?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
zitten die kortingsbonnen in iedere cadeauxdoos?
Ik heb ook vervellende handen. Soft Touch breng je 's avonds aan zodat het de hele nacht kan intrekkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nuquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanoudsquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nu![]()
als ze echt kapot zijn ook , kan je beter snachts handschoentjes met glycerine kampferspiritus aandoenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanouds
Helaas.
ow getver , nou moet trouwens zeggen dat dream cream ook goed intrektquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Ze zijn niet kapot maar geheel uitgedroogd door het uren in schoonmaakwater zitten. Zaterdagochtend maak ik schoon, van 7 tot half 11, en zondagavond, maandag begint het grote vervellen. En ik bedoel echt compleet vervellen
lush meetings , dat zijn aanradersquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Dakota het volgende:
oke ik wil eens van dat spul bestellen, wat zijn echte aanraders?
nee, hier nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
ik heb ergens over heen gelezen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
Handschoenen zou kunnen ja maar dat voelt ook niet prettigMaar dat zou mn laatste middel zijn.
Dream cream trekt lekker in maar werkt dus niet helaas
Ik heb alweer een mailtje naar Lush weg.
En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Eh, omdat mijn handen dus gewoon nog blijven vervellen na het schoonmaken
Maar ik vond het in de winkel dus erg lastig te ruiken.... je hebt zó een neus vol luchtjes....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lush meetings , dat zijn aanraders![]()
nee hoor maar ik zou lekker ff naar winkel toegaan , kan je zelf ruiken enzo
wat de 1 lekker vind kan de ander heel goor vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |