMij bevalt Enzymion beter, Imperialis is toch wat vetter. Vind Enzymion ook beter ruiken, maar op zich is met de geur van Imperialis ook niks mis. Vind het wel moeilijk om er advies over te geven, omdat elke huid natuurlijk anders is.
Al die topics doorspitten is ook lullig idd maar er komen er steeds meer bij en dan moeten al die vragen steeds weer opnieuw beantwoord worden, das ook lastigquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef lotje11 het volgende:
Ja, en om nou als nieuweling al die topics door te spitten
En gebruikerservaringen zijn gewoon handiger, op de lush site zetten ze toch dat alles lekker en goed is
Maar misschien is een FAQ een idee![]()
Jaaa dat was ik! Ik wil hem heel graag..quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een The Soft Touch Handybox, iemand wilde die toch kopen via internet?
Ik vind 'm niet zo fijn, dus als iemand 'm wilt? Ik heb 'm bijna niet gebruikt.
Ik was eerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef Shantee het volgende:
[..]
Jaaa dat was ik! Ik wil hem heel graag..Hoe regelen we dat?
De vip-avond wordt geloof ik, alleen gedaan in het filliaal in de Leidsestraat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef Funnie het volgende:
Maar er zijn toch 2 lush zaken i Amsterdam
Als er teveel mensen zijn kunnen jullie toch opsplitsen. Zodat er samen toch eerst wat gegeten kan worden en naderhand eventueel gedronken kan woren weer met z'n allen?
Tis maar een gedachte die door mij heen ging hoor...
Ik zal ook eens een lijst maken van mijn lush gebeuren en een foto erbij
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is toch gewoon te bestellen via internet? Er staat alleen geen foto bij..
Wat zit daar precies in dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een The Soft Touch Handybox, iemand wilde die toch kopen via internet?
Ik vind 'm niet zo fijn, dus als iemand 'm wilt? Ik heb 'm bijna niet gebruikt.
Met een houten doosje erom heenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef PeRi het volgende:
The Soft Touch.
Je bent geen bitchquote:
Ja. Tenminste dat staat op het doosje. En hij is iig stukken groter dan de gewone in de winkelquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Shantee het volgende:
[..]
Je bent geen bitch![]()
Neej joh ik bestel hem wel via internet samen met Enzymion
Zit er 115 gram in PeRi?
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Shantee het volgende:
[..]
Je bent geen bitch![]()
Neej joh ik bestel hem wel via internet samen met Enzymion
Zit er 115 gram in PeRi?
Mail is verstuurdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik wil hem wel Ymme![]()
Stuur mij maar even een mailtje : veggie@heelsnelinternet.nl
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil altijd alles voor mezelf houdenWat ben je gul Anitra
Lief tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Anitra het volgende:
[..]Ik ben zo'n doos dat ik dus anderen eerst laat proberen zodat ze weten wat ik ze aan smeer
Het is gisteren dan waarschijnlijk verstuurd. Dan kan het woensdag of donderdag binnen komen. Met een beetje geluk, is het vaak de dag erop. Maar met een beetje pech, kan het ook 2 dagen later pas afgegeven worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Anitra het volgende:
Dat is vaag, volgens mij moet het idd komen dan vandaag
Big!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Muis_81 het volgende:
Welke shampoo raden jullie aan voor fijn haar waarin ik graag wat volume wil hebben? (Na de sweetiestack en bruisbal wil ik meer.....veel meer)
Dan maar Den Bosch, maar ik voel me niet geroepen dat te organiseren, dat mag een andere creatieve geest doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef PeRi het volgende:
Lotte wil je liever naar een meet in DenBosch of Amsterdam?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het praatje al meegemaakt, we kunnen ook met zijn allen gaan eten, dan geef ik mijn bestellijst en geld mee aan iemand en dan kan diegene mijn voorraadje opkopen. Ondertussen ga ik dan alvast aan het bier
(j/k)
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het praatje al meegemaakt, we kunnen ook met zijn allen gaan eten, dan geef ik mijn bestellijst en geld mee aan iemand en dan kan diegene mijn voorraadje opkopen. Ondertussen ga ik dan alvast aan het bier
(j/k)
Angels on bare skin is een moetje voor je t-zonequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil eind van de maand ook eens een bezoekje brengen aan Lush (voor het eerst!). Ik heb trouw al jullie topics gelezen, en ook gekeken op wiki enzo, maar kom er toch niet helemaal uit! Mag ik jullie om advies vragen?![]()
Ik wil een zeepje, ik hou van bloemige en kruidige geuren, liefst niet al te zoet maar ook niet te fris. Verder wil ik iets om m’n gezicht mee te reinigen, het liefst iets wat ik dagelijks kan gebruiken. Heb een normale huid met een beetje vettige T-zone met hier en daar ook wat plekjes en onzuiverheden, maar niet al te erg. Verder ook een shampoo, mijn haar is op zich gezond, glanst ook wel van zichzelf, maar is een beetje slap en dun.
Wie o wie geeft mij advies?
Ik wil een badquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef lotje11 het volgende:
ik heb er ook al een gemaakt, maar dat is meer gebaseerd op Fok! dan op wat ik ruik in de winkel
Angels on bare skin
Imperialis
Wicky massagebar
Soft touch of dreamcream?
Honey I washed the kids
I should coco
Bad melths, maar weet nog niet welke...
![]()
ow ja en nog wat bruisballen![]()
Zeep zou ik niet zo 1,2, weten, ruik zelf in de winkel zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil een zeepje, ik hou van bloemige en kruidige geuren, liefst niet al te zoet maar ook niet te fris. Verder wil ik iets om m’n gezicht mee te reinigen, het liefst iets wat ik dagelijks kan gebruiken. Heb een normale huid met een beetje vettige T-zone met hier en daar ook wat plekjes en onzuiverheden, maar niet al te erg. Verder ook een shampoo, mijn haar is op zich gezond, glanst ook wel van zichzelf, maar is een beetje slap en dun.
Wie o wie geeft mij advies?
Zeg, ik ben hier niet drie keer per dag zoals sommige van jullie =P Maar als het even kan wil ik wel naar Amsterdam, omdat ik naar Den Bosch met een overstap zit in Tilburg of via Utrecht moet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef PeRi het volgende:
Heb ik het goed of wilden Maeghan en Bloodylotte liever naar DenBosch? Dan zou ik ze van de lijst kunnen halen en dan Ripley en La_guiri er gewoon bij. Daar doen ze toch niet moeilijk over.
Als Maeghan en Bloodylotte zich even willen melden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, zo'n beetje alles wat in potjes en flesjes zit bij mij is door 'Kris' gemaakt. In het filiaal in Maastricht is ook bijna alles door Kris gemaakt en in Den Bosch ook. Volgens mij is Kris of een fictief figuur, of een workaholic.
Ik heb altijd Justin of Chase.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, zo'n beetje alles wat in potjes en flesjes zit bij mij is door 'Kris' gemaakt. In het filiaal in Maastricht is ook bijna alles door Kris gemaakt en in Den Bosch ook. Volgens mij is Kris of een fictief figuur, of een workaholic.
Okay. Dan laat ik je gewoon op de lijst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zeg, ik ben hier niet drie keer per dag zoals sommige van jullie =P Maar als het even kan wil ik wel naar Amsterdam, omdat ik naar Den Bosch met een overstap zit in Tilburg of via Utrecht moet.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Ik zat trouwens te denken, voor de meet. Nu zitten we met 23 personen. Zouden ze daar echt een probleem van maken? Wmb kan iedereen gewoon mee van de lijst.
zou je even moeten bellen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Ik zat trouwens te denken, voor de meet. Nu zitten we met 23 personen. Zouden ze daar echt een probleem van maken? Wmb kan iedereen gewoon mee van de lijst.
Ja uh, jullie weten hoe de situatie, ligt tussen H7 & Ik. Ik denk niet dat het goed is, als we bijde mee gaan, naar de zelfde Lush meeting.quote:
De ervaring leert dat er vaak nog mensen afzeggen. Dat is eigenlijk met elke meet wel zo..maar goed, je kunt er niet van uitgaan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Ja precies. Maar ze hebben laatst ook niet geteld ofzo. Alhoewel 23 personen wel veel is. En of het in het winkeltje past..quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
De ervaring leert dat er vaak nog mensen afzeggen. Dat is eigenlijk met elke meet wel zo..maar goed, je kunt er niet van uitgaan!
Als het dan eind augustes word, dan wel graag in het weekend! Vanweg mijn schooldagen danquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:19 schreef PeRi het volgende:
Als er nou aanstalten gemaakt wordt voor een meet in Den Bosch. Dan zijn er geen problemen meer wat betreft H7 en Ymme. Ymme heeft aangegeven wel naar Den Bosch te willen dan, maar dan moet ie er wel komen. Voor Lotte is het ook handiger. En ik weet zeker dat er nog wel meer mensen naar Den Bosch willen komen dan ter zijner tijd.
Anders wil ik wel weer in eind Augustus/ in September een meet 'organiseren' voor Den Bosch?
Eind augustus kan ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben op vakantie tot de 28e en ik denk dat het dan september zou worden, ook wat beter voor mijn portomonee, ivm studieboeken enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Als het dan eind augustes word, dan wel graag in het weekend! Vanweg mijn schooldagen dan![]()
Ligt aan de datum en als ik in Tilburg zit, kom ik ook welquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef BloodyLotte het volgende:
*zucht* Ok dan.
Lush meet Den Bosch
Menschvolk:
BloodyLotte
Ymme
Ergens in Juli ofzo?
Is idd, een geweldig goed idee! September voor mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eind augustus kan ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben op vakantie tot de 28e en ik denk dat het dan september zou worden, ook wat beter voor mijn portomonee, ivm studieboeken enzo.
Kunnen we samen gaan, want ik zit dan ook in Tilburg bij mijn meneer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ligt aan de datum en als ik in Tilburg zit, kom ik ook wel
Hebben jullie al een huisje op het oog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Kunnen we samen gaan, want ik zit dan ook in Tilburg bij mijn meneer.
Sterker nog, met een hoop geluk woon ik dan ergens met mijn meneer.
Vraag het ze, ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, denken jullie dat het mogelijk is een proefje van de soft touch te krijgen?
Minder Lush kopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Heel veel, maar die kosten meestal veel te veel. Zowel huur als koop..
Ik wil wel een stukje van de mijne opsturen naar je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, denken jullie dat het mogelijk is een proefje van de soft touch te krijgen?
Lekker dat het binnen isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa mijn bestelling is binnen, en best veel monstertjes. Moet nu gaan eten later meer.
Nog wel een vraagje. Onder mijn potje poeder candy fluff zit een stickertje met geschreven tekst : muzz 27/01/05. Houd dat in dat ik een erg verlopen potje heb? Wat staat er bij jullie onderop? En de angels on bare skin is bij mij ook al ruim 3 weken oud, dat vind ik dan weer minder. En o ja die stukken zeep he die zien er dus echt niet zo leuk uit als op de foto's. Is dat nou bij jullie ook? Ik heb karma, ginger en milky bar. T zijn allemaal gewoon afgehakte lompe stukken.
Dat grote rooie zeep? Dat was volgens mij gewoon Angels Delight, die is rozequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Anitra het volgende:
Heaven7: Djen vraagt wat die rooi is rechts naast die witte op jou foto in de OP
Die heb ik zelf ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat grote rooie zeep? Dat was volgens mij gewoon Angels Delight, die is roze
Wat ben je liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik wil wel een stukje van de mijne opsturen naar je.
tuurlijk meen ik het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:24 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat ben je liefIk weet niet of je het meent maar ik vind het erg lief
Nee joh, doe geen moeite en hou je spulletjes lekker voor jezelf, anders hou je toch niks over
Die roze zeep is Angels delight inderdaad, die is ook lekker zoet maar niet zo zwaar als Rockstar.
Nou, alleen als je het heel zeker weet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
tuurlijk meen ik het.
volgens mij doe ik 2 jaar met the soft
Hahaha ik weet het heel zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou, alleen als je het heel zeker weet hoorAnders vraag ik het morgen in de winkel en als het nou niet mag kijken we verder, is dat een idee?
Ja, zeepjes ga ik zelf ruiken.. maar ben een beetje bang dat ik, als ik eenmaal in de winkel ben, een beetje overvoerd raak van al die luchtjes. Daarom probeer ik alvast een voorselectie te makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeep zou ik niet zo 1,2, weten, ruik zelf in de winkel zou ik zeggen
Gezicht: Herbalism! Mijn T-zone is nu na 3 dagen gebruiken al stukken minder vettig.
Of Angels on Bare Skin. Lekker voor iedere dag.
Shampoo's heb ik niet zo heel veel ervaringen mee. Irresistible Bliss misschien? Voor normaal haar. En ik zou zeker een American Cream of Retread Conditioner nemen als extraatje.
Haha danku mevrouw de verkoopsterquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Angels on bare skin is een moetje voor je t-zone
demon in the dark is lekker fris een echte oppepper.
Red rooster is lekker kruidig
Als shampoo zal ik dan NEW aan rden die erg goed bij de red rooster past
ik voel me net een verkoopster vandaag
Kreeg ik laatst in de winkel als proefje meequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef heaven7 het volgende:
Doe ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hahaha ik weet het heel zeker.
Als je het morgen niet krijgt dan geef je maar een gil oke?
Oh dat is leuk om te horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:42 schreef imago het volgende:
[..]
Kreeg ik laatst in de winkel als proefje mee
Nieuwschierigquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef La_Guiri het volgende:
Wij graag in Amsterdam, datum maakt vooralsnog niets uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef PeRi het volgende:
Nieuwe vip-avond Amsterdam!
Wanneer?
Vrijdag 29 juli? Maandag 1 Augustus? Zondag 7 Augustus?
Wie (max 20 personen)?
Lois + Karin
Als iedereen zonder sterretje die op de lijst staat, nog even wilt melden of ze in Amsterdam op 1 Augustus willen, ja of nee. Dan kan er wat verschoven worden. En dan moet er maar even zelf een Den Bosch meet geregeld worden.
Had even ging zin om dat op te zoeken (luie status vandaag)quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef ymme het volgende:
Wat is skin sin ookal weer (inderdaad niet duur)
Waar komen jouw producten vandaan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef jessie het volgende:
Iemand had het over barbies, en the soft touch ruikt inderdaad een beetje naar poppen. Ik vind het lekker!
Dochter nu met milky onder de douche ook lekker. Ruikt een beetje naar die aquamarina
Ik ruikt aan Milky Bar, en dan aan mijn proefje Aquamarina, maar ik ruik het verband niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ruik net even aan mijn Milky Bar, en ik ruiik ook een beetje Aquamarina.
Niet dat de helft al bij hem thuis op de plank staat. Dat terzijde.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef PeRi het volgende:
Ik zit ook altijd te tobben wat ik moet meenemen als uit logeren ga. Zoveel en ik wil alles bij me hebben altijd om te gebruiken met vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |