Gisteren genoeg gefeestquote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!![]()
![]()
Ik krijg nog 700 van zequote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!![]()
![]()
Trouwens, nog mensen in de zaal die $7,921,875 over hebben voor belastingdienst.nl?
Op mij vandaag ookquote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is altijd boosch als ik het over buitenlanders heb.
Gejat van 1 of andere "kromme" (nee niet boos worden SCH, dit slaat op de naam van iemand) user.quote:
Wist je echt niet van het bestaan af van die dingen, of heb je je er nog nooit in verdiept die 2 jaar dat je op Fok zit ?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Die fotoboeks zijn trouwens vet stoer man!![]()
Ik heb er nu ook 1![]()
soms erger ik me aan mede psv-supporters , dat topic is zo'n voorbeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lobby/discussie gaat dom door.
Banaan heeft bijna hetzelfdequote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gejat van 1 of andere "kromme" (nee niet boos worden SCH, dit slaat op de naam van iemand) user.![]()
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soms erger ik me aan mede psv-supporters , dat topic is zo'n voorbeeld![]()
Ik heb de hele dag niet kunnen fokken, ik zal er eens even gaan beginnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.
De titel zei mij al te veel , helaas.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.
Bespaar je de moeite.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag niet kunnen fokken, ik zal er eens even gaan beginnen.
Ja, ik merk het nu al eigenlijk.quote:
k ga er expres niet kijken, laat staan me erin mengenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, ook door de MvB 'groep' worden domme dingen gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen begon hij een ware hetze tegen mij.
Daar wordt nog steeds door ajacieden driftig op enkelmans gemasturbeerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met de verzuurde psv'ers en anti-Marco van Basten lobby?
Die strijd hebben ze bij mij allang gewonnen. Is zo'n nieuw pilsje niet voor nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
En ik kan nog steeds niet inloggen.
Misschien vanavond maar eens naar Fok mailen.
Grolsch heeft trouwens een nieuw biertje waarmee ze de concurrentie met Heineken aanwillen.
Zo maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |