Ik heb met mijn krullende/golvende haar Coolaulin gekozen. Volgens de verkoopster was hij daar namelijk speciaal voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef La_Guiri het volgende:
Even een vraagje aan de American Cream gebruiksters: word je haar er echt zacht en handelbaar van? Met andere woorden doet hij goed zijn werk als conditioner? Ik las namelijk op het Amerikaanse forum dat hij niet echt goed werkt als conditioner maar wel heel lekker ruikt.
Hij klinkt verder heeeel lekker en aangezien ik voor mijn krullen wel een goed werkende conditioner nodig heb... Vandaar mijn vraag.
Ik ga er even met m'n neus in hangen:quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef La_Guiri het volgende:
cloarie, waar ruikt Imperialis naar?
Body Butter voor je handen. Maar ik gebruik het ook voor mijn voeten/knieen/ellebogen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef lotje11 het volgende:
Die Soft Touch was ook weer wat voor iets??
Op zich wel logisch, aangezien zeep vettigheid weghaald. Al heb ik er nooit zo'n last van met bijvoorbeeld Angels Delight, of Honey.quote:
Ik heb die ook uitgeprobeerd en ik vond het echt drie keer niks, naast dat ik er uitslag van kreegquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:41 schreef cloarie het volgende:
Mijn handen ruiken trouwens naar een milkshake banaan door de Sympathy for the skin. Mijn benen zijn helaas nog steeds droog. Ik weet niet of deze crème (voor deze prijs) wel echt beter werkt dan mijn Nivea met amandelolie, maar het ruikt in ieder geval lekkerder. Zometeen ga ik het nog even testen nadat ik onder de douche ben geweest, misschien dat het dan beter intrekt.
Nee joh, niet in een keer gekquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je m trouwens in 1 x opgebruiken?
en wtf is bodybutter nou weer![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee joh, niet in een keer gek
Tenminste, ik gebruik 'm als zeep: Onder de kraan houden en zepen maar. Hij is heel vettig, dus laat een lekker laagje achter (goed voor een droge huid). Ik heb 'm een stuk of 6 of 7 keer gebruikt denk ik.
Body butters zijn You snap the whip, Aquamirabilis, Running for the embassy of Buffy the Backside Slayer. Kan je mee scrubben onder de douche / in bad.
Maar ze smelten echt snel![]()
Ja, ik ! Die is echt zooo lekker. Ziet er heel gek uit, heel dik en ruikt een beetje naar vanilleyoghurt. Je huid wordt er heel zacht van. Je hebt er erg weinig van nodig ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef Anitra het volgende:
Jemig ik kan ook niet even vroeg naar bed he?
Mijn foto staat in de OP
1 augustus is hier goed!! Jessie dan kan je misschien gelijk ook de kids zien als Rick koffie gaat drinken bij zijn oudersmoet je wel ff mee lopen naar de auto voor je naar huis gaat
Ik zoek trouwens een creme voor mijn gezicht die ik kan smeren nadat ik AOBS gebruikt heb. Zelf dacht ik aan Celestial, iemand ervaring mee?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee joh, niet in een keer gek
Tenminste, ik gebruik 'm als zeep: Onder de kraan houden en zepen maar. Hij is heel vettig, dus laat een lekker laagje achter (goed voor een droge huid). Ik heb 'm een stuk of 6 of 7 keer gebruikt denk ik.
Body butters zijn You snap the whip, Aquamirabilis, Running for the embassy of Buffy the Backside Slayer. Kan je mee scrubben onder de douche / in bad.
Maar ze smelten echt snel![]()
quote:When using bath melts, pre-run the bath to partially fill and throw the melt in. Wait until the tub is filled, jump in, and enjoy your luxury bath. Bath Melts are designed to melt at body temperatures - please keep them out of direct sunlight and somewhere cool!
Hè bah, daar baal ik dan van. Ik heb in de winkel heel lang staan twijfelen tussen Dream Cream en Sympathy, maar de verkoopster zei dat Sympathy echt het beste werkte want die was vetter en meer geschikt voor de droge huid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb die ook uitgeprobeerd en ik vond het echt drie keer niks, naast dat ik er uitslag van kreeg
Ik heb ook hele droge benen en ik heb van de week Dream Cream gekocht. Dat is echt een toppertje. Mn benen voelen heel fijn aan, hij is niet vettig, maar laat wel een lekker laagje achter op je benen, die je niet irritant voelt zitten. Je moet er niet teveel van gebruiken, want anders wordt het wel heel vettig vrees ik.
Mn benen zijn echt een stuk toonbaarder geworden, en dat na 2 dagen in de avond en ochtend gesmeerd te hebben.
Ik hoorde gister dat een verkoopster aan een andere klant aan het uitleggen was dat je dat ding in tweeën of drieën moest breken/snijden en dan in bad moest gooien. Dus niet het hele blokje in één keer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Het heet een bath melt, dus je zou denken dat het idd in bad gegooid moet worden. Maar volgens mij smelt dat echt niet zo snel hoor, dat ie meteen op is. Weet iemand anders dat?
Ja, ze had mij dat dus ook aangeraden, toen heb ik er een proefje van gevraagd destijds.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef cloarie het volgende:
[..]
Hè bah, daar baal ik dan van. Ik heb in de winkel heel lang staan twijfelen tussen Dream Cream en Sympathy, maar de verkoopster zei dat Sympathy echt het beste werkte want die was vetter en meer geschikt voor de droge huid.![]()
De volgende keer maar een pot Dream Cream meenemen dan, want ik wil precies dat effect dat jij noemt.
oooh kijk, dan kom je wel een heel eind ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:31 schreef cloarie het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat een verkoopster aan een andere klant aan het uitleggen was dat je dat ding in tweeën of drieën moest breken/snijden en dan in bad moest gooien. Dus niet het hele blokje in één keer.
?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
zitten die kortingsbonnen in iedere cadeauxdoos?
Ik heb ook vervellende handen. Soft Touch breng je 's avonds aan zodat het de hele nacht kan intrekkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nuquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanoudsquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nu![]()
als ze echt kapot zijn ook , kan je beter snachts handschoentjes met glycerine kampferspiritus aandoenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanouds
Helaas.
ow getver , nou moet trouwens zeggen dat dream cream ook goed intrektquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Ze zijn niet kapot maar geheel uitgedroogd door het uren in schoonmaakwater zitten. Zaterdagochtend maak ik schoon, van 7 tot half 11, en zondagavond, maandag begint het grote vervellen. En ik bedoel echt compleet vervellen
lush meetings , dat zijn aanradersquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Dakota het volgende:
oke ik wil eens van dat spul bestellen, wat zijn echte aanraders?
nee, hier nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
ik heb ergens over heen gelezen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
Handschoenen zou kunnen ja maar dat voelt ook niet prettigMaar dat zou mn laatste middel zijn.
Dream cream trekt lekker in maar werkt dus niet helaas
Ik heb alweer een mailtje naar Lush weg.
En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Eh, omdat mijn handen dus gewoon nog blijven vervellen na het schoonmaken
Maar ik vond het in de winkel dus erg lastig te ruiken.... je hebt zó een neus vol luchtjes....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lush meetings , dat zijn aanraders![]()
nee hoor maar ik zou lekker ff naar winkel toegaan , kan je zelf ruiken enzo
wat de 1 lekker vind kan de ander heel goor vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |