Ik heb er nooit van gehoord en vind het erg flauw (net als von bommel).quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
Wat is er suf aan Enkelmans Suijk.
Dat is een bijnaam voor een James Dean achtige speler die zich nooit helemaal heeft kunnen waarmaken.
wat hebben ze dan verzonnen? een keer lekker bier?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
En ik kan nog steeds niet inloggen.
Misschien vanavond maar eens naar Fok mailen.
Grolsch heeft trouwens een nieuw biertje waarmee ze de concurrentie met Heineken aanwillen.
Zo maar eens proberen.
Grolsch blond ofzo, maar Grolsch kan sowieso niet tegen Heineken opquote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hebben ze dan verzonnen? een keer lekker bier?
Wat is er flauw aan? Ik hou niet zo van die blinde verering. Het is hetzelfde als mensen die James Dean de beste acteur ooit noemen. Bij een topsporter hoort ook dat je niet geblesseerd raakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord en vind het erg flauw (net als von bommel).
Grolsch premium blond, licht gerijpt bier.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat hebben ze dan verzonnen? een keer lekker bier?
4,2%, 30% minder caloriënquote:Nieuw pilsje van Grolsch: Premium Blond
Bierbrouwer Grolsch komt met een tweede pilssmaak. Naast Grolsch Premium Pilsner moet een lichtere variant, Grolsch Premium Blond, consumenten verleiden een pilsje te nemen.
Marylin Monroe
In de campagne voor Grolsch Premium Blond gebruikt de brouwer Marylin Monroe, ,,de andere blonde legende die de wereld gekend heeft'' als boegbeeld. Grolsch' topman Ab Pasman spreekt van een ,,revolutionair nieuw bier gebaseerd op een bijzondere combinatie van brouwmethoden''. Het nieuwe pilsje heeft volgens Grolsch een frissere smaak.
Minder bier gedronken
Met de campagne gaat de brouwer de strijd aan tegen de teruglopende bierconsumptie. In 2003 dronk een gemiddelde Nederlander 78,7 liter bier, zeg maar ongeveer tien kratten per jaar. Een jaar eerder, in 2002, was dat nog bijna 80 liter per hoofd van de bevolking. Sinds de jaren negentig neemt het drinken van bier door Nederlanders af.
Ik vind sowieso het hele bijnamen gebeuren flauw. Dat bij jou die enkelblessure overheerst in je herinneringen aan van Basten vind ik vervelend voor je. Ik herinner me juist de mooie momenten (en ja, die kan ik los zien van zijn capaciteiten als trainer nu).quote:Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er flauw aan? Ik hou niet zo van die blinde verering. Het is hetzelfde als mensen die James Dean de beste acteur ooit noemen. Bij een topsporter hoort ook dat je niet geblesseerd raakt.
Niemand weet eigenlijk waarom het zo heet, maar het is ieder jaar een groot feestquote:
Ik ben zaterdag nog in de Apenheul geweest!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Ik ga zaterdag met Desmond naar Ouwehands Dierenpark
Da's ook gaaf - bij je familiequote:Op maandag 6 juni 2005 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog in de Apenheul geweest!
Ajax, een van de redenen dat Grolsch nog bestaatquote:Op maandag 6 juni 2005 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Grolsch, 1van de redenen dat de Graafschap nog bestaat. Geen Grolsch voor mij voorlopig
Misschien omdat het in eerste instantie is bedoeld voor teams uit 1 straat of wijkquote:Op maandag 6 juni 2005 18:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niemand weet eigenlijk waarom het zo heet, maar het is ieder jaar een groot feest.
Achter welk bosje komt die vandaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Zoeken we een neger? Welke?
Rondje op kosten van Emile M'Bouh M'Bouh dan maar.
Ja, of omdat iedereen op dronken op straat ligt s'avonds. Maar dit jaar gaan we winnenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien omdat het in eerste instantie is bedoeld voor teams uit 1 straat of wijk
De neger die ik beledigd hebquote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Zoeken we een neger? Welke?
Rondje op kosten van Emile M'Bouh M'Bouh dan maar.
Dus is ajax eigenlijk de reden dat de Graafschap nog bestaat... bastards!quote:De Graafschap kampte met een schuld van ongeveer een miljoen euro, maar een fors deel daarvan is weggewerkt door de komst van sponsor Grolsch. Graafschap had meer dan negen ton nodig. Grolsch betaalde de club per direct zes ton.
Mja das dus het probleem, want de destbetreffende neger en bijbehorende belediging zijn zoek/ schijnen niet te bestaanquote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Heeft Robbie negers beledigd? Schandalig!!!
Speciaal voor mij wordt in VBL het niveau van POL gehaaldquote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Heeft Robbie negers beledigd? Schandalig!!!
Oh tuurlijk, jij hebt helemaal geen racistisch ondertoontje in je posts? Daarom reageren Dylan Dog en ik zo fel op je?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja das dus het probleem, want de destbetreffende neger en bijbehorende belediging zijn zoek/ schijnen niet te bestaan![]()
Ah okay. Duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De neger die ik beledigd heb, je moet wel snel zijn.. want als het straks donker word vallen ze nog minder op
![]()
@jawi:
[..]
Dus is ajax eigenlijk de reden dat de Graafschap nog bestaat... bastards!![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij hebt helemaal geen racistisch ondertoontje in je posts? Daarom reageren Dylan Dog en ik zo fel op je?![]()
Je schaamt je er niet eens voor he?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
, nu je die negers niet kan vinden is het ineens het ondertoontje?
![]()
Ik denk trouwens dat DD het niet erg vind als je hem er buiten laat
Ik heb dat soort types liever helemaal niet hier eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
In dat geval vind ik dat Robbie voortaan als username De Gucht moet hebben.
Fanta!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje, of zal ik koffie gaan zetten?
Ieder dagdeel iemand anders he? Vanmorgen was ik de sjaakquote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb dat soort types liever helemaal niet hier eigenlijk.
Moeilijk he? toegeven dat je zelf fout zit..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb dat soort types liever helemaal niet hier eigenlijk.
Was een mooie tewaterlatingquote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Is het gelukt Noca?
SCH slaat ook altijd champagne stuk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Was een mooie tewaterlating
Wel wat hoge golven en waterspetters, maar dat hoort erbij!
OK!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he? toegeven dat je zelf fout zit..
Detolk, doe maar een biertje
Ik fout?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he? toegeven dat je zelf fout zit..
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Was een mooie tewaterlating
Wel wat hoge golven en waterspetters, maar dat hoort erbij!
koffie graagquote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje, of zal ik koffie gaan zetten?
Tot nu toe is iedereen het erover eens dat mijn bericht niks met discriminatie te maken heeft.. Om dan vervolgens een hetze tegen mij te beginnen, roepen dat ik een racist ben en beweren dat ik in een post negers heb gediscrimineerd. Terwijl die post niet bestaat en ook nooit bestaan heeft. Zeggen genoeg over het feit hoe triest jij bent..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik fout?
Het is maar wat je fout noemt, ik praat niet op jouw manier over allochtonen gelukkig.
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
Het is maar wat je fout noemt, ik praat niet op jouw manier over allochtonen gelukkig.
Ik vroeg je of je racistische denkbeelden hebt en daar weiger je op in te gaan. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedereen het erover eens dat mijn bericht niks met discriminatie te maken heeft.. Om dan vervolgens een hetze tegen mij te beginnen, roepen dat ik een racist ben en beweren dat ik in een post negers heb gediscrimineerd. Terwijl die post niet bestaat en ook nooit bestaan heeft. Zeggen genoeg over het feit hoe triest jij bent..
Met Ton Boot. Misschien iets voor Oranje?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef Dos37 het volgende:
de kampioenenmaker lijkt me ook leuk nieuwe documantaire
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Suijk het volgende:
Ik ga maar even hardlopen. Tegen zoveel domheid is in dat topic echt niet op te boksen.
Tsjah dat zal wel een keer leuk zijn volgend mij heeft ie wel eens gezegt dat ie een andere sport wou proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met Ton Boot. Misschien iets voor Oranje?
Ik geloof niet dat er ook maar iets is dat mij verplicht stelt om op de onzin die jij verkondigt in te gaan..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je racistische denkbeelden hebt en daar weiger je op in te gaan. Wat wil je nog meer?
Je neemt er geen afstand van dus.......
Wanneer is die te zien?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef Dos37 het volgende:
de kampioenenmaker lijkt me ook leuk nieuwe documantaire
Gedraag je dan voortaan ook niet als zodanig.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar als je het echt graag wil: Nee ik ben geen racist. Daaaag![]()
* Eilanden eens isquote:Op maandag 6 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Nee DeTolk, ik heb liever Pepsi.
En onaardig praten over allochtonen vind ik ook niet gezellig.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)50523-1.asf?start=00:00:42quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 van herken de kakkerlak is!
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef Eilanden het volgende:
Zelfs die drollen-discussie van SCH vond ik gezelliger....
Geeft die van jou wel eens kopjes?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef Eilanden het volgende:
Zelfs die drollen-discussie van SCH vond ik gezelliger....
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"
Tuurlijk, die wilde geen Oranje-beslommeringenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"
Trouwens, geel voor Raffie, een bewussie?
Ik wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die was in Hools, pfaf. Niemand was het met me eens.
Sorry, ik heb het gemist, anders had ik je bij kunnen staan.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die was in Hools, pfaf. Niemand was het met me eens.
Je was het vast niet met hem eens geweest hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gemist, anders had ik je bij kunnen staan.
Ik lul altijd zo, dat ik het met iedereen eens ben, is wel zo veilig.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was het vast niet met hem eens geweest hoor![]()
Dan stem je óf CDA óf D66?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik lul altijd zo, dat ik het met iedereen eens ben, is wel zo veilig.
Alleen als ze gaan inzien dat Kernenergie wél goed is voor het milieu....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Toch wel Groen Links mag ik hopen, potverredorie!
UIteraard, maar B&S en Richmond Fontaine staan al vast, verder koop ik 1 budget-cd. Maar mijn portemonee laat nog wel wat ruimte over....quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Kernenergie goed voor het milieu???
Zin in een discussie pfaf?
Alasdair, Gina en Mugison heb ik nog niet gehoord, de rest heb ik óf legaal óf illegaal. Amira ook niet, maar ik betwijfel ten zeerste of ze die bij Plato hebben. Maar ik zal eens kijken. Heerlijk de hele middag in een platenzaak rondlopen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Okee.
Ga dan voor Coparck, Adam Green, Joanna Newsom, CocoRosie, Devendra Banhart, Amira, Antony & The Johnsons, Ryan Adams, The Mountain Goats, Alasdair Roberts, Gina Villalobos of Mugison.
En qua budget zou ik je veel tips kunnen geven, maar oude Becks, Nick Caves of Vlaamse bands zijn wel een pré.
zoozoow dat heeft niet zolang geduurtquote:
jij nocaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:25 schreef Noca het volgende:
Nog Hools die gaan solliciteren?
Ik heb dit keer niemand gevraagd en wil wel eens zien wie er van VBL-users denken moderator te kunnen worden.quote:
Mwah, ik denk niet dat tong mod moet worden. Niet dat hij het niet kan....maar dat past niet bij tong ofzo...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me wat voor SCH, Da Sandman of tong!
Kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen of willen?
Bij mij wel dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat tong mod moet worden. Niet dat hij het niet kan....maar dat past niet bij tong ofzo...
Tong moet niet blauw worden, dat hoort gewoon nietquote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat tong mod moet worden. Niet dat hij het niet kan....maar dat past niet bij tong ofzo...
SCH...blauw past ook niet bij jouquote:
Ja die laatste misschien welquote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Onderschat ook Eilanden niet trouwens!
Of volslagen verrassend gewoon Bos81 of Spideyman of VoreG.
Maar goed, ik ben off!
* Eilanden heeft ook nog een baan waar 'ie wat tijd aan moet bestedenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
Eilanden is een goeie maar die is er misschien te weinig.
Heb wel zin om tegen hem te mogen sputteren.
Mag jij nog in de crew? Ik ben serieus benieuwd hoe jij het zou doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Suijk moet het worden natuurlijk
alhoewel: weer een ajacied
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Dos37 het volgende:
jij vaduz
ik zou wel een tukker aan het bewind willen zien
Denk niet dat ik met tromgeroffel wordt onthaald idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
Mag jij nog in de crew?
Beter dan als user schat ik zo in.quote:Ik ben serieus benieuwd hoe jij het zou doen.
We zijn het niet vaak eens, maar ik denk dat in de laatste bewering wel een kern van waarheid zit, als je je emoties niet de overhand laat nemen....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk niet dat ik met tromgeroffel wordt onthaald idd.
[..]
Beter dan als user schat ik zo in.
Daar is het ze natuurlijk om te doen, de hele jury zit natuurlijk mee te kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
Er zijn in ieder geval weer volop geruchten
Rentenieren denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef keeper het volgende:
mitt, wat doe je.
Dat is het leuke ervanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
Er zijn in ieder geval weer volop geruchten
vroegah was alles beter.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef keeper het volgende:
mitt, wat doe je.
Mijn ervaring is dat ik verrassend diplomatiek kan zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar ik denk dat in de laatste bewering wel een kern van waarheid zit, als je je emoties niet de overhand laat nemen....
Nee, want die moet je mailenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik verrassend diplomatiek kan zijn![]()
Maar dit is geen sollicitatie hoor.![]()
Je bent nu leidinggevende op die afdeling en je merkt dat je heel diplomatiek bent?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik verrassend diplomatiek kan zijn![]()
Maar dit is geen sollicitatie hoor.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent nu leidinggevende op die afdeling en je merkt dat je heel diplomatiek bent?.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die ervaring had ik al wat eerder. Je moet de oppositie laten denken dat ze macht hebben, dat is een veelbeproefde tactiek
Maar je blijft een oppositie houden dus gewoon stuivertje wisselen?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die ervaring had ik al wat eerder. Je moet de oppositie de macht geven, dat is een veelbeproefde tactiek
Oppositie voeren is altijd makkelijker dan leiding geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
Maar die ervaring had ik al wat eerder. Je moet de oppositie de macht geven, dat is een veelbeproefde tactiek
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef Noca het volgende:
Ik pleit voor een mod die geen supporter is van een club uit de top 3!
oow dan kan ik ookquote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef Noca het volgende:
Ik pleit voor een mod die geen supporter is van een club uit de top 3!
Dan moet ik druk op zoek naar werkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij studeert toch over een week af? Jij hebt tijd zat!
Ja dat is onzin hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan moet ik druk op zoek naar werk
Referendum dosdat hebben ze op ONZ ook een keer geprobeerd dacht ik, ging niet helemaal goed...
Met verkiezingscampagnes en alquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan moet ik druk op zoek naar werk
Referendum dosdat hebben ze op ONZ ook een keer geprobeerd dacht ik, ging niet helemaal goed...
Duo-mod met Clauwhee als je het te druk hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij studeert toch over een week af? Jij hebt tijd zat!
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Duo-mod met Clauwhee als je het te druk hebt.![]()
Nu die smiley nog weg en Noca is een kanshebber.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus Jawi en ik vallen al af?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
Het moet ook iemand zijn die tegen drank kan, anders komt die midden in de nacht online en sluit voor de lol alle topics ofzo.
Ik zal geen smiley plaatsen, maar ik denk serieus dat Noca een goede mod zou zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu die smiley nog weg en Noca is een kanshebber.
Hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ging toch bij de marine, al wist je daar toen zelf nog niks vanaf.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]Daar zat ik ook aan te denken! Een Grunings duo-mod-stel!
Is het nog gelukt met de website die ik op heb gestuurd Popo?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:03 schreef popolon het volgende:
Wegens het gebrek aan kennis en voetbal op televisie pas ik deze keer.
Die reactie is duidelijk ... stop de zoektocht! Noca/Clauwheee de nieuwe mods!quote:
Groen!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die reactie is duidelijk ... stop de zoektocht! Noca/Clauwheee de nieuwe mods!Maak die namen maar blauw
Dat gaat niet goedkomen zoietsquote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die reactie is duidelijk ... stop de zoektocht! Noca/Clauwheee de nieuwe mods!Maak die namen maar blauw
's Ochtends is hij er wel altijd, al is dat afhankelijk van de drukte op z'n werk.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro zou trouwens ook een aardige kandidaat zijn denk ik
Die ook jaquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro zou trouwens ook een aardige kandidaat zijn denk ik
quote:
Schitterend!quote:
Dat doe ik zo evenquote:
Noca ..... heel Hools wacht op antwoordquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
We doen alles toch altijd samen SCHat?
Riep je me?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
We doen alles toch altijd samen SCHat?
Ja en nee, het lijkt erop dat je vanuit de VS niet kunt kijken, kan een IP check zijn, hij blijft probereb te verbinden maar geen beeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de website die ik op heb gestuurd Popo?
Bweuhh...ze liegt! Poepen doe ik alleenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca ..... heel Hools wacht op antwoord![]()
ik probeerde er nog onderuit te komenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe niet alsof je dat niet weet, geef mij ook maar een Grolschje Dos.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Barman, bier graag.
* JaWi achter bar klimtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
JaWi. Die moet toch nog oefenen voor de zomer
* Dos37 er achter weg gaat en bier besteltquote:
* JaWi om legitimatie vraagtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 er achter weg gaat en bier bestelt
* Dos37 opstaat en naar beneden kijktquote:
* Dos37 er vanaf stapt en legitimatie toontquote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi Dos37 vraagt om niet op de barkruk te staan![]()
Je moet kleurcodes gebruikenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 er vanaf stapt en legitimatie toont
mensen ik heb dat fok block geinstalleerd. Nou wou ik golfer en de zijne andere kleuren geven maar moet dat met een code.
Want nu heb ik ze allemaal weer zwart omdat ik gewoon groen in heb gevult
ok thxquote:
Heb jeje cookies al weggehaalt?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef JaWi het volgende:
Grrrrrrr, waarom de neuk moet ik iedere post mijn wachtwoord intypen. Stinkfok
Ja, dat helpt niet. Zodra ik Login onthouden doet krijg ik een errorquote:
ok slaat TerroRobbie op zijn kop met een leeg fustquote:
Bijvoorbeeld in photoshop oid. Ik weet niet zeker of je het hekje ervoor moet zetten of niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok thx
weetje toevallig ook waar ik die kan vinden
http://www.december.com/html/spec/color.htmlquote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok thx
weetje toevallig ook waar ik die kan vinden
* TerroRobbie steekt fakkel aan in jawi's kroeg, en gooit hem richting Dos 37.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi waterijsje en Donald Duck aan TerroRobbie geeft
* JaWi klapt hartstochtelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie steekt fakkel aan in jawi's kroeg, en gooit hem richting Dos 37.
Eilanden is nieuwsposter van sport, dus dan wordt hij ook veranderdquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Is eilanden op eens mod
hij is nou rood bij mij
ok dat was de eerste crew wat ik tegenkwamquote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eilanden is nieuwsposter van sport, dus dan wordt hij ook veranderd
Bjoro de nieuwe modquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Bjoro het volgende:
*zegt "Ja" tegen de jagers !
Er mag geblowed wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan wapperen, om al die rook je kroeg uit te krijgen
Het zou wel verrassend zijn, maar ik ben , als ik werk, overdag niet op Fok!. Dus zal ik niet gaan solliciteren, anders zou ik het waarschijnlijk wel hebben overwogen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Onderschat ook Eilanden niet trouwens!
Of volslagen verrassend gewoon Bos81 of Spideyman of VoreG.
Maar goed, ik ben off!
Leerzaam voor jochies als jij toch?quote:
* Eilanden is altijd roodquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Is eilanden op eens mod
hij is nou rood bij mij
quote:
je had je haartjes wel ff mogen knippen, Bluezzquote:
quote:
Zeker nietquote:
even dit topic doorlezen of naar MED gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Nieuwe modjes ? wat is er aan de hand ??
Wat denk je Einsteinquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Nieuwe modjes ? wat is er aan de hand ??
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat denk je Einstein
Mitt stopt met modden op VBL en dus weer nieuwe verkiezingen
gelukkig wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
De graafschap er dus uit
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers overquote:
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
even dit topic doorlezen of naar MED gaan
Er komt dus een nieuwe VBL-Mod
Het was een oude foto, sorry Bjoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Bjoro het volgende:
je had je haartjes wel ff mogen knippen, Bluezz![]()
Eindfeest?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]o oke ... dan weet ik dat ook meteen
hoef ik niet terug te lezen
Hahaha nee ben net thuisquote:
Alleen op tijd komen is nog wel eens moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers over![]()
word ik daar officieel aangesteld als VBL-modquote:
Ik was er vorig jaar, geslaagd feestje.quote:
Ik huppel achter de feiten aan zie ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.
Hey je hebt het over mijquote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers over![]()
Ik hoorde er verhalen over, en ze vroegen of ik mee ging. En ach, je moet wat hequote:
leuk om te horenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.
Die had weer heel andere kwalitieten ailantsjiequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
Die andere in de foto was jullie weekend-logé Bluezz?
toen ik nog niet die Michael Jackson huidziekte had en nog gewoon zwart was, bedoel jequote:
óf je verklapt het ffquote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Bjoro het volgende:
toen ik nog niet die Michael Jackson huidziekte had en nog gewoon zwart was, bedoel je![]()
Zeker!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Bluezz kan ook wel mod op VBL worden
Ik zie geen plaatje bjoroquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Bjoro het volgende:
donderdagavond dus naar de DVD presentatie van ..........
[afbeelding]
Het rode kruisquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Bjoro het volgende:
donderdagavond dus naar de DVD presentatie van ..........
[afbeelding]
weltrustequote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Beste Hools... ik duik mijn nest in
truste
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Beste Hools... ik duik mijn nest in
truste
Slotjes zetten kun je welquote:
Is modden slotjes zetten danquote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Slotjes zetten kun je wel
je kent de beide mods al
Als ze nou ook nog zou weten wat buitenspel is en niet elke keer bij een wedstrijd roept "welke clubs spelen er?" zou het wel kunnen ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Slotjes zetten kun je wel
je kent de beide mods al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |