quote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"
Tuurlijk, die wilde geen Oranje-beslommeringenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"
Trouwens, geel voor Raffie, een bewussie?
Ik wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die was in Hools, pfaf. Niemand was het met me eens.
Sorry, ik heb het gemist, anders had ik je bij kunnen staan.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die was in Hools, pfaf. Niemand was het met me eens.
Je was het vast niet met hem eens geweest hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gemist, anders had ik je bij kunnen staan.
Ik lul altijd zo, dat ik het met iedereen eens ben, is wel zo veilig.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was het vast niet met hem eens geweest hoor![]()
Dan stem je óf CDA óf D66?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik lul altijd zo, dat ik het met iedereen eens ben, is wel zo veilig.
Alleen als ze gaan inzien dat Kernenergie wél goed is voor het milieu....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Toch wel Groen Links mag ik hopen, potverredorie!
UIteraard, maar B&S en Richmond Fontaine staan al vast, verder koop ik 1 budget-cd. Maar mijn portemonee laat nog wel wat ruimte over....quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Kernenergie goed voor het milieu???
Zin in een discussie pfaf?
Alasdair, Gina en Mugison heb ik nog niet gehoord, de rest heb ik óf legaal óf illegaal. Amira ook niet, maar ik betwijfel ten zeerste of ze die bij Plato hebben. Maar ik zal eens kijken. Heerlijk de hele middag in een platenzaak rondlopen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Okee.
Ga dan voor Coparck, Adam Green, Joanna Newsom, CocoRosie, Devendra Banhart, Amira, Antony & The Johnsons, Ryan Adams, The Mountain Goats, Alasdair Roberts, Gina Villalobos of Mugison.
En qua budget zou ik je veel tips kunnen geven, maar oude Becks, Nick Caves of Vlaamse bands zijn wel een pré.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |