Het zou wel verrassend zijn, maar ik ben , als ik werk, overdag niet op Fok!. Dus zal ik niet gaan solliciteren, anders zou ik het waarschijnlijk wel hebben overwogen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Onderschat ook Eilanden niet trouwens!
Of volslagen verrassend gewoon Bos81 of Spideyman of VoreG.
Maar goed, ik ben off!
Leerzaam voor jochies als jij toch?quote:
* Eilanden is altijd roodquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Is eilanden op eens mod
hij is nou rood bij mij
quote:
je had je haartjes wel ff mogen knippen, Bluezzquote:
quote:
Zeker nietquote:
even dit topic doorlezen of naar MED gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Nieuwe modjes ? wat is er aan de hand ??
Wat denk je Einsteinquote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
Nieuwe modjes ? wat is er aan de hand ??
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat denk je Einstein
Mitt stopt met modden op VBL en dus weer nieuwe verkiezingen
gelukkig wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
De graafschap er dus uit
Tja, als ze zoeken naar een aardig, integer, eerlijk, oprecht en bescheiden persoon met verstand van voetbal en iemand die ook nog eens probleemoplossend denkt, creatief en humoristisch is en bovendien de nederlandse taal meer dan machtig is ...blijven er natuurlijk niet echt veel andere Fokkers overquote:
Methodmich vindt jou wel een goeie Bos.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
even dit topic doorlezen of naar MED gaan
Er komt dus een nieuwe VBL-Mod
Het was een oude foto, sorry Bjoorquote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Bjoro het volgende:
je had je haartjes wel ff mogen knippen, Bluezz![]()
Eindfeest?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]o oke ... dan weet ik dat ook meteen
hoef ik niet terug te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |