Ik vind hemquote:
Nog gefeliciteerd hequote:Op maandag 6 juni 2005 12:29 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik leef weer
nu even mijn slaapdronken logé wakker maken met![]()
wat een feest, wat een genot, wat super, wat ontzettend gaaf, ik ben zo trots op mijn mannen en zij ook op mij
Dat zal altijd onduidelijk blijven. Waarschijnlijk een spookteamquote:Op maandag 6 juni 2005 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Om wat voor team gaat het hier eigenlijk?
Concordia uit Delft ! ik ben leider van het 1e en gisteren zijn we gepromoveerd naar de 1e klassequote:Op maandag 6 juni 2005 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Om wat voor team gaat het hier eigenlijk?
Congrats!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Concordia uit Delft ! ik ben leider van het 1e en gisteren zijn we gepromoveerd naar de 1e klasse
![]()
![]()
![]()
Een teiltje vol.quote:
Have fun.quote:
Moggûh, kopje koffie?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Denk jeuj! Vandaag boeken inleveren kaften eraf scheuren.
Ga ik kijken... Heb ik geen boek gekaft
Scheur je de bladzijden er toch uit?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Denk jeuj! Vandaag boeken inleveren kaften eraf scheuren.
Ga ik kijken... Heb ik geen boek gekaft
Niet op je ontkafte boeken knoeien.quote:
Er zat niet eens een kaft omheenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet op je ontkafte boeken knoeien.
Middag Sien,quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
JM gefeliciteerd nog
Goede middag trouwens iedereen
Volgens mij moet je een verhaaltje typen en/of een foto plaatsenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom zit er geen link naar mijn fotoboek rechtsboven mn posts?
(jaja ik ben een newbie of hoe dat heet)
wat een stumperquote:Zieke roker klaagt tabaksfirma aan
RIJSWIJK Een inwoner van het Limburgse
Landgraaf eist genoegdoening van het
tabaksconcern British American Tobacco
voor de schade die hij door 25 jaar
roken heeft opgelopen.De man lijdt aan
longemfyseem en is ernstig ziek.
De 67-jarige man wil van de rechter
horen dat BAT verantwoordelijk is voor
zijn ziekte.Toen hij in 1957 begon te
roken,was hij niet op de hoogte van de
risico's.Die werden later duidelijk,
maar toen was hij al zo verslaafd dat
hij niet meer kon stoppen,zegt de man.
Het is in Nederland de eerste keer dat
een roker een schadevergoeding eist.In
de VS zijn al 600 zaken aangebracht.
Yep... ik wilde vandaag beginnen aan mijn opdrachtquote:Op maandag 6 juni 2005 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Middag Sien,
Lekker rustig bij de Grootste Familie ?
De veramerikanisering van Nederlandquote:
Oké, als je hem maar op tijd afkrijgt dat is het belangrijkstequote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yep... ik wilde vandaag beginnen aan mijn opdrachtmaar dat verschuif ik ff naar morgen...
Valt wel mee hoor - zou wel eens een spannende zaak kunnen worden. Het gaat niet om de laatste jaren maar om de jaren vijftig.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De veramerikanisering van Nederland
Hulde
![]()
Yup daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké, als je hem maar op tijd afkrijgt dat is het belangrijkste![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup daar heb je gelijk inmaar ik kon gewoon niet beginnen vandaag.... mijn gedachten gaan alle kanten op ... en ik kan me ff niet focussen op mijn opdracht
Ik heb namelijk gisteravond besloten dat ik naar Australië ga, zat er al een tijd over te denken maar nu weet ik het 100% zeker.
En ik ben al druk bezig met een lijst te maken wat ik allemaal moet doen
leuk manquote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup daar heb je gelijk inmaar ik kon gewoon niet beginnen vandaag.... mijn gedachten gaan alle kanten op ... en ik kan me ff niet focussen op mijn opdracht
Ik heb namelijk gisteravond besloten dat ik naar Australië ga, zat er al een tijd over te denken maar nu weet ik het 100% zeker.
Work & travel... en idd ik ga in mijn eentjequote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in je eentje met een rugzak rondtrekken of wat wil je daar doen ?
moet ook zeggen dat ik er veel zin in hebquote:
Dat kan wel leuk worden. Kan ik je teminste weer in halen qua postaantallenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Work & travel... en idd ik ga in mijn eentje![]()
En dan zie ik wel waar ik terecht kom![]()
Ben nu druk bezig met mijn website...
Dan had hij maar moeten stoppen toen hij het wel wist, zo'n 10 jaar later. Als je dat toen niet kon omdat je verslaafd was moet je maar hulp zoeken en niet nu gaan klagen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor - zou wel eens een spannende zaak kunnen worden. Het gaat niet om de laatste jaren maar om de jaren vijftig.
Tof manquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Work & travel... en idd ik ga in mijn eentje![]()
En dan zie ik wel waar ik terecht kom![]()
Ben nu druk bezig met mijn website...
Outback Appelsientjequote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat mag de rechter beoordelenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan had hij maar moeten stoppen toen hij het wel wist, zo'n 10 jaar later. Als je dat toen niet kon omdat je verslaafd was moet je maar hulp zoeken en niet nu gaan klagen.
die kakkerlak is danny volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat deze kakkerlak in het fotoboek bij de search?
[afbeelding]
En waarom zit er geen link naar mijn fotoboek rechtsboven mn posts?
(jaja ik ben een newbie of hoe dat heet)
Dit is niet zomaar een zaak hoor, niet iedere roker kan hier achteraan. Deze zaak is goed uitgeplozen en maakt zeker een kans.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef VoreG het volgende:
Zolang de rechter maar niet instemt met alles, anders krijgen we veel meer van dit soort zaken..
idd, in principe is de fabrikant gewoon nalatig geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag de rechter beoordelen
Hij was natuurlijk toen al verslaafd en als de fabrikant in gebreke is gebleven dan mag dat best bestraft worden wat mij betreft.
Hehe daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan wel leuk worden. Kan ik je teminste weer in halen qua postaantallen
gefeliciteerdquote:
Hehe dat was niet helemaal mijn planning maar je weet maar nooitquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef rubbereend het volgende:
leuk appelsientje, ga jij ook een vrouw vinden daar en kindjes maken net als een bekende van mij?
of een koala, die laten niet meer losquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
Misschien word je verliefd op een geile kangaroe?
Stond er weinig op iddquote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Sientje nog wat aan die Q site gehad, nee he
idd heerlijk op de BBQquote:
quote:
hehequote:
gewoon een forum ideaalquote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zielig voor skippy, steeds zo'n misbruikte zak
Maak je wel een site sien dat we je kunnen volgen en met je kunnen kleppen vanuit NL ?
Ik heb er al 1quote:
"gewoon" niet beginnen blijft nog altijd de beste remedie !quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
Dit is niet zomaar een zaak hoor, niet iedere roker kan hier achteraan. Deze zaak is goed uitgeplozen en maakt zeker een kans.
ziet er leuk uitquote:Op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb er al 1![]()
http://www.hoeve.nu/rocksolid/oz/index.php
De buttons werken nu ook allemaal... alleen is hij nog zwaar in opbouw
Dankjequote:
* Bjoro heeft ooit eens een last-minute naar AUS geboekt........vrijdag boeken, zondag wegquote:Op maandag 6 juni 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
Dankje
Het is ook echt leuk om te werken aan die site.. je kan dan lekker wegdromen
verrassend hequote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Goh, de zender van de Mol gaat Talpa heten![]()
Voorspelbaarheid is goedquote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Goh, de zender van de Mol gaat Talpa heten![]()
De knoppen werken nu ookquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Ouwe postzegel
Die site had ik al gezien, maar haal je dat italiaans ff weg
Das ook wel cewlquote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro heeft ooit eens een last-minute naar AUS geboekt........vrijdag boeken, zondag weg![]()
3 weken rondreizen met een vriend van me die daar destijds woonde !
was ook wel grappig.... zeker als je dan die mensen hoorden die dat maaaaaaanden plannen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
Das ook wel cewlmaar ik moet dit wel een beetje van te voren plannen, visium aanvragen... verzekering bellen... sparen
Het frame met de latijnse tekst is niet scrollbaar! Ziet er leuk uit hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De knoppen werken nu ookdus je kan meer zien
Je kan zelfs al een foto van mij zien
Dat staat in mijn laatste post in het Europacuptoto topicquote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Bjoro het volgende:
heeft iemand een linkje naar het europacup toto topic DEEL 1 ?
ik kan het nergens vinden !
en Pyth heeft het nodig voor de open vragen !
Oke bedankt voor die tipquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ook wel grappig.... zeker als je dan die mensen hoorden die dat maaaaaaanden plannen.
kon pas op het laatste moment visum krijgen, was nog even spannend !
Niet ???quote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Het frame met de latijnse tekst is niet scrollbaar! Ziet er leuk uit hoor.
Firefoxquote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ???
welke browser gebruik jij dan ?? bij mij werkt die namelijk wel...
hmmm
Die gebruik ik ook ... (natuurlijkquote:
Werkt nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook ... (natuurlijk![]()
)
Maar eeuh probeer het nog eens ??
Vaag... (het is trouwens geen frame maar een DIV)quote:
ooo oke dat wist ik ook welquote:Op maandag 6 juni 2005 14:26 schreef VoreG het volgende:
Dat is een fout in Firefox zelf. Als er scroll ding in de site zelf zit kan die niet scrollen met de scrollmuis. Dat is overal zo
Hen je de Fok!tools extension ook?quote:
Super extensie. Vooral met quote'en.quote:
En de PI'squote:Op maandag 6 juni 2005 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Super extensie. Vooral met quote'en.
quote:
sst. Had dat nu niet gezegdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bak die er al drie kwartier staat?
PI's gebruik ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de PI's
en de blockfunctie is ook erg handig![]()
Hoi,quote:
Charisteas was toch zo'n superaankoop van Koeman???quote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
rondje neemt op kosten van Markus Rosenberg
dat hij er maar nog meer mag maken dan Charisteas
Maar nu hebben we Blind! De man die verantwoordelijk was voor eht halen van Zlatan. Komt dus helemaal goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Charisteas was toch zo'n superaankoop van Koeman???![]()
*lionheead effe een open deur intrapt
Gestemdquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland FINALE!
donequote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef VoreG het volgende:
tijd genoeg gehadquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef VoreG het volgende:
Postopkrikpostquote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zegt iedereen dat ie gestemd heeft? Je ziet toch ook wel dat ik al gestemd heb?
gestemdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zegt iedereen dat ie gestemd heeft? Je ziet toch ook wel dat ik al gestemd heb?
veel plezier daarmeequote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Zo, dan ga ik nog even wat dingen doen in huis enzo.
Meestal vind ik je wel grappigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
veel plezier daarmee![]()
trouwens Rene Froger moet onder het mes wegens prostaat kanker.....![]()
"wie laat zich dan ook neu##@& zonder condoom ?"
zei hans teeuwen ook laatst tegen mequote:
Alle ajax supporters stemmen toch op Litmanen, heel voorspelbaar. De rest verdeelt het wat. Uitslag: Jari Litmanenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef VoreG het volgende:
Viel mij ook al opquote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Alle ajax supporters stemmen toch op Litmanen, heel voorspelbaar.
ik eigenlijk ook helemaal niet, maar ik hoorde dat het in een niet zo'n erge fase was en dat hij voorlopig nog wel kan blijven werken tot zijn operatie !quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef SCH het volgende:
grapjes over prostaatkanker vind ik niet echt eeeh...![]()
Okay - het is dan ook niet de ergste vorm van kanker maar op die leeftijd kan het wel levensbedreigend zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook helemaal niet, maar ik hoorde dat het in een niet zo'n erge fase was en dat hij voorlopig nog wel kan blijven werken tot zijn operatie !
en toen dacht ik....dit kan net !
maar weinig toernooien in VBL ehbben een terechte winnaar gekregenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Alle ajax supporters stemmen toch op Litmanen, heel voorspelbaar. De rest verdeelt het wat. Uitslag: Jari Litmanen
Op zich wel logisch, het is natuurlijk voetbalsupporter eigen om niet objectief te zijn. Als Nevland er had gestaan had ik natuurlijk voor hem gekozenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar weinig toernooien in VBL ehbben een terechte winnaar gekregen
en zo ligt de grens voor een ieder elders.quote:
Ik merk frustratiequote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezien, gezien, gezien, gezien.
Waarom doe ik dat niet in vier posts?
Tja daar heb je opzich wel gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil het nutteloze even benadrukken.
Litmanen bedoel je...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
waar k bang voor was en al waarschuwde is aan t gebeuren Appelsientje
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Zelfs als de psv'ers met meer zouden zijn zou Litmanen nog winnenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenmaar k dacht toen al dat Ronaldo en Romario elkaar stemmen kosten.
volgens mij is t een truc van VoreG, 3 in de finale, 2 PSVers dan wint de ajacied![]()
Ja dat is ook wel logisch echt veel doen die 2 niet voor elkaar onder. Ik heb ook wel even getwijfeld wie van die 2 ik zou kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenmaar k dacht toen al dat Ronaldo en Romario elkaar stemmen kosten.
volgens mij is t een truc van VoreG, 3 in de finale, 2 PSVers dan wint de ajacied![]()
Ik dacht dat het niet opvielquote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa!
Ik hoef alleen nog de voorkant en titelpagina te maken
En even nalezen natuurlijk
nou ja Ronaldo vond k in zn korte PSV tijd ietsje minder dan Romario. Ronaldo is na PSV ook nog veel beter geworden. hij heeft eigenlijk maar iets meer dan 1,5 seizoen bij PSV gespeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel logisch echt veel doen die 2 niet voor elkaar onder. Ik heb ook wel even getwijfeld wie van die 2 ik zou kiezen.
Nee hoor ik geloof niet dat je hier veel aan kunt doen. Maar mocht Litmanen winnen, geloof ik niet dat de algemene mening vertegenwoordigd is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet opviel
Zoveel scheelt het trouwens niet tussen Romario en Litmanen
Ik had nog goede hoop ... maar ja krijgt helaas gelijk eend....quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik wel beide meegemaakt als PSV-supporter/seizoenskaarthouder maar de Ronaldo periode heb ik iets anders/bewuster beleefd dan de Romario-tijd. Vandaar dat ik toch Ronaldo de voorkeur heb gegeven.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja Ronaldo vond k in zn korte PSV tijd ietsje minder dan Romario. Ronaldo is na PSV ook nog veel beter geworden. hij heeft eigenlijk maar iets meer dan 1,5 seizoen bij PSV gespeeld.
Lekker manquote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa!
Ik hoef alleen nog de voorkant en titelpagina te maken
En even nalezen natuurlijk
Op zich is het best jammer dat er 3 in de finale staan, een finale hoort nou eenmaal 2 spelers te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het trouwens niet tussen Romario en Litmanen
Ik krijg het altijd voor mekaar om 3 spelers in de finale te hebben, weet niet hoe ik het doequote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Op zich is het best jammer dat er 3 in de finale staan, een finale hoort nou eenmaal 2 spelers te hebben.
Alle lof trouwens dat je dit toernooi 'geleidt' hebt, daar doet de finale met 3 voetballers niks aan af
Dat is dan ook weer mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soort van een eigen handtekening op het toernooi plaatsen
heb je eigenlijk een overzicht ofzo van wie alle door jouw georganiseerde toernooien hebben gewonnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd voor mekaar om 3 spelers in de finale te hebben, weet niet hoe ik het doe
Soort van een eigen handtekening op het toernooi plaatsen
nee SCH dat is heel verstandigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel objectief vast te stellen dat Ronaldo en Romario betere voetballers zijn dan LItmanen???
Of zeg ik nou iets raars?
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je eigenlijk een overzicht ofzo van wie alle door jouw georganiseerde toernooien hebben gewonnen?
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
nog 10 minuten en dan ben ik echt weg hier ....
paisley ik dacht capelloquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerd
Beste spits werd dacht ik Van Basten
Beste trainer werd Paisley
Die andere weet ik niet meer
die afscheidszoenenquote:
quote:
ik weet niet ik ben kleurenblindquote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog negers gezien hier?
ja, ik heb net Patrick Kluivert buiten de selektie gezet !quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou en ofquote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
tis best gezellig in t feedbacktopic
Ik heb Nelson Mandela op de trein gezetquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, ik heb net Patrick Kluivert buiten de selektie gezet !
of gaat het nu even niet over poepen
Relnichtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
tis best gezellig in t feedbacktopic
en ik ben de wegwezer !!quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Zolang jij hier bent laten die zich niet zien hoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang jij hier bent laten die zich niet zien hoor...
Waar stond die opmerking van Robbie nou? Nu ben ik ineens de lul in FBquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang jij hier bent laten die zich niet zien hoor...
Post gewoon een nieuwe als je hem kwijt bent.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus, waar is die post waar ik iets discriminerends over negers zei. Die zoek SCH namelijk..
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar stond die opmerking van Robbie nou? Nu ben ik ineens de lul in FB
[..]
was Maradonna niet beste middenvelder?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerd
Beste spits werd dacht ik Van Basten
Beste trainer werd Capello
Die andere weet ik niet meer
Lev Yashin was inderdaad beste keeperquote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was Maradonna niet beste middenvelder?
en die Rus was beste keeper
oowja die rusquote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was Maradonna niet beste middenvelder?
en die Rus was beste keeper
Lev ja, dan was dat volgens mij t enige tournament waar k voor de winnaar gestemd hebquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lev Yashin was inderdaad beste keeper
Middenvelder weet ik echt niet meer...
Romario maakt nog altijd kans op de winst hier hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lev ja, dan was dat volgens mij t enige tournament waar k voor de winnaar gestemd heb
Het is inderdaad reuze gezellig vandaag. jammer dat het maar zelden voorkomt dat het zo gezellig isquote:
Het NL elftal maakt de gemoederen weer lekker los.quote:
Ja, jammer dat ik het zo druk heb vandaagquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het NL elftal maakt de gemoederen weer lekker los.![]()
En mij intreseert dat dus helemaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend hoezeer we met zijn allen als 1 blok achter Oranje's prestaties staan.
Jij trekt je liever af op Duitsland?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef DarkShine het volgende:
Ben werken, tot vanavond.
[..]
En mij intreseert dat dus helemaal niet.
JIj kunt ook maar aan 1 dingen denken he!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef Bananenman het volgende:
Bier.
Van Basten moet gewoon wat vaker opvallende keuzes makenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad reuze gezellig vandaag. jammer dat het maar zelden voorkomt dat het zo gezellig is
quote:
En als het effe kan tegelijkertijd?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj kunt ook maar aan 1 dingen denken he!
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven....
voetbal en sex![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij trekt je liever af op Duitsland?![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj kunt ook maar aan 1 dingen denken he!
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven....
voetbal en sex......en een VI 'tje
Eerst voetbal met een (koud) pilsje. En bij winst lekker naaien!quote:
Dan heb jij het afgelopen seizoen niet veel te naaien gehadquote:Op maandag 6 juni 2005 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerst voetbal met een (koud) pilsje. En bij winst lekker naaien!![]()
(of had je het niet tegen mij?)
Anders wel dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb jij afgelopen seizoen niet veel te naaien gehad![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Whahahaha....quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
INKOPPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR van de week!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
zo dan!!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
Volgens de cijfers hier http://www.pcplein.nl/ is FOK! 11miljoen dollar waard
Das waar, daarom zeg ik ook volgens dat lijstje.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef JaWi het volgende:
Die zogenoemde waarderen is natte vinger werk.
en net nu de dollar weer hoger staat, 3 weken geleden had k t nog wel willen betalen maar nu........quote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
Nou nog een gekbedrijf vinden die dat daadwerkelijk er voor over zou hebben, dan kan Danny verder zijn leven lang rentenieren.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
tweakers.net is meerquote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
Kromme zin van mij trouwensquote:Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Das waar, daarom zeg ik ook volgens dat lijstje.
Zelfde was gedaan voor zoekmachines...google werd daar ingeschat op een bedrag 4x LAGER dan ze waard zijn. Dus wie weet is FOK! wel meer waardof minder natuurlijk
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kromme zin van mij trouwens.
Maar goed, ze kijken ook voornamelijk naar views enz.
Maar ik geloof niet dat iemand 33 miljoen dollar komt betalen voor funnygames.nl.
ik ken het verhaal niet.. sterker nog ik hoef het ook niet te horenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ken je het verhaal van SCH en de 10 kleine negertjes trouwens al?
Hij is altijd boosch als ik het over buitenlanders hebquote:Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Ken je het verhaal van SCH en de 10 kleine negertjes trouwens al?
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken het verhaal niet.. sterker nog ik hoef het ook niet te horen![]()
Gisteren genoeg gefeestquote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!![]()
![]()
Ik krijg nog 700 van zequote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!![]()
![]()
Trouwens, nog mensen in de zaal die $7,921,875 over hebben voor belastingdienst.nl?
Op mij vandaag ookquote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is altijd boosch als ik het over buitenlanders heb.
Gejat van 1 of andere "kromme" (nee niet boos worden SCH, dit slaat op de naam van iemand) user.quote:
Wist je echt niet van het bestaan af van die dingen, of heb je je er nog nooit in verdiept die 2 jaar dat je op Fok zit ?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Die fotoboeks zijn trouwens vet stoer man!![]()
Ik heb er nu ook 1![]()
soms erger ik me aan mede psv-supporters , dat topic is zo'n voorbeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lobby/discussie gaat dom door.
Banaan heeft bijna hetzelfdequote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gejat van 1 of andere "kromme" (nee niet boos worden SCH, dit slaat op de naam van iemand) user.![]()
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soms erger ik me aan mede psv-supporters , dat topic is zo'n voorbeeld![]()
Ik heb de hele dag niet kunnen fokken, ik zal er eens even gaan beginnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.
De titel zei mij al te veel , helaas.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.
Bespaar je de moeite.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag niet kunnen fokken, ik zal er eens even gaan beginnen.
Ja, ik merk het nu al eigenlijk.quote:
k ga er expres niet kijken, laat staan me erin mengenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, ook door de MvB 'groep' worden domme dingen gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen begon hij een ware hetze tegen mij.
Daar wordt nog steeds door ajacieden driftig op enkelmans gemasturbeerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met de verzuurde psv'ers en anti-Marco van Basten lobby?
Die strijd hebben ze bij mij allang gewonnen. Is zo'n nieuw pilsje niet voor nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
En ik kan nog steeds niet inloggen.
Misschien vanavond maar eens naar Fok mailen.
Grolsch heeft trouwens een nieuw biertje waarmee ze de concurrentie met Heineken aanwillen.
Zo maar eens proberen.
Enkelmansquote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar wordt nog steeds door ajacieden driftig op enkelmans gemasturbeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |