nee SCH dat is heel verstandigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel objectief vast te stellen dat Ronaldo en Romario betere voetballers zijn dan LItmanen???
Of zeg ik nou iets raars?
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je eigenlijk een overzicht ofzo van wie alle door jouw georganiseerde toernooien hebben gewonnen?
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
nog 10 minuten en dan ben ik echt weg hier ....
paisley ik dacht capelloquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerd
Beste spits werd dacht ik Van Basten
Beste trainer werd Paisley
Die andere weet ik niet meer
die afscheidszoenenquote:
quote:
ik weet niet ik ben kleurenblindquote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog negers gezien hier?
ja, ik heb net Patrick Kluivert buiten de selektie gezet !quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou en ofquote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
tis best gezellig in t feedbacktopic
Ik heb Nelson Mandela op de trein gezetquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, ik heb net Patrick Kluivert buiten de selektie gezet !
of gaat het nu even niet over poepen
Relnichtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
tis best gezellig in t feedbacktopic
en ik ben de wegwezer !!quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Zolang jij hier bent laten die zich niet zien hoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang jij hier bent laten die zich niet zien hoor...
Waar stond die opmerking van Robbie nou? Nu ben ik ineens de lul in FBquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang jij hier bent laten die zich niet zien hoor...
Post gewoon een nieuwe als je hem kwijt bent.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus, waar is die post waar ik iets discriminerends over negers zei. Die zoek SCH namelijk..
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar stond die opmerking van Robbie nou? Nu ben ik ineens de lul in FB
[..]
was Maradonna niet beste middenvelder?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerd
Beste spits werd dacht ik Van Basten
Beste trainer werd Capello
Die andere weet ik niet meer
Lev Yashin was inderdaad beste keeperquote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was Maradonna niet beste middenvelder?
en die Rus was beste keeper
oowja die rusquote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was Maradonna niet beste middenvelder?
en die Rus was beste keeper
Lev ja, dan was dat volgens mij t enige tournament waar k voor de winnaar gestemd hebquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lev Yashin was inderdaad beste keeper
Middenvelder weet ik echt niet meer...
Romario maakt nog altijd kans op de winst hier hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lev ja, dan was dat volgens mij t enige tournament waar k voor de winnaar gestemd heb
Het is inderdaad reuze gezellig vandaag. jammer dat het maar zelden voorkomt dat het zo gezellig isquote:
Het NL elftal maakt de gemoederen weer lekker los.quote:
Ja, jammer dat ik het zo druk heb vandaagquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het NL elftal maakt de gemoederen weer lekker los.![]()
En mij intreseert dat dus helemaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend hoezeer we met zijn allen als 1 blok achter Oranje's prestaties staan.
Jij trekt je liever af op Duitsland?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef DarkShine het volgende:
Ben werken, tot vanavond.
[..]
En mij intreseert dat dus helemaal niet.
JIj kunt ook maar aan 1 dingen denken he!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef Bananenman het volgende:
Bier.
Van Basten moet gewoon wat vaker opvallende keuzes makenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad reuze gezellig vandaag. jammer dat het maar zelden voorkomt dat het zo gezellig is
quote:
En als het effe kan tegelijkertijd?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj kunt ook maar aan 1 dingen denken he!
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven....
voetbal en sex![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij trekt je liever af op Duitsland?![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj kunt ook maar aan 1 dingen denken he!
Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven....
voetbal en sex......en een VI 'tje
Eerst voetbal met een (koud) pilsje. En bij winst lekker naaien!quote:
Dan heb jij het afgelopen seizoen niet veel te naaien gehadquote:Op maandag 6 juni 2005 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerst voetbal met een (koud) pilsje. En bij winst lekker naaien!![]()
(of had je het niet tegen mij?)
Anders wel dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb jij afgelopen seizoen niet veel te naaien gehad![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Whahahaha....quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
INKOPPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR van de week!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
zo dan!!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
Volgens de cijfers hier http://www.pcplein.nl/ is FOK! 11miljoen dollar waard
Das waar, daarom zeg ik ook volgens dat lijstje.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef JaWi het volgende:
Die zogenoemde waarderen is natte vinger werk.
en net nu de dollar weer hoger staat, 3 weken geleden had k t nog wel willen betalen maar nu........quote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
Nou nog een gekbedrijf vinden die dat daadwerkelijk er voor over zou hebben, dan kan Danny verder zijn leven lang rentenieren.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
tweakers.net is meerquote:Op maandag 6 juni 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Zoo hee.
Kromme zin van mij trouwensquote:Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Das waar, daarom zeg ik ook volgens dat lijstje.
Zelfde was gedaan voor zoekmachines...google werd daar ingeschat op een bedrag 4x LAGER dan ze waard zijn. Dus wie weet is FOK! wel meer waardof minder natuurlijk
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kromme zin van mij trouwens.
Maar goed, ze kijken ook voornamelijk naar views enz.
Maar ik geloof niet dat iemand 33 miljoen dollar komt betalen voor funnygames.nl.
ik ken het verhaal niet.. sterker nog ik hoef het ook niet te horenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ken je het verhaal van SCH en de 10 kleine negertjes trouwens al?
Hij is altijd boosch als ik het over buitenlanders hebquote:Op maandag 6 juni 2005 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Ken je het verhaal van SCH en de 10 kleine negertjes trouwens al?
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken het verhaal niet.. sterker nog ik hoef het ook niet te horen![]()
Gisteren genoeg gefeestquote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!![]()
![]()
Ik krijg nog 700 van zequote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou. Ga jij nu maar feest vieren!![]()
![]()
Trouwens, nog mensen in de zaal die $7,921,875 over hebben voor belastingdienst.nl?
Op mij vandaag ookquote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is altijd boosch als ik het over buitenlanders heb.
Gejat van 1 of andere "kromme" (nee niet boos worden SCH, dit slaat op de naam van iemand) user.quote:
Wist je echt niet van het bestaan af van die dingen, of heb je je er nog nooit in verdiept die 2 jaar dat je op Fok zit ?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Die fotoboeks zijn trouwens vet stoer man!![]()
Ik heb er nu ook 1![]()
soms erger ik me aan mede psv-supporters , dat topic is zo'n voorbeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die lobby/discussie gaat dom door.
Banaan heeft bijna hetzelfdequote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gejat van 1 of andere "kromme" (nee niet boos worden SCH, dit slaat op de naam van iemand) user.![]()
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soms erger ik me aan mede psv-supporters , dat topic is zo'n voorbeeld![]()
Ik heb de hele dag niet kunnen fokken, ik zal er eens even gaan beginnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.
De titel zei mij al te veel , helaas.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het na drie pagina's al wel gezien in beide topics.
Bespaar je de moeite.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag niet kunnen fokken, ik zal er eens even gaan beginnen.
Ja, ik merk het nu al eigenlijk.quote:
k ga er expres niet kijken, laat staan me erin mengenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, ook door de MvB 'groep' worden domme dingen gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen begon hij een ware hetze tegen mij.
Daar wordt nog steeds door ajacieden driftig op enkelmans gemasturbeerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:25 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met de verzuurde psv'ers en anti-Marco van Basten lobby?
Die strijd hebben ze bij mij allang gewonnen. Is zo'n nieuw pilsje niet voor nodig.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
En ik kan nog steeds niet inloggen.
Misschien vanavond maar eens naar Fok mailen.
Grolsch heeft trouwens een nieuw biertje waarmee ze de concurrentie met Heineken aanwillen.
Zo maar eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |