Jaaa dat was ik! Ik wil hem heel graag..quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een The Soft Touch Handybox, iemand wilde die toch kopen via internet?
Ik vind 'm niet zo fijn, dus als iemand 'm wilt? Ik heb 'm bijna niet gebruikt.
Ik was eerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef Shantee het volgende:
[..]
Jaaa dat was ik! Ik wil hem heel graag..Hoe regelen we dat?
De vip-avond wordt geloof ik, alleen gedaan in het filliaal in de Leidsestraat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef Funnie het volgende:
Maar er zijn toch 2 lush zaken i Amsterdam
Als er teveel mensen zijn kunnen jullie toch opsplitsen. Zodat er samen toch eerst wat gegeten kan worden en naderhand eventueel gedronken kan woren weer met z'n allen?
Tis maar een gedachte die door mij heen ging hoor...
Ik zal ook eens een lijst maken van mijn lush gebeuren en een foto erbij
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is toch gewoon te bestellen via internet? Er staat alleen geen foto bij..
Wat zit daar precies in dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een The Soft Touch Handybox, iemand wilde die toch kopen via internet?
Ik vind 'm niet zo fijn, dus als iemand 'm wilt? Ik heb 'm bijna niet gebruikt.
Met een houten doosje erom heenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef PeRi het volgende:
The Soft Touch.
Je bent geen bitchquote:
Ja. Tenminste dat staat op het doosje. En hij is iig stukken groter dan de gewone in de winkelquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Shantee het volgende:
[..]
Je bent geen bitch![]()
Neej joh ik bestel hem wel via internet samen met Enzymion
Zit er 115 gram in PeRi?
Gelukkigquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Shantee het volgende:
[..]
Je bent geen bitch![]()
Neej joh ik bestel hem wel via internet samen met Enzymion
Zit er 115 gram in PeRi?
Mail is verstuurdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik wil hem wel Ymme![]()
Stuur mij maar even een mailtje : veggie@heelsnelinternet.nl
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil altijd alles voor mezelf houdenWat ben je gul Anitra
Lief tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Anitra het volgende:
[..]Ik ben zo'n doos dat ik dus anderen eerst laat proberen zodat ze weten wat ik ze aan smeer
Het is gisteren dan waarschijnlijk verstuurd. Dan kan het woensdag of donderdag binnen komen. Met een beetje geluk, is het vaak de dag erop. Maar met een beetje pech, kan het ook 2 dagen later pas afgegeven worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:03 schreef Anitra het volgende:
Dat is vaag, volgens mij moet het idd komen dan vandaag
Big!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Muis_81 het volgende:
Welke shampoo raden jullie aan voor fijn haar waarin ik graag wat volume wil hebben? (Na de sweetiestack en bruisbal wil ik meer.....veel meer)
Dan maar Den Bosch, maar ik voel me niet geroepen dat te organiseren, dat mag een andere creatieve geest doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef PeRi het volgende:
Lotte wil je liever naar een meet in DenBosch of Amsterdam?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het praatje al meegemaakt, we kunnen ook met zijn allen gaan eten, dan geef ik mijn bestellijst en geld mee aan iemand en dan kan diegene mijn voorraadje opkopen. Ondertussen ga ik dan alvast aan het bier
(j/k)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |