Danku! Ik denk dat ik die shampo ga kopen voor n vriendin van mequote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef heaven7 het volgende:
¤3,95 tot ¤4,25.

Verslavend is het hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef cloarie het volgende:
Ik heb vannacht (alweer) gedroomd dat ik de Lush zo'n beetje leeggekocht hadVolgens mij komt het echt door deze topicreeks, anders was ik nooit zo'n freak geworden. En dan post ik nog niet eens veel. Heeeel misschien ga ik morgen even over Amsterdam naar Groningen. Vanuit Utrecht is dat behoorlijk om, maar je moet toch wat verzinnen
![]()

Ga je ook mee met de volgende meetingquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef cloarie het volgende:
Ja, dat had ik dus zelf ook al zo bedacht. Dan is het uiteindelijk maar drie kwartier extra reistijd. En ik moet 's avonds nog weer terug naar Utrecht, dus dan kan ik maar beter iets hebben om aan te snuffelen. Andere mensen nemen een boek mee, ik een zeepje![]()

Ligt eraan welke denk ik! Rockstar en Honey I wased the kids, gaat bij mij ook behoorlijk snel moet ik zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef jessie het volgende:
Lang? Ik vind de zeepjes best wel heel erg snel gaan eigenlijk.

Ik ben helaas nog nooit in een Lush winkel geweestquote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk!
Ik vind die Lush mensen zo leuk, zo enthousiast. In de winkel maar ook via de mail. En ook heel natuurlijk, niet onecht of zo. Ze staan echt zo achter datgene wat ze verkopen.

Dat is ook heel leuk werken denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk!
Ik vind die Lush mensen zo leuk, zo enthousiast. In de winkel maar ook via de mail. En ook heel natuurlijk, niet onecht of zo. Ze staan echt zo achter datgene wat ze verkopen.

Ja kaneel met sinasappel. Ik vind hem meer een voor de winter bij kaneelgeuren moet ik altijd aan winteravonden denken, openhaardje, wijntje erbijquote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef jessie het volgende:
Dat is die kaneelachtige toch Anitra?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |