Achter welk bosje komt die vandaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Zoeken we een neger? Welke?
Rondje op kosten van Emile M'Bouh M'Bouh dan maar.
Ja, of omdat iedereen op dronken op straat ligt s'avonds. Maar dit jaar gaan we winnenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien omdat het in eerste instantie is bedoeld voor teams uit 1 straat of wijk
De neger die ik beledigd hebquote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Zoeken we een neger? Welke?
Rondje op kosten van Emile M'Bouh M'Bouh dan maar.
Dus is ajax eigenlijk de reden dat de Graafschap nog bestaat... bastards!quote:De Graafschap kampte met een schuld van ongeveer een miljoen euro, maar een fors deel daarvan is weggewerkt door de komst van sponsor Grolsch. Graafschap had meer dan negen ton nodig. Grolsch betaalde de club per direct zes ton.
Mja das dus het probleem, want de destbetreffende neger en bijbehorende belediging zijn zoek/ schijnen niet te bestaanquote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Heeft Robbie negers beledigd? Schandalig!!!
Speciaal voor mij wordt in VBL het niveau van POL gehaaldquote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Heeft Robbie negers beledigd? Schandalig!!!
Oh tuurlijk, jij hebt helemaal geen racistisch ondertoontje in je posts? Daarom reageren Dylan Dog en ik zo fel op je?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja das dus het probleem, want de destbetreffende neger en bijbehorende belediging zijn zoek/ schijnen niet te bestaan![]()
Ah okay. Duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De neger die ik beledigd heb, je moet wel snel zijn.. want als het straks donker word vallen ze nog minder op
![]()
@jawi:
[..]
Dus is ajax eigenlijk de reden dat de Graafschap nog bestaat... bastards!![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij hebt helemaal geen racistisch ondertoontje in je posts? Daarom reageren Dylan Dog en ik zo fel op je?![]()
Je schaamt je er niet eens voor he?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
, nu je die negers niet kan vinden is het ineens het ondertoontje?
![]()
Ik denk trouwens dat DD het niet erg vind als je hem er buiten laat
Ik heb dat soort types liever helemaal niet hier eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
In dat geval vind ik dat Robbie voortaan als username De Gucht moet hebben.
Fanta!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje, of zal ik koffie gaan zetten?
Ieder dagdeel iemand anders he? Vanmorgen was ik de sjaakquote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb dat soort types liever helemaal niet hier eigenlijk.
Moeilijk he? toegeven dat je zelf fout zit..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb dat soort types liever helemaal niet hier eigenlijk.
Was een mooie tewaterlatingquote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Is het gelukt Noca?
SCH slaat ook altijd champagne stuk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Was een mooie tewaterlating
Wel wat hoge golven en waterspetters, maar dat hoort erbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |