Noca ..... heel Hools wacht op antwoordquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
We doen alles toch altijd samen SCHat?
Riep je me?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
We doen alles toch altijd samen SCHat?
Ja en nee, het lijkt erop dat je vanuit de VS niet kunt kijken, kan een IP check zijn, hij blijft probereb te verbinden maar geen beeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de website die ik op heb gestuurd Popo?
Bweuhh...ze liegt! Poepen doe ik alleenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca ..... heel Hools wacht op antwoord![]()
ik probeerde er nog onderuit te komenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe niet alsof je dat niet weet, geef mij ook maar een Grolschje Dos.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Barman, bier graag.
* JaWi achter bar klimtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
JaWi. Die moet toch nog oefenen voor de zomer
* Dos37 er achter weg gaat en bier besteltquote:
* JaWi om legitimatie vraagtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 er achter weg gaat en bier bestelt
* Dos37 opstaat en naar beneden kijktquote:
* Dos37 er vanaf stapt en legitimatie toontquote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi Dos37 vraagt om niet op de barkruk te staan![]()
Je moet kleurcodes gebruikenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 er vanaf stapt en legitimatie toont
mensen ik heb dat fok block geinstalleerd. Nou wou ik golfer en de zijne andere kleuren geven maar moet dat met een code.
Want nu heb ik ze allemaal weer zwart omdat ik gewoon groen in heb gevult
ok thxquote:
Heb jeje cookies al weggehaalt?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef JaWi het volgende:
Grrrrrrr, waarom de neuk moet ik iedere post mijn wachtwoord intypen. Stinkfok
Ja, dat helpt niet. Zodra ik Login onthouden doet krijg ik een errorquote:
ok slaat TerroRobbie op zijn kop met een leeg fustquote:
Bijvoorbeeld in photoshop oid. Ik weet niet zeker of je het hekje ervoor moet zetten of niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok thx
weetje toevallig ook waar ik die kan vinden
http://www.december.com/html/spec/color.htmlquote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok thx
weetje toevallig ook waar ik die kan vinden
* TerroRobbie steekt fakkel aan in jawi's kroeg, en gooit hem richting Dos 37.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi waterijsje en Donald Duck aan TerroRobbie geeft
* JaWi klapt hartstochtelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie steekt fakkel aan in jawi's kroeg, en gooit hem richting Dos 37.
Eilanden is nieuwsposter van sport, dus dan wordt hij ook veranderdquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Is eilanden op eens mod
hij is nou rood bij mij
ok dat was de eerste crew wat ik tegenkwamquote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eilanden is nieuwsposter van sport, dus dan wordt hij ook veranderd
Bjoro de nieuwe modquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Bjoro het volgende:
*zegt "Ja" tegen de jagers !
Er mag geblowed wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan wapperen, om al die rook je kroeg uit te krijgen
Het zou wel verrassend zijn, maar ik ben , als ik werk, overdag niet op Fok!. Dus zal ik niet gaan solliciteren, anders zou ik het waarschijnlijk wel hebben overwogen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Onderschat ook Eilanden niet trouwens!
Of volslagen verrassend gewoon Bos81 of Spideyman of VoreG.
Maar goed, ik ben off!
Leerzaam voor jochies als jij toch?quote:
* Eilanden is altijd roodquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Is eilanden op eens mod
hij is nou rood bij mij
quote:
je had je haartjes wel ff mogen knippen, Bluezzquote:
quote:
Zeker nietquote:
even dit topic doorlezen of naar MED gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Nieuwe modjes ? wat is er aan de hand ??
Wat denk je Einsteinquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Nieuwe modjes ? wat is er aan de hand ??
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat denk je Einstein
Mitt stopt met modden op VBL en dus weer nieuwe verkiezingen
gelukkig wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
De graafschap er dus uit
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers overquote:
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
even dit topic doorlezen of naar MED gaan
Er komt dus een nieuwe VBL-Mod
Het was een oude foto, sorry Bjoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Bjoro het volgende:
je had je haartjes wel ff mogen knippen, Bluezz![]()
Eindfeest?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]o oke ... dan weet ik dat ook meteen
hoef ik niet terug te lezen
Hahaha nee ben net thuisquote:
Alleen op tijd komen is nog wel eens moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers over![]()
word ik daar officieel aangesteld als VBL-modquote:
Ik was er vorig jaar, geslaagd feestje.quote:
Ik huppel achter de feiten aan zie ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.
Hey je hebt het over mijquote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers over![]()
Ik hoorde er verhalen over, en ze vroegen of ik mee ging. En ach, je moet wat hequote:
leuk om te horenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.
Die had weer heel andere kwalitieten ailantsjiequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
Die andere in de foto was jullie weekend-logé Bluezz?
toen ik nog niet die Michael Jackson huidziekte had en nog gewoon zwart was, bedoel jequote:
óf je verklapt het ffquote:Op maandag 6 juni 2005 22:48 schreef Bjoro het volgende:
toen ik nog niet die Michael Jackson huidziekte had en nog gewoon zwart was, bedoel je![]()
Zeker!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Bluezz kan ook wel mod op VBL worden
Ik zie geen plaatje bjoroquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Bjoro het volgende:
donderdagavond dus naar de DVD presentatie van ..........
[afbeelding]
Het rode kruisquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Bjoro het volgende:
donderdagavond dus naar de DVD presentatie van ..........
[afbeelding]
weltrustequote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Beste Hools... ik duik mijn nest in
truste
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Beste Hools... ik duik mijn nest in
truste
Slotjes zetten kun je welquote:
Is modden slotjes zetten danquote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Slotjes zetten kun je wel
je kent de beide mods al
Als ze nou ook nog zou weten wat buitenspel is en niet elke keer bij een wedstrijd roept "welke clubs spelen er?" zou het wel kunnen ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Slotjes zetten kun je wel
je kent de beide mods al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |