quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef Lois het volgende:
Oe een meeting!!!![]()
Indien plaats genoeg ga ik graag mee, en neem mijn zusje mee (ze weet het alleen nog niet)
Demquote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef MUUS het volgende:
En Lois en Karin. En E.T.
En nu al een volle lijst.
Gudvurdumme.
Laat ons maar gaan? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef imago het volgende:
Over die meeting hè, ik weet het nog niet. Hangt ervanaf hoeveel ik tegen die tijd nog in huis heb. Ook heb ik geen zin in Heaven7 vs. Ymme gedoe over die meetings eerlijk gezegd. Maar aangezien er zoveel mensen willen: laat hun dan maar gaan. Ik heb toch nog 3 kortingsbonnen hier liggen, want van iedereen aan wie ik een kado-doos heb gegeven heb ik meteen die bon teruggeëist
Even aangevuldquote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef PeRi het volgende:
Wie (max 20 personen)?
Cora4034
Anitra
Heaven7 + aanhang
Auticia
Mvdlubbe
Skaai + zus
Sanne
peri + vriendin
Mother-Mother + vriendin
Together-Alone + meneer
E.T. + Jessie
Lois + Karin
Ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor. Maar de spanning tussen jullie twee is gewoon duidelijk merkbaar, begrijpelijk wel, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat vast gedoe op gaat leveren wanneer Ymme een tweede meet organiseert en ik heb geen zin om daar dan tussen te zitten zeg maarquote:Op maandag 6 juni 2005 21:51 schreef heaven7 het volgende:
Laat ons maar gaan? Wat bedoel je daarmee?
oh ik zie het nu pas, lief dat je aan me dachtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:57 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet of Aventura en Cinnamongirl mee willen. Zo niet zou dat betekenen dat Kyara op de lijst komt. En daarna Ripley, etc.
Dat is ook zo, ik baal er zelf ook van hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef imago het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor. Maar de spanning tussen jullie twee is gewoon duidelijk merkbaar, begrijpelijk wel, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat vast gedoe op gaat leveren wanneer Ymme een tweede meet organiseert en ik heb geen zin om daar dan tussen te zitten zeg maar
Ik kan er ook niks aan doen dat er 2 Lushes zo dicht bij mijn huis liggenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:18 schreef heaven7 het volgende:
He Cora, ik heb ook 130 km gereisd voor de meeting in Amsterdam hoor
Dat vroeg ik jouw ook een tijdje terug, maar ik kan me voorstellen dat je dat hebt gemist, het gaat zo snelquote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef imago het volgende:
Heaven, wat vind jij van Mask of Magnaminty? Ik vind het echt superlekker aanvoelen! Las op de Amerikaanse site dat mensen het in hun koelkast bewaarden, daar wordt het vast nog frisser van
Ik snap het wel hoor, ik zou het wel jammer vinden als je niet komt danquote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat er 2 Lushes zo dicht bij mijn huis liggen
Dan gaat mijn 10% korting op aan een treinkaartje...
Daarintegen wonen mijn ouders bij Maastricht, dus dat kan dan weer wel.
heb ik voor mn zus meegenomen en tot nu toe is ze er best tevreden over geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef La_Guiri het volgende:
Imperialis?
Hmm, zo'n donkerbruin vermoeden had ik al, dat het niet Maastricht zou wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef Maeghan het volgende:
Ik woon er twee uur vandaan. Den Bosch is ongeveer even lang denk ik, en Maastricht is dusdanig ver dat het geen optie is. =)
Hai, dat was ikquote:
Blijft ie ook een beetje lekker lang "hangen"?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hai, dat was ik.
Mijn vriend en ik gebruiken de Karma Parfum allebei, wij vinden het wel een succes dus.
Ja hoor, je blijft snuffelenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Blijft ie ook een beetje lekker lang "hangen"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |