Die heb ik zelf ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat grote rooie zeep? Dat was volgens mij gewoon Angels Delight, die is roze
Wat ben je liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik wil wel een stukje van de mijne opsturen naar je.
tuurlijk meen ik het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:24 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat ben je liefIk weet niet of je het meent maar ik vind het erg lief
Nee joh, doe geen moeite en hou je spulletjes lekker voor jezelf, anders hou je toch niks over
Die roze zeep is Angels delight inderdaad, die is ook lekker zoet maar niet zo zwaar als Rockstar.
Nou, alleen als je het heel zeker weet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
tuurlijk meen ik het.
volgens mij doe ik 2 jaar met the soft
Hahaha ik weet het heel zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou, alleen als je het heel zeker weet hoorAnders vraag ik het morgen in de winkel en als het nou niet mag kijken we verder, is dat een idee?
Ja, zeepjes ga ik zelf ruiken.. maar ben een beetje bang dat ik, als ik eenmaal in de winkel ben, een beetje overvoerd raak van al die luchtjes. Daarom probeer ik alvast een voorselectie te makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeep zou ik niet zo 1,2, weten, ruik zelf in de winkel zou ik zeggen
Gezicht: Herbalism! Mijn T-zone is nu na 3 dagen gebruiken al stukken minder vettig.
Of Angels on Bare Skin. Lekker voor iedere dag.
Shampoo's heb ik niet zo heel veel ervaringen mee. Irresistible Bliss misschien? Voor normaal haar. En ik zou zeker een American Cream of Retread Conditioner nemen als extraatje.
Haha danku mevrouw de verkoopsterquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Angels on bare skin is een moetje voor je t-zone
demon in the dark is lekker fris een echte oppepper.
Red rooster is lekker kruidig
Als shampoo zal ik dan NEW aan rden die erg goed bij de red rooster past
ik voel me net een verkoopster vandaag
Kreeg ik laatst in de winkel als proefje meequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, denken jullie dat het mogelijk is een proefje van de soft touch te krijgen?
Doe ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hahaha ik weet het heel zeker.
Als je het morgen niet krijgt dan geef je maar een gil oke?
Oh dat is leuk om te horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:42 schreef imago het volgende:
[..]
Kreeg ik laatst in de winkel als proefje mee
Nieuwschierigquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef La_Guiri het volgende:
Wij graag in Amsterdam, datum maakt vooralsnog niets uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef PeRi het volgende:
Nieuwe vip-avond Amsterdam!
Wanneer?
Vrijdag 29 juli? Maandag 1 Augustus? Zondag 7 Augustus?
Wie (max 20 personen)?
Lois + Karin
Als iedereen zonder sterretje die op de lijst staat, nog even wilt melden of ze in Amsterdam op 1 Augustus willen, ja of nee. Dan kan er wat verschoven worden. En dan moet er maar even zelf een Den Bosch meet geregeld worden.
Had even ging zin om dat op te zoeken (luie status vandaag)quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef ymme het volgende:
Wat is skin sin ookal weer (inderdaad niet duur)
Waar komen jouw producten vandaan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef jessie het volgende:
Iemand had het over barbies, en the soft touch ruikt inderdaad een beetje naar poppen. Ik vind het lekker!
Dochter nu met milky onder de douche ook lekker. Ruikt een beetje naar die aquamarina
Ik ruikt aan Milky Bar, en dan aan mijn proefje Aquamarina, maar ik ruik het verband niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ruik net even aan mijn Milky Bar, en ik ruiik ook een beetje Aquamarina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |