Met massagebars heb ik weinig ervaring. Wbt. shampoo, ik zou voor de Ultimate Shine gaan, ruikt lekker, en hij doet bij mij wat-ie belooft. Mijn favoriet is echter de Karma Komba Bar (maar daar moet je van houden).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef josja het volgende:
Ben vanmiddag even in Amsterdam dus er moet natuurlijk gelushed worden. Iemand die me de ultieme massagebar kan aanraden? Ik heb al Wiccy, en Therapy en Black Magic zijn in bestelling. Daarnaast twijfel ik tussen Seanik en Ultimate Shine, en Helping Hands en Smitten. Tips anyone?
Ik vond hem daar dus ook naar ruiken..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef mother-mother het volgende:
ben ik trouwens de enigste of vinden meer mensen angels on bare skin naar wiet ruiken?
ben verkouden nog steeds dus mn geur kan beetje fucked up zijn![]()
Ik vind zelf de Fever Massage bar heerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:51 schreef josja het volgende:
Ben vanmiddag even in Amsterdam dus er moet natuurlijk gelushed worden. Iemand die me de ultieme massagebar kan aanraden?
Hij ruikt erg sterk (mijn vriend was er niet erg gecharmeerd van), en je laat het 20 minuten in je haren zitten, eventueel kan je het daarna nog wassen, maar ik spoel het alleen uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:19 schreef Kyara het volgende:
Auticia, ik hoorde dat jij ervaring hebt met The Strokes. Wat vind je er van? Moet het lang intrekken?
Ik heb stom vervelend haar op een rotlengtequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef Kyara het volgende:
En wat voor haar heb je? Ik heb zelf krullend haar wat af en toe wel pluist maar ook wel fijn is. Wordt dat dan niet heel slap?
quote:Does your hair frizz up at the firtst hint of moisture?
Give it body and weight with irish stout and lemon juice. Stroke it smooth.
Bij mij ook, maar toen heb ik 'm er dus wel van afgehaald. Ik wil wel dingetjes die lekker ruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:02 schreef Kyara het volgende:
das wel jammer want die stond ook op mijn lijstje (H'suan Whe Hihaho)
Ja? Heb ik dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:39 schreef Kyara het volgende:
Ik zat gister een beetje te pruilen omdat mijn verlanglijst bij elkaar op de 90 euro uit gaat komen. En als studentzijnde is dat wel erg veel in één. Zegt vriendjelief dat ik wel wat van zijn bonus/winstdeling krijg om te Lushen.![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx, die leek me al erg lekker inderdaad. Kan eindelijk eens zelf gaan snuffelen ipv online bestellen op goed geluk. Denk dat mijn vriendin me weg moet sleuren voordat ik geen vakantiegeld meer over hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind zelf de Fever Massage bar heerlijk.
[afbeelding]..
Vind je die zo vies dan? Mijn zus is er enthousaist over, dus ik wil het sowieso wel eens proberen. Ik wil 'm wel overnemen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb thuis nog een stuk demon in the dark liggen. Die niet gebruikt wordt, dit vind ik zonde
Liefhebbers hiervoor
Dan stuur ik deze even op, laten liggen vind ik echt zo zonde
Ik vind hem inderdaad heel viesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind je die zo vies dan? Mijn zus is er enthousaist over, dus ik wil het sowieso wel eens proberen. Ik wil 'm wel overnemen dan
Amsterdam aub.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef PeRi het volgende:
Auticia
Mvdlubbe
Als iedereen die op de lijst staat dan even wilt melden of ze in Amsterdam willen, ja of nee. Dan kan er wat verschoven worden. En dan moet er maar even zelf een Den Bosch meet geregeld worden.
Ik wilde je al in de maling nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef mi2la het volgende:
Haaai!
Ik heb vragen gehoord over een VIP avond in Den Bosch, dit is zeker wel mogelijk!! Maar we zijn nog maar 2 maandjes open (vandaag precies) en dan hebben we tijd nodig om sommige zaken te regelen (zoals vip-parties). Als jullie een lijstje met gegadigden opstellen, kijk ik wat en wanneer ik iets kan regelen!
Ik zie ook af en toe een berichtje waarin geklaagd wordt over de testers die we niet of te weinig meegeven. Sorry, we vergeten het soms, soms hebben we even geen testers op voorraad of moeten we nog rekening houden met budget. We proberen alle klanten zo optimaal van de producten te laten genieten en ook nieuwe producten uit te laten proberen!!
Verder was er iemand die ons niet kon vinden in Den Bosch?? Ik zou zeggen volg je neus... We zitten op de Hooge Steenweg 32 (als je van het station naar de markt loopt meteen om het hoeke aan de rechter kant). Naast de Bagels en Beans en schuin tegenover de Mac.
Groetjes van deze lushette van Den Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |