Je bent nu leidinggevende op die afdeling en je merkt dat je heel diplomatiek bent?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik verrassend diplomatiek kan zijn![]()
Maar dit is geen sollicitatie hoor.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent nu leidinggevende op die afdeling en je merkt dat je heel diplomatiek bent?.
.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die ervaring had ik al wat eerder. Je moet de oppositie laten denken dat ze macht hebben, dat is een veelbeproefde tactiek
Maar je blijft een oppositie houden dus gewoon stuivertje wisselen?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die ervaring had ik al wat eerder. Je moet de oppositie de macht geven, dat is een veelbeproefde tactiek
Oppositie voeren is altijd makkelijker dan leiding geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
Maar die ervaring had ik al wat eerder. Je moet de oppositie de macht geven, dat is een veelbeproefde tactiek
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef Noca het volgende:
Ik pleit voor een mod die geen supporter is van een club uit de top 3!
oow dan kan ik ookquote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef Noca het volgende:
Ik pleit voor een mod die geen supporter is van een club uit de top 3!
Dan moet ik druk op zoek naar werkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij studeert toch over een week af? Jij hebt tijd zat!
Ja dat is onzin hequote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan moet ik druk op zoek naar werk
Referendum dosdat hebben ze op ONZ ook een keer geprobeerd dacht ik, ging niet helemaal goed...
Met verkiezingscampagnes en alquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan moet ik druk op zoek naar werk
Referendum dosdat hebben ze op ONZ ook een keer geprobeerd dacht ik, ging niet helemaal goed...
Duo-mod met Clauwhee als je het te druk hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij studeert toch over een week af? Jij hebt tijd zat!
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Duo-mod met Clauwhee als je het te druk hebt.![]()
Nu die smiley nog weg en Noca is een kanshebber.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus Jawi en ik vallen al af?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
Het moet ook iemand zijn die tegen drank kan, anders komt die midden in de nacht online en sluit voor de lol alle topics ofzo.
Ik zal geen smiley plaatsen, maar ik denk serieus dat Noca een goede mod zou zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu die smiley nog weg en Noca is een kanshebber.
Hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ging toch bij de marine, al wist je daar toen zelf nog niks vanaf.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]Daar zat ik ook aan te denken! Een Grunings duo-mod-stel!
Is het nog gelukt met de website die ik op heb gestuurd Popo?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:03 schreef popolon het volgende:
Wegens het gebrek aan kennis en voetbal op televisie pas ik deze keer.
Die reactie is duidelijk ... stop de zoektocht! Noca/Clauwheee de nieuwe mods!quote:
Groen!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die reactie is duidelijk ... stop de zoektocht! Noca/Clauwheee de nieuwe mods!Maak die namen maar blauw
Dat gaat niet goedkomen zoietsquote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die reactie is duidelijk ... stop de zoektocht! Noca/Clauwheee de nieuwe mods!Maak die namen maar blauw
's Ochtends is hij er wel altijd, al is dat afhankelijk van de drukte op z'n werk.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro zou trouwens ook een aardige kandidaat zijn denk ik
Die ook jaquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro zou trouwens ook een aardige kandidaat zijn denk ik
quote:
Schitterend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |