abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27731363
Ik heb echt iritatie gekregen nadat ik 1x aromcreme heb gebruikt. Kan al een week ofzo, niets onder mijn armen hebben, helemaal rood etc. Als het na het weekend nog niet over is, ga ik toch maar even mee naar de dokter.

Ik vind ook dat als je die aromcreme, uit zijn potje haalt, en het in je vingers een beetje smeerbaar laat worden, dat je dan nog best hard moet wrijven om het goed onder je oksels te krijgen. Dat is dus bij mij fout gegaan, de eerste keer. Doet ook best pijn nu. Ach ja, dus iemand interesse in aromacreme, er er staat hier een volle pot
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:44:33 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27731376
Candy Fluff is vooral lekker in combinatie met Rock Star.
Van mij mogen ze van dit zoete luchtje een parfum maken.
Sta ik direct in de rij.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27731417
Same here
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:59:07 #54
48233 Auticia
warriorette
pi_27732014
Mijn bed ruikt helemaal naar The Soft Touch. .
I bet you are flying inside.
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:11:29 #55
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_27732251
Die Soft Touch was ook weer wat voor iets??
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_27732615
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:24 schreef La_Guiri het volgende:
Even een vraagje aan de American Cream gebruiksters: word je haar er echt zacht en handelbaar van? Met andere woorden doet hij goed zijn werk als conditioner? Ik las namelijk op het Amerikaanse forum dat hij niet echt goed werkt als conditioner maar wel heel lekker ruikt.

Hij klinkt verder heeeel lekker en aangezien ik voor mijn krullen wel een goed werkende conditioner nodig heb... Vandaar mijn vraag.
Ik heb met mijn krullende/golvende haar Coolaulin gekozen. Volgens de verkoopster was hij daar namelijk speciaal voor. Tot nu toe is het inderdaad lekker zacht enzo.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27732630
Milky bar maakt mn huid stroef
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27732914
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:37 schreef La_Guiri het volgende:
cloarie, waar ruikt Imperialis naar?
Ik ga er even met m'n neus in hangen:

Naar lavendel, met iets zoetigs erdoorheen. Misschien kan Sanne even helpen? Die heeft het op haar foto staan. Het ruikt in ieder geval anders dan AOBS, maar het combineert wel goed. Het werkt echt prima, m'n gezicht is nu nog steeds superzacht.

Mijn handen ruiken trouwens naar een milkshake banaan door de Sympathy for the skin. Mijn benen zijn helaas nog steeds droog. Ik weet niet of deze crème (voor deze prijs ) wel echt beter werkt dan mijn Nivea met amandelolie, maar het ruikt in ieder geval lekkerder. Zometeen ga ik het nog even testen nadat ik onder de douche ben geweest, misschien dat het dan beter intrekt.
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:47:14 #59
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27733055
zitten die kortingsbonnen in iedere cadeauxdoos?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:48:09 #60
48233 Auticia
warriorette
pi_27733085
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef lotje11 het volgende:
Die Soft Touch was ook weer wat voor iets??
Body Butter voor je handen. Maar ik gebruik het ook voor mijn voeten/knieen/ellebogen.
pi_27733127
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:27 schreef Scandalous het volgende:
Milky bar maakt mn huid stroef
Op zich wel logisch, aangezien zeep vettigheid weghaald. Al heb ik er nooit zo'n last van met bijvoorbeeld Angels Delight, of Honey.
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:56:35 #62
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27733317
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:41 schreef cloarie het volgende:

Mijn handen ruiken trouwens naar een milkshake banaan door de Sympathy for the skin. Mijn benen zijn helaas nog steeds droog. Ik weet niet of deze crème (voor deze prijs ) wel echt beter werkt dan mijn Nivea met amandelolie, maar het ruikt in ieder geval lekkerder. Zometeen ga ik het nog even testen nadat ik onder de douche ben geweest, misschien dat het dan beter intrekt.
Ik heb die ook uitgeprobeerd en ik vond het echt drie keer niks, naast dat ik er uitslag van kreeg
Ik heb ook hele droge benen en ik heb van de week Dream Cream gekocht. Dat is echt een toppertje. Mn benen voelen heel fijn aan, hij is niet vettig, maar laat wel een lekker laagje achter op je benen, die je niet irritant voelt zitten. Je moet er niet teveel van gebruiken, want anders wordt het wel heel vettig vrees ik.
Mn benen zijn echt een stuk toonbaarder geworden, en dat na 2 dagen in de avond en ochtend gesmeerd te hebben.
Whatever I want.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:03:10 #63
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27733530
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:28 schreef mother-mother het volgende:

[..]

moet je m trouwens in 1 x opgebruiken?
en wtf is bodybutter nou weer
Nee joh, niet in een keer gek
Tenminste, ik gebruik 'm als zeep: Onder de kraan houden en zepen maar. Hij is heel vettig, dus laat een lekker laagje achter (goed voor een droge huid). Ik heb 'm een stuk of 6 of 7 keer gebruikt denk ik.

Body butters zijn You snap the whip, Aquamirabilis, Running for the embassy of Buffy the Backside Slayer. Kan je mee scrubben onder de douche / in bad .
Maar ze smelten echt snel
Whatever I want.
pi_27733609
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef PeRi het volgende:

[..]

Tenminste, ik gebruik 'm als zeep: Onder de kraan houden en zepen maar. Hij is heel vettig, dus laat een lekker laagje achter (goed voor een droge huid). Ik heb 'm een stuk of 6 of 7 keer gebruikt denk ik.

Body butters zijn You snap the whip, Aquamirabilis, Running for the embassy of Buffy the Backside Slayer. Kan je mee scrubben onder de douche / in bad .
goed dat je t zegt , ik wilde m gisteren eigelijk al in zn geheel in bad gooien
en body butter heb ik geloof ik niet dan
nah ja voor op lijstje
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:06:56 #65
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27733627
Ja, ik weet niet hoe je het in bad moet gebruiken eigenlijk.
Whatever I want.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:08:21 #66
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27733665
Het heet een bath melt, dus je zou denken dat het idd in bad gegooid moet worden. Maar volgens mij smelt dat echt niet zo snel hoor, dat ie meteen op is. Weet iemand anders dat?
Whatever I want.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:12:52 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27733803
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef Anitra het volgende:
Jemig ik kan ook niet even vroeg naar bed he?
Mijn foto staat in de OP

1 augustus is hier goed!! Jessie dan kan je misschien gelijk ook de kids zien als Rick koffie gaat drinken bij zijn ouders moet je wel ff mee lopen naar de auto voor je naar huis gaat

Ik zoek trouwens een creme voor mijn gezicht die ik kan smeren nadat ik AOBS gebruikt heb. Zelf dacht ik aan Celestial, iemand ervaring mee?
Ja, ik ! Die is echt zooo lekker. Ziet er heel gek uit, heel dik en ruikt een beetje naar vanilleyoghurt. Je huid wordt er heel zacht van. Je hebt er erg weinig van nodig ook.
pi_27734100
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef PeRi het volgende:

[..]

quote:
When using bath melts, pre-run the bath to partially fill and throw the melt in. Wait until the tub is filled, jump in, and enjoy your luxury bath. Bath Melts are designed to melt at body temperatures - please keep them out of direct sunlight and somewhere cool!
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:23:30 #69
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27734134
Pfoeh. Weet je wel hoe vettig je bad dan wordt. Als dat hele blokje erin moet.
Whatever I want.
pi_27734160
Een bad is groot.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:28:31 #71
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27734280
Maar dan nog

En daarbij vind ik het best zonde van dat ding in 1 keer te moeten gebrken. Net als de bruisballen
Whatever I want.
pi_27734318
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb die ook uitgeprobeerd en ik vond het echt drie keer niks, naast dat ik er uitslag van kreeg
Ik heb ook hele droge benen en ik heb van de week Dream Cream gekocht. Dat is echt een toppertje. Mn benen voelen heel fijn aan, hij is niet vettig, maar laat wel een lekker laagje achter op je benen, die je niet irritant voelt zitten. Je moet er niet teveel van gebruiken, want anders wordt het wel heel vettig vrees ik.
Mn benen zijn echt een stuk toonbaarder geworden, en dat na 2 dagen in de avond en ochtend gesmeerd te hebben.
Hè bah, daar baal ik dan van. Ik heb in de winkel heel lang staan twijfelen tussen Dream Cream en Sympathy, maar de verkoopster zei dat Sympathy echt het beste werkte want die was vetter en meer geschikt voor de droge huid.
De volgende keer maar een pot Dream Cream meenemen dan, want ik wil precies dat effect dat jij noemt.
pi_27734371
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Het heet een bath melt, dus je zou denken dat het idd in bad gegooid moet worden. Maar volgens mij smelt dat echt niet zo snel hoor, dat ie meteen op is. Weet iemand anders dat?
Ik hoorde gister dat een verkoopster aan een andere klant aan het uitleggen was dat je dat ding in tweeën of drieën moest breken/snijden en dan in bad moest gooien. Dus niet het hele blokje in één keer.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:31:34 #74
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27734379
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef cloarie het volgende:

[..]

Hè bah, daar baal ik dan van. Ik heb in de winkel heel lang staan twijfelen tussen Dream Cream en Sympathy, maar de verkoopster zei dat Sympathy echt het beste werkte want die was vetter en meer geschikt voor de droge huid.
De volgende keer maar een pot Dream Cream meenemen dan, want ik wil precies dat effect dat jij noemt.
Ja, ze had mij dat dus ook aangeraden, toen heb ik er een proefje van gevraagd destijds.
Whatever I want.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:32:08 #75
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27734392
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:31 schreef cloarie het volgende:

[..]

Ik hoorde gister dat een verkoopster aan een andere klant aan het uitleggen was dat je dat ding in tweeën of drieën moest breken/snijden en dan in bad moest gooien. Dus niet het hele blokje in één keer.
oooh kijk, dan kom je wel een heel eind ja.
Maar ik heb toch geen bad, dus ik hou mn eigen manier aan
Whatever I want.
pi_27734655
Denk dat ik morgen nog even langs ga.
pi_27734826
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
zitten die kortingsbonnen in iedere cadeauxdoos?
?
Anders koop ik een doosje van een tientje voor mezelf
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:03:19 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27735137
Ik zag net trouwens 7 augustus voorbij komen. Ik kan dan iig niet (ga 5 augustus op vakantie).
pi_27735615
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:22:10 #80
48233 Auticia
warriorette
pi_27735668
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
The soft touch trekt dus goed in? Want smitten blijft gewoon op mn handen liggen, helping hands is iets beter maar nog altijd niet optimaal.
Ik zoek nog steeds iets lekkers voor mijn handen die eens per week compleet vervellen
Ik heb ook vervellende handen. Soft Touch breng je 's avonds aan zodat het de hele nacht kan intrekken . Werkt als een tiet.
pi_27735724
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nu
pi_27735751
Das mooi Alleen is het vervelende dat ik 's morgens schoonmaak in een bakkerij en om half 11 klaarben en dan mijn handen al zo droog als stro aanvoelen en ik gelijk wat wil smeren Maar het trekt dus niet in?

* heaven7 heeft al visioenen van met vet besmeurde dekbedden en kussens.
pi_27735771
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ik heb er gisteravond dream cream opgedaan , ook weer op mn laatste eczeem plekjes en tis allemaal superzacht nu
Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanouds
Helaas.
pi_27735848
dat spul moet ik ook hebben !
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_27735853
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dream cream heb ik al geprobeerd, ze vervelden een paar dagen later gewoon zoals vanouds
Helaas.
als ze echt kapot zijn ook , kan je beter snachts handschoentjes met glycerine kampferspiritus aandoen
ik had t heel erg toen ik nog in kapsalon stond
pi_27735960
Ze zijn niet kapot maar geheel uitgedroogd door het uren in schoonmaakwater zitten. Zaterdagochtend maak ik schoon, van 7 tot half 11, en zondagavond, maandag begint het grote vervellen. En ik bedoel echt compleet vervellen
pi_27735991
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Ze zijn niet kapot maar geheel uitgedroogd door het uren in schoonmaakwater zitten. Zaterdagochtend maak ik schoon, van 7 tot half 11, en zondagavond, maandag begint het grote vervellen. En ik bedoel echt compleet vervellen
ow getver , nou moet trouwens zeggen dat dream cream ook goed intrekt
pi_27736008
oke ik wil eens van dat spul bestellen, wat zijn echte aanraders?
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:35:34 #89
22578 lotje11
pi_27736029
Handschoenen aandoen tijdens het poetsen?? en dan tegen de rubber geur een lekkere lush creme?
pi_27736108
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:34 schreef Dakota het volgende:
oke ik wil eens van dat spul bestellen, wat zijn echte aanraders?
lush meetings , dat zijn aanraders
nee hoor maar ik zou lekker ff naar winkel toegaan , kan je zelf ruiken enzo
wat de 1 lekker vind kan de ander heel goor vinden
pi_27736151
Handschoenen zou kunnen ja maar dat voelt ook niet prettig Maar dat zou mn laatste middel zijn.
Dream cream trekt lekker in maar werkt dus niet helaas
Ik heb alweer een mailtje naar Lush weg.

En Lush.nl is half stuk hier, bij jullie ook?
pi_27736157
ik vind alles lekker als t maar zoet is
wanna rub mah puppeh?!
pi_27736196
Rockstar, honey i washed the kids dus. Je kunt je ook even inlezen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:43:54 #94
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27736251
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:

nee, hier niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27736265
Oh, nu werkt het weer.
pi_27736340
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef heaven7 het volgende:
Handschoenen zou kunnen ja maar dat voelt ook niet prettig Maar dat zou mn laatste middel zijn.
Dream cream trekt lekker in maar werkt dus niet helaas
Ik heb alweer een mailtje naar Lush weg.

ik heb ergens over heen gelezen denk ik waarom werkt dream cream neit dan?
pi_27736349
Eh, omdat mijn handen dus gewoon nog blijven vervellen na het schoonmaken

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2005 11:47:59 ]
pi_27736411
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Eh, omdat mijn handen dus gewoon nog blijven vervellen na het schoonmaken
ow ja , ik heb echt nog n beetje koffie nodig ,sorry
pi_27736432
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:51:43 #100
22578 lotje11
pi_27736483
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:38 schreef mother-mother het volgende:

[..]

lush meetings , dat zijn aanraders
nee hoor maar ik zou lekker ff naar winkel toegaan , kan je zelf ruiken enzo
wat de 1 lekker vind kan de ander heel goor vinden
Maar ik vond het in de winkel dus erg lastig te ruiken.... je hebt zó een neus vol luchtjes....
Das wel lekker, maar pas nu ik mijn bruisballen een paar dagen in huis heb ruik ik hoe ze ruiken.
Dus ik weet niet hoe je nu precies die zeepjes enzo goed kan beoordelen in de winkel ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')