Een dierenwinkel, waar ze de kooien nooit verschonen neem ik aanquote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef La_Guiri het volgende:
maar als hij nat is ruikt hij in de verte naar een dierenwinkel![]()
En ik moet letterlijk kokhalzen als ik in de buurt van een dierenwinkel kom, vanwege die lucht![]()
Maar ik had een vers stuk, want zo droog rook hij echt heerlijk zoet en naar bananen, alleen onder de douche verandert hij of zij in een monster uit een dierenwinkel.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:56 schreef Maeghan het volgende:
Ik vond Banana Moon ook heel muf ja. Maar op die lush forums had ik gelezen dat het te maken heeft met hoe vers je zeep is, en dat de verse stukken wel goed naar banaan ruiken, maar ik heb de moed niet om het nog een keer te proberen. =D
Ja, maar dat is het vervelende juist, ik had hem geroken in de winkel en dacht dat ie lekker was, had em echter niet gekocht omdat ik al zoveel had. Toen ging mijn familie bestellen en ik bestelde Alkmaar mee maar hij ruikt buiten de winkel heeeel andersquote:Op maandag 6 juni 2005 19:57 schreef Kyara het volgende:
oh, ik wil geen stinkzeep hoor
Maar ik was toch niet van plan om het te bestellen dus kan wel eerst goed ruiken.
Lekker hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is het nou eindelijk afgelopen met dat hysterische gewauwel over Lush?!?!![]()
Je kan niet eens meer in de active topics-list kijken zonder doodgegooid te worden met topics over Lush!!!
Het is maar ZEEP mensen!![]()
Danku! Ik denk dat ik die shampo ga kopen voor n vriendin van mequote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef heaven7 het volgende:
¤3,95 tot ¤4,25.
Verslavend is het hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef cloarie het volgende:
Ik heb vannacht (alweer) gedroomd dat ik de Lush zo'n beetje leeggekocht hadVolgens mij komt het echt door deze topicreeks, anders was ik nooit zo'n freak geworden. En dan post ik nog niet eens veel. Heeeel misschien ga ik morgen even over Amsterdam naar Groningen. Vanuit Utrecht is dat behoorlijk om, maar je moet toch wat verzinnen
![]()
Ga je ook mee met de volgende meetingquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef cloarie het volgende:
Ja, dat had ik dus zelf ook al zo bedacht. Dan is het uiteindelijk maar drie kwartier extra reistijd. En ik moet 's avonds nog weer terug naar Utrecht, dus dan kan ik maar beter iets hebben om aan te snuffelen. Andere mensen nemen een boek mee, ik een zeepje![]()
Ligt eraan welke denk ik! Rockstar en Honey I wased the kids, gaat bij mij ook behoorlijk snel moet ik zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef jessie het volgende:
Lang? Ik vind de zeepjes best wel heel erg snel gaan eigenlijk.
Ik ben helaas nog nooit in een Lush winkel geweestquote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk!
Ik vind die Lush mensen zo leuk, zo enthousiast. In de winkel maar ook via de mail. En ook heel natuurlijk, niet onecht of zo. Ze staan echt zo achter datgene wat ze verkopen.
Dat is ook heel leuk werken denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk!
Ik vind die Lush mensen zo leuk, zo enthousiast. In de winkel maar ook via de mail. En ook heel natuurlijk, niet onecht of zo. Ze staan echt zo achter datgene wat ze verkopen.
Ja kaneel met sinasappel. Ik vind hem meer een voor de winter bij kaneelgeuren moet ik altijd aan winteravonden denken, openhaardje, wijntje erbijquote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef jessie het volgende:
Dat is die kaneelachtige toch Anitra?
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Lois het volgende:
Oe een meeting!!!![]()
Indien plaats genoeg ga ik graag mee, en neem mijn zusje mee (ze weet het alleen nog niet)
Demquote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef MUUS het volgende:
En Lois en Karin. En E.T.
En nu al een volle lijst.
Gudvurdumme.
Laat ons maar gaan? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef imago het volgende:
Over die meeting hè, ik weet het nog niet. Hangt ervanaf hoeveel ik tegen die tijd nog in huis heb. Ook heb ik geen zin in Heaven7 vs. Ymme gedoe over die meetings eerlijk gezegd. Maar aangezien er zoveel mensen willen: laat hun dan maar gaan. Ik heb toch nog 3 kortingsbonnen hier liggen, want van iedereen aan wie ik een kado-doos heb gegeven heb ik meteen die bon teruggeëist
Even aangevuldquote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef PeRi het volgende:
Wie (max 20 personen)?
Cora4034
Anitra
Heaven7 + aanhang
Auticia
Mvdlubbe
Skaai + zus
Sanne
peri + vriendin
Mother-Mother + vriendin
Together-Alone + meneer
E.T. + Jessie
Lois + Karin
Ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor. Maar de spanning tussen jullie twee is gewoon duidelijk merkbaar, begrijpelijk wel, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat vast gedoe op gaat leveren wanneer Ymme een tweede meet organiseert en ik heb geen zin om daar dan tussen te zitten zeg maarquote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef heaven7 het volgende:
Laat ons maar gaan? Wat bedoel je daarmee?
oh ik zie het nu pas, lief dat je aan me dachtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:57 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet of Aventura en Cinnamongirl mee willen. Zo niet zou dat betekenen dat Kyara op de lijst komt. En daarna Ripley, etc.
Dat is ook zo, ik baal er zelf ook van hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef imago het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor. Maar de spanning tussen jullie twee is gewoon duidelijk merkbaar, begrijpelijk wel, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat vast gedoe op gaat leveren wanneer Ymme een tweede meet organiseert en ik heb geen zin om daar dan tussen te zitten zeg maar
Ik kan er ook niks aan doen dat er 2 Lushes zo dicht bij mijn huis liggenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:18 schreef heaven7 het volgende:
He Cora, ik heb ook 130 km gereisd voor de meeting in Amsterdam hoor
Dat vroeg ik jouw ook een tijdje terug, maar ik kan me voorstellen dat je dat hebt gemist, het gaat zo snelquote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef imago het volgende:
Heaven, wat vind jij van Mask of Magnaminty? Ik vind het echt superlekker aanvoelen! Las op de Amerikaanse site dat mensen het in hun koelkast bewaarden, daar wordt het vast nog frisser van
Ik snap het wel hoor, ik zou het wel jammer vinden als je niet komt danquote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat er 2 Lushes zo dicht bij mijn huis liggen
Dan gaat mijn 10% korting op aan een treinkaartje...
Daarintegen wonen mijn ouders bij Maastricht, dus dat kan dan weer wel.
heb ik voor mn zus meegenomen en tot nu toe is ze er best tevreden over geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef La_Guiri het volgende:
Imperialis?
Hmm, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al, dat het niet Maastricht zou wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef Maeghan het volgende:
Ik woon er twee uur vandaan. Den Bosch is ongeveer even lang denk ik, en Maastricht is dusdanig ver dat het geen optie is. =)
Hai, dat was ikquote:
Blijft ie ook een beetje lekker lang "hangen"?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hai, dat was ik.
Mijn vriend en ik gebruiken de Karma Parfum allebei, wij vinden het wel een succes dus.
Ja hoor, je blijft snuffelenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Blijft ie ook een beetje lekker lang "hangen"?
Voor een parfummetje bij de Douglas betaal je net zo veel, toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht nog steeds op de flying fox parfum
ik wil die karma parfum wel, maar vind m veel te duur
Ah, okay.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
true
maar dat koop ik dus ook bijna nooit
okay, dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 juni 2005 23:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ah, okay.
[afbeelding]In Haarlem verkochten ze overigens kleine flesjes Karma Parfum voor 5 euro.
Ja. Nouja, heel klein... Viel wel mee vond ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
okay, dat heb ik gemist
of waren dat die hele kleine testdinggevalletjes?
zonder verstuiver?
Ligt aan de datum he of mijn zus meekan of niet, en als mijn zus niet meekan dan doen we alsof jij mijn zus bentquote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef MUUS het volgende:
En Lois en Karin. En E.T.
En nu al een volle lijst.
Gudvurdumme.
Echt vanille vind ik hem ook niet. Wel vind ik hem heerlijk voor mijn handen. Mijn dochter heeft hele droge handen en die gebruiokt hem ook, ze heeft nu hele zachte handjesquote:Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft iemand van jullie de soft touch geprobeerd?
Rook die wel naar vanille? Ik heb er eergisteren een gekocht om dat ik helemaal gek ben van vanille geuren maar deze ruikt heel anders(terwijl de tester in de winkel wel lekker rook)
Ik heb gisteravond mijn knieeen, ellebogen, handen en voeten ingesmeerd met The Soft Touch. Ze zijn als nieuw!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Echt vanille vind ik hem ook niet. Wel vind ik hem heerlijk voor mijn handen. Mijn dochter heeft hele droge handen en die gebruiokt hem ook, ze heeft nu hele zachte handjes
ymme organiseert nietsquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef imago het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor. Maar de spanning tussen jullie twee is gewoon duidelijk merkbaar, begrijpelijk wel, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat vast gedoe op gaat leveren wanneer Ymme een tweede meet organiseert en ik heb geen zin om daar dan tussen te zitten zeg maar
Ik zal het advies even aan anderen overlaten, maar:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:37 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben sceptisch, vooral over de prijs, maar jullie zijn niet voor niks zo enthousiast. Ik wil es wat proberen voor mijn gezicht (toch redelijk droog, met enige regelmaat hormonenpuistjes) en voor mijn haar (volume en model, schouderlang). Met een lekker geurtje natuurlijk.
Wat raden jullie dan aan, want veel van jullie gebruiken het al veel langer.
* benieuwd is
haaiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zal het advies even aan anderen overlaten, maar:
Hoi.
Ja hoor, je krijgt goede en eerlijke adviezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef beestjuh het volgende:
[..]
haai
Hoe is ieEn met al je kleine grut?
Ik vind het vooral tof dat het spul niet op dieren wordt getest trouwens en dat het ook geen dierlijke bestanddelen heeft. En dat de winkel eruit ziet als een snoepwinkel![]()
En hoe zit het met de verkoopsters, hebben die ook echt verstand van zaken?
Ik heb een vette huid en krulhaar dus aan mijn advies heb je weinig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:37 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben sceptisch, vooral over de prijs, maar jullie zijn niet voor niks zo enthousiast. Ik wil es wat proberen voor mijn gezicht (toch redelijk droog, met enige regelmaat hormonenpuistjes) en voor mijn haar (volume en model, schouderlang). Met een lekker geurtje natuurlijk.
Wat raden jullie dan aan, want veel van jullie gebruiken het al veel langer.
* benieuwd is
*Binnenkort weer naar Haarlem gaat dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ah, okay.
[afbeelding]In Haarlem verkochten ze overigens kleine flesjes Karma Parfum voor 5 euro.
Ik vind het lekker spul. M'n moeder vindt het wel naar vanille ruiken, m'n vriend en zijn broer ruiken er oude barbiepoppen in, en ikzelf kan het niet zo goed thuisbrengen maar ik vind het gewoon wel lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft iemand van jullie de soft touch geprobeerd?
Rook die wel naar vanille? Ik heb er eergisteren een gekocht om dat ik helemaal gek ben van vanille geuren maar deze ruikt heel anders(terwijl de tester in de winkel wel lekker rook)
Ik weet niet of ze ze nog hebben! Maarja, elk excuus is er eentje om toch naar de Lush te gaan hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
*Binnenkort weer naar Haarlem gaat dus.![]()
Psies.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ze nog hebben! Maarja, elk excuus is er eentje om toch naar de Lush te gaan hè?
Ik hem m ook. Je kan ook een beetje onder je neus wrijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:55 schreef ymme het volgende:
Ik gebruik nu die party temple. Omdat ik examens heb nu, en ik er met mijn hoofd bij wil zijn
Ik wrijf het in op mijn slapen en op mijn binnenkant van de polsen, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik er wat van merk?
Heeft iemand van jullie deze ook, en wat zijn daar je ervaringen mee?
Is het dan die geur, die het moet doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik hem m ook. Je kan ook een beetje onder je neus wrijven.
Ik heb je advies net even opgevolgd, en het is inderdaad wel fijn. Net of je er rustig van wordt, door die geurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Is het dan die geur, die het moet doen?
Echt heerlijk ruikt ie niet. Stinken ook niet maar toch.
Ja, in een vorig topic! Ik ga vanavond denk ik even een foto maken van allesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef Auticia het volgende:
ymme, heb jij hier al eens een lijstje gepost met wat je allemaal hebt?
Ik vind hem niet naar wiet ruiken hoor....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef mother-mother het volgende:
ben ik trouwens de enigste of vinden meer mensen angels on bare skin naar wiet ruiken?
ben verkouden nog steeds dus mn geur kan beetje fucked up zijn![]()
Ik kreeg hem woensdag binnen Jessiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:32 schreef jessie het volgende:
Worden de pakettjes nou op dinsdag en vrijdag bezorg, of op woensdag en zaterdag?
Met massagebars heb ik weinig ervaring. Wbt. shampoo, ik zou voor de Ultimate Shine gaan, ruikt lekker, en hij doet bij mij wat-ie belooft. Mijn favoriet is echter de Karma Komba Bar (maar daar moet je van houden).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef josja het volgende:
Ben vanmiddag even in Amsterdam dus er moet natuurlijk gelushed worden. Iemand die me de ultieme massagebar kan aanraden? Ik heb al Wiccy, en Therapy en Black Magic zijn in bestelling. Daarnaast twijfel ik tussen Seanik en Ultimate Shine, en Helping Hands en Smitten. Tips anyone?
Ik vond hem daar dus ook naar ruiken..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef mother-mother het volgende:
ben ik trouwens de enigste of vinden meer mensen angels on bare skin naar wiet ruiken?
ben verkouden nog steeds dus mn geur kan beetje fucked up zijn![]()
Ik vind zelf de Fever Massage bar heerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef josja het volgende:
Ben vanmiddag even in Amsterdam dus er moet natuurlijk gelushed worden. Iemand die me de ultieme massagebar kan aanraden?
Hij ruikt erg sterk (mijn vriend was er niet erg gecharmeerd van), en je laat het 20 minuten in je haren zitten, eventueel kan je het daarna nog wassen, maar ik spoel het alleen uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:19 schreef Kyara het volgende:
Auticia, ik hoorde dat jij ervaring hebt met The Strokes. Wat vind je er van? Moet het lang intrekken?
Ik heb stom vervelend haar op een rotlengtequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef Kyara het volgende:
En wat voor haar heb je? Ik heb zelf krullend haar wat af en toe wel pluist maar ook wel fijn is. Wordt dat dan niet heel slap?
quote:Does your hair frizz up at the firtst hint of moisture?
Give it body and weight with irish stout and lemon juice. Stroke it smooth.
Bij mij ook, maar toen heb ik 'm er dus wel van afgehaald. Ik wil wel dingetjes die lekker ruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Kyara het volgende:
das wel jammer want die stond ook op mijn lijstje (H'suan Whe Hihaho)
Ja? Heb ik dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Kyara het volgende:
Ik zat gister een beetje te pruilen omdat mijn verlanglijst bij elkaar op de 90 euro uit gaat komen. En als studentzijnde is dat wel erg veel in één. Zegt vriendjelief dat ik wel wat van zijn bonus/winstdeling krijg om te Lushen.![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx, die leek me al erg lekker inderdaad. Kan eindelijk eens zelf gaan snuffelen ipv online bestellen op goed geluk. Denk dat mijn vriendin me weg moet sleuren voordat ik geen vakantiegeld meer over hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind zelf de Fever Massage bar heerlijk.
[afbeelding]..
Vind je die zo vies dan? Mijn zus is er enthousaist over, dus ik wil het sowieso wel eens proberen. Ik wil 'm wel overnemen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb thuis nog een stuk demon in the dark liggen. Die niet gebruikt wordt, dit vind ik zonde
Liefhebbers hiervoor
Dan stuur ik deze even op, laten liggen vind ik echt zo zonde
Ik vind hem inderdaad heel viesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind je die zo vies dan? Mijn zus is er enthousaist over, dus ik wil het sowieso wel eens proberen. Ik wil 'm wel overnemen dan
Amsterdam aub.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
Auticia
Mvdlubbe
Als iedereen die op de lijst staat dan even wilt melden of ze in Amsterdam willen, ja of nee. Dan kan er wat verschoven worden. En dan moet er maar even zelf een Den Bosch meet geregeld worden.
Ik wilde je al in de maling nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef mi2la het volgende:
Haaai!
Ik heb vragen gehoord over een VIP avond in Den Bosch, dit is zeker wel mogelijk!! Maar we zijn nog maar 2 maandjes open (vandaag precies) en dan hebben we tijd nodig om sommige zaken te regelen (zoals vip-parties). Als jullie een lijstje met gegadigden opstellen, kijk ik wat en wanneer ik iets kan regelen!
Ik zie ook af en toe een berichtje waarin geklaagd wordt over de testers die we niet of te weinig meegeven. Sorry, we vergeten het soms, soms hebben we even geen testers op voorraad of moeten we nog rekening houden met budget. We proberen alle klanten zo optimaal van de producten te laten genieten en ook nieuwe producten uit te laten proberen!!
Verder was er iemand die ons niet kon vinden in Den Bosch?? Ik zou zeggen volg je neus... We zitten op de Hooge Steenweg 32 (als je van het station naar de markt loopt meteen om het hoeke aan de rechter kant). Naast de Bagels en Beans en schuin tegenover de Mac.
Groetjes van deze lushette van Den Bosch
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef ymme het volgende:
Mijn zeepje Demon in the dark, wordt verzonden naar Aventura
kijk zaterdag maar eens goed in je brievenbus, Aventura, ik hoop dat ie er dan als is, ik doe hem vrijdag op de bus
Dat is mijn eerste vakantiedag!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Voor die amsterdam meet eind julie. Wat vinden julie van maandag 1 augustus? Is ook wel best eind julie toch
En nou danst ie ook 2 dagen door My ATquote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan niet eens meer in de active topics-list kijken zonder doodgegooid te worden met topics over Lush!!!
ja, ik vind dat lastigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef imago het volgende:
Ja dat vind ik ook stom hè, als je TWEE bars koopt krijg je ÉÉN blikje gratis. Dus waar laat je die tweede bar dan?
Eigenlijk van 7 tot half 9 geloof ik. Maar toen we eenmaal allemaal afgerekend hadden was het toch eerder rond 9 uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:48 schreef Kyara het volgende:
tot hoe laat duurde het de vorige keer trouwens?
neen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
Mirjam, heb je dat proefje nog opgestuurd?
Op die levensvraag heb ik ook al vaak mijn hersenen gekraakt. Ik denk dat je dan gewoon die ene bar eerst moet opmakenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef imago het volgende:
Ja dat vind ik ook stom hè, als je TWEE bars koopt krijg je ÉÉN blikje gratis. Dus waar laat je die tweede bar dan?
Als iedereen zonder sterretje die op de lijst staat, nog even wilt melden of ze in Amsterdam op 1 Augustus willen, ja of nee. Dan kan er wat verschoven worden. En dan moet er maar even zelf een Den Bosch meet geregeld worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef heaven7 het volgende:
Waar staan die sterretjes achter de namen voor PeRi? 1 Augustus zou wel kunnen alleen moet ik dan werkenEn aangezien het een takkeeind rijden is moet ik dan DIRECT weg na mijn werk en kan dus verder niets meer meepikken van Amsterdam
Is een conditioner.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar is die american cream voor?
Om je gezicht te reinigen. En het scrubt, je huid ook een beetje. Geweldig ding.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Kyara het volgende:
Ymme, hoe bevalt sweet japanese girl? Waar dient het eigenlijk voor?
Wij hadden toch iets "afgesproken"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef ymme het volgende:
amsterdam is goed voor mij
1 augustus kan ik ook(heb vakantie tot 11 augustes, dan beginnen de lessen weer)
Ik sta toch gepland voor de Amsterdam meeting op 1 augustus of welke datum dan ook, (waar PeRi en ik het over hadden dus).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:17 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Er zouden toch 2 meets georganiseerd worden.
Oh sorry, dat had ik er niet uit begrepen. Welke datum wordt dan de 2e meeting gedaan (ik sta wel op de reserve lijst, snap er weinig meer van maar goed)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik sta toch gepland voor de Amsterdam meeting op 1 augustus of welke datum dan ook, (waar PeRi en ik het over hadden dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |