Met Ton Boot. Misschien iets voor Oranje?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef Dos37 het volgende:
de kampioenenmaker lijkt me ook leuk nieuwe documantaire
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Suijk het volgende:
Ik ga maar even hardlopen. Tegen zoveel domheid is in dat topic echt niet op te boksen.
Tsjah dat zal wel een keer leuk zijn volgend mij heeft ie wel eens gezegt dat ie een andere sport wou proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met Ton Boot. Misschien iets voor Oranje?
Ik geloof niet dat er ook maar iets is dat mij verplicht stelt om op de onzin die jij verkondigt in te gaan..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je racistische denkbeelden hebt en daar weiger je op in te gaan. Wat wil je nog meer?
Je neemt er geen afstand van dus.......
Wanneer is die te zien?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef Dos37 het volgende:
de kampioenenmaker lijkt me ook leuk nieuwe documantaire
Gedraag je dan voortaan ook niet als zodanig.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar als je het echt graag wil: Nee ik ben geen racist. Daaaag![]()
* Eilanden eens isquote:Op maandag 6 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Nee DeTolk, ik heb liever Pepsi.
En onaardig praten over allochtonen vind ik ook niet gezellig.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)50523-1.asf?start=00:00:42quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 van herken de kakkerlak is!
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef Eilanden het volgende:
Zelfs die drollen-discussie van SCH vond ik gezelliger....
Geeft die van jou wel eens kopjes?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef Eilanden het volgende:
Zelfs die drollen-discussie van SCH vond ik gezelliger....
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"
Tuurlijk, die wilde geen Oranje-beslommeringenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of "de ware muziekliefhebber koopt cd's"
Trouwens, geel voor Raffie, een bewussie?
Ik wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die was in Hools, pfaf. Niemand was het met me eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |