Alleen op tijd komen is nog wel eens moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers over![]()
word ik daar officieel aangesteld als VBL-modquote:
Ik was er vorig jaar, geslaagd feestje.quote:
Ik huppel achter de feiten aan zie ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.
Hey je hebt het over mijquote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers over![]()
Ik hoorde er verhalen over, en ze vroegen of ik mee ging. En ach, je moet wat hequote:
leuk om te horenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.
Die had weer heel andere kwalitieten ailantsjiequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
Die andere in de foto was jullie weekend-logé Bluezz?
toen ik nog niet die Michael Jackson huidziekte had en nog gewoon zwart was, bedoel jequote:
óf je verklapt het ffquote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Bjoro het volgende:
toen ik nog niet die Michael Jackson huidziekte had en nog gewoon zwart was, bedoel je![]()
Zeker!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Bluezz kan ook wel mod op VBL worden
Ik zie geen plaatje bjoroquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Bjoro het volgende:
donderdagavond dus naar de DVD presentatie van ..........
[afbeelding]
Het rode kruisquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Bjoro het volgende:
donderdagavond dus naar de DVD presentatie van ..........
[afbeelding]
weltrustequote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Beste Hools... ik duik mijn nest in
truste
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Beste Hools... ik duik mijn nest in
truste
Slotjes zetten kun je welquote:
Is modden slotjes zetten danquote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Slotjes zetten kun je wel
je kent de beide mods al
Als ze nou ook nog zou weten wat buitenspel is en niet elke keer bij een wedstrijd roept "welke clubs spelen er?" zou het wel kunnen ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Slotjes zetten kun je wel
je kent de beide mods al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |