Voor een parfummetje bij de Douglas betaal je net zo veel, toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht nog steeds op de flying fox parfum
ik wil die karma parfum wel, maar vind m veel te duur
Ah, okay.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
true
maar dat koop ik dus ook bijna nooit
In Haarlem verkochten ze overigens kleine flesjes Karma Parfum voor 5 euro.
okay, dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 juni 2005 23:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ah, okay.
[afbeelding]In Haarlem verkochten ze overigens kleine flesjes Karma Parfum voor 5 euro.
Ja. Nouja, heel klein... Viel wel mee vond ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
okay, dat heb ik gemist
of waren dat die hele kleine testdinggevalletjes?
zonder verstuiver?
Ligt aan de datum he of mijn zus meekan of niet, en als mijn zus niet meekan dan doen we alsof jij mijn zus bentquote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef MUUS het volgende:
En Lois en Karin. En E.T.
En nu al een volle lijst.
Gudvurdumme.
Echt vanille vind ik hem ook niet. Wel vind ik hem heerlijk voor mijn handen. Mijn dochter heeft hele droge handen en die gebruiokt hem ook, ze heeft nu hele zachte handjesquote:Op maandag 6 juni 2005 23:44 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft iemand van jullie de soft touch geprobeerd?
Rook die wel naar vanille? Ik heb er eergisteren een gekocht om dat ik helemaal gek ben van vanille geuren maar deze ruikt heel anders(terwijl de tester in de winkel wel lekker rook)
Ik heb gisteravond mijn knieeen, ellebogen, handen en voeten ingesmeerd met The Soft Touch. Ze zijn als nieuw!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Echt vanille vind ik hem ook niet. Wel vind ik hem heerlijk voor mijn handen. Mijn dochter heeft hele droge handen en die gebruiokt hem ook, ze heeft nu hele zachte handjes
ymme organiseert nietsquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef imago het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor. Maar de spanning tussen jullie twee is gewoon duidelijk merkbaar, begrijpelijk wel, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat vast gedoe op gaat leveren wanneer Ymme een tweede meet organiseert en ik heb geen zin om daar dan tussen te zitten zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |