neen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
Mirjam, heb je dat proefje nog opgestuurd?
Op die levensvraag heb ik ook al vaak mijn hersenen gekraakt. Ik denk dat je dan gewoon die ene bar eerst moet opmakenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef imago het volgende:
Ja dat vind ik ook stom hè, als je TWEE bars koopt krijg je ÉÉN blikje gratis. Dus waar laat je die tweede bar dan?
Als iedereen zonder sterretje die op de lijst staat, nog even wilt melden of ze in Amsterdam op 1 Augustus willen, ja of nee. Dan kan er wat verschoven worden. En dan moet er maar even zelf een Den Bosch meet geregeld worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef heaven7 het volgende:
Waar staan die sterretjes achter de namen voor PeRi? 1 Augustus zou wel kunnen alleen moet ik dan werkenEn aangezien het een takkeeind rijden is moet ik dan DIRECT weg na mijn werk en kan dus verder niets meer meepikken van Amsterdam
Is een conditioner.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar is die american cream voor?
Om je gezicht te reinigen. En het scrubt, je huid ook een beetje. Geweldig ding.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Kyara het volgende:
Ymme, hoe bevalt sweet japanese girl? Waar dient het eigenlijk voor?
Wij hadden toch iets "afgesproken"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:13 schreef ymme het volgende:
amsterdam is goed voor mij
1 augustus kan ik ook(heb vakantie tot 11 augustes, dan beginnen de lessen weer)
Ik sta toch gepland voor de Amsterdam meeting op 1 augustus of welke datum dan ook, (waar PeRi en ik het over hadden dus).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:17 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Er zouden toch 2 meets georganiseerd worden.
Oh sorry, dat had ik er niet uit begrepen. Welke datum wordt dan de 2e meeting gedaan (ik sta wel op de reserve lijst, snap er weinig meer van maar goed)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik sta toch gepland voor de Amsterdam meeting op 1 augustus of welke datum dan ook, (waar PeRi en ik het over hadden dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |