Tja daar heb je opzich wel gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil het nutteloze even benadrukken.
Litmanen bedoel je...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
waar k bang voor was en al waarschuwde is aan t gebeuren Appelsientje
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Zelfs als de psv'ers met meer zouden zijn zou Litmanen nog winnenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenmaar k dacht toen al dat Ronaldo en Romario elkaar stemmen kosten.
volgens mij is t een truc van VoreG, 3 in de finale, 2 PSVers dan wint de ajacied![]()
Ja dat is ook wel logisch echt veel doen die 2 niet voor elkaar onder. Ik heb ook wel even getwijfeld wie van die 2 ik zou kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Appelsientje poste volgens mij het 5e ronde topic dat t helemaal goed zou komenmaar k dacht toen al dat Ronaldo en Romario elkaar stemmen kosten.
volgens mij is t een truc van VoreG, 3 in de finale, 2 PSVers dan wint de ajacied![]()
Ik dacht dat het niet opvielquote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa!
Ik hoef alleen nog de voorkant en titelpagina te maken
En even nalezen natuurlijk
nou ja Ronaldo vond k in zn korte PSV tijd ietsje minder dan Romario. Ronaldo is na PSV ook nog veel beter geworden. hij heeft eigenlijk maar iets meer dan 1,5 seizoen bij PSV gespeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel logisch echt veel doen die 2 niet voor elkaar onder. Ik heb ook wel even getwijfeld wie van die 2 ik zou kiezen.
Nee hoor ik geloof niet dat je hier veel aan kunt doen. Maar mocht Litmanen winnen, geloof ik niet dat de algemene mening vertegenwoordigd is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet opviel
Zoveel scheelt het trouwens niet tussen Romario en Litmanen
Ik had nog goede hoop ... maar ja krijgt helaas gelijk eend....quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik wel beide meegemaakt als PSV-supporter/seizoenskaarthouder maar de Ronaldo periode heb ik iets anders/bewuster beleefd dan de Romario-tijd. Vandaar dat ik toch Ronaldo de voorkeur heb gegeven.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja Ronaldo vond k in zn korte PSV tijd ietsje minder dan Romario. Ronaldo is na PSV ook nog veel beter geworden. hij heeft eigenlijk maar iets meer dan 1,5 seizoen bij PSV gespeeld.
Lekker manquote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa!
Ik hoef alleen nog de voorkant en titelpagina te maken
En even nalezen natuurlijk
Op zich is het best jammer dat er 3 in de finale staan, een finale hoort nou eenmaal 2 spelers te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het trouwens niet tussen Romario en Litmanen
Ik krijg het altijd voor mekaar om 3 spelers in de finale te hebben, weet niet hoe ik het doequote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Op zich is het best jammer dat er 3 in de finale staan, een finale hoort nou eenmaal 2 spelers te hebben.
Alle lof trouwens dat je dit toernooi 'geleidt' hebt, daar doet de finale met 3 voetballers niks aan af
Dat is dan ook weer mooiquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soort van een eigen handtekening op het toernooi plaatsen
heb je eigenlijk een overzicht ofzo van wie alle door jouw georganiseerde toernooien hebben gewonnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd voor mekaar om 3 spelers in de finale te hebben, weet niet hoe ik het doe
Soort van een eigen handtekening op het toernooi plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |