JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenmaar k dacht toen al dat Ronaldo en Romario elkaar stemmen kosten.
volgens mij is t een truc van VoreG, 3 in de finale, 2 PSVers dan wint de ajacied![]()
Ja dat is ook wel logisch echt veel doen die 2 niet voor elkaar onder. Ik heb ook wel even getwijfeld wie van die 2 ik zou kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenmaar k dacht toen al dat Ronaldo en Romario elkaar stemmen kosten.
volgens mij is t een truc van VoreG, 3 in de finale, 2 PSVers dan wint de ajacied![]()
Ik dacht dat het niet opvielquote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa!
Ik hoef alleen nog de voorkant en titelpagina te maken
En even nalezen natuurlijk
nou ja Ronaldo vond k in zn korte PSV tijd ietsje minder dan Romario. Ronaldo is na PSV ook nog veel beter geworden. hij heeft eigenlijk maar iets meer dan 1,5 seizoen bij PSV gespeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel logisch echt veel doen die 2 niet voor elkaar onder. Ik heb ook wel even getwijfeld wie van die 2 ik zou kiezen.
Nee hoor ik geloof niet dat je hier veel aan kunt doen. Maar mocht Litmanen winnen, geloof ik niet dat de algemene mening vertegenwoordigd is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet opviel
Zoveel scheelt het trouwens niet tussen Romario en Litmanen
Ik had nog goede hoop ... maar ja krijgt helaas gelijk eend....quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik wel beide meegemaakt als PSV-supporter/seizoenskaarthouder maar de Ronaldo periode heb ik iets anders/bewuster beleefd dan de Romario-tijd. Vandaar dat ik toch Ronaldo de voorkeur heb gegeven.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja Ronaldo vond k in zn korte PSV tijd ietsje minder dan Romario. Ronaldo is na PSV ook nog veel beter geworden. hij heeft eigenlijk maar iets meer dan 1,5 seizoen bij PSV gespeeld.
Lekker manquote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa!
Ik hoef alleen nog de voorkant en titelpagina te maken
En even nalezen natuurlijk
Op zich is het best jammer dat er 3 in de finale staan, een finale hoort nou eenmaal 2 spelers te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het trouwens niet tussen Romario en Litmanen
Ik krijg het altijd voor mekaar om 3 spelers in de finale te hebben, weet niet hoe ik het doequote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Op zich is het best jammer dat er 3 in de finale staan, een finale hoort nou eenmaal 2 spelers te hebben.
Alle lof trouwens dat je dit toernooi 'geleidt' hebt, daar doet de finale met 3 voetballers niks aan af
Dat is dan ook weer mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soort van een eigen handtekening op het toernooi plaatsen
heb je eigenlijk een overzicht ofzo van wie alle door jouw georganiseerde toernooien hebben gewonnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd voor mekaar om 3 spelers in de finale te hebben, weet niet hoe ik het doe
Soort van een eigen handtekening op het toernooi plaatsen
nee SCH dat is heel verstandigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel objectief vast te stellen dat Ronaldo en Romario betere voetballers zijn dan LItmanen???
Of zeg ik nou iets raars?
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je eigenlijk een overzicht ofzo van wie alle door jouw georganiseerde toernooien hebben gewonnen?
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
nog 10 minuten en dan ben ik echt weg hier ....
paisley ik dacht capelloquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet eens wat ik allemaal heb georganiseerd
Beste spits werd dacht ik Van Basten
Beste trainer werd Paisley
Die andere weet ik niet meer
die afscheidszoenenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |