Stond er weinig op iddquote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Sientje nog wat aan die Q site gehad, nee he
idd heerlijk op de BBQquote:
quote:
hehequote:
gewoon een forum ideaalquote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zielig voor skippy, steeds zo'n misbruikte zak
Maak je wel een site sien dat we je kunnen volgen en met je kunnen kleppen vanuit NL ?
Ik heb er al 1quote:
"gewoon" niet beginnen blijft nog altijd de beste remedie !quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
Dit is niet zomaar een zaak hoor, niet iedere roker kan hier achteraan. Deze zaak is goed uitgeplozen en maakt zeker een kans.
ziet er leuk uitquote:Op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb er al 1![]()
http://www.hoeve.nu/rocksolid/oz/index.php
De buttons werken nu ook allemaal... alleen is hij nog zwaar in opbouw
Dankjequote:
* Bjoro heeft ooit eens een last-minute naar AUS geboekt........vrijdag boeken, zondag wegquote:Op maandag 6 juni 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
Dankje
Het is ook echt leuk om te werken aan die site.. je kan dan lekker wegdromen
verrassend hequote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Goh, de zender van de Mol gaat Talpa heten![]()
Voorspelbaarheid is goedquote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Goh, de zender van de Mol gaat Talpa heten![]()
De knoppen werken nu ookquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Ouwe postzegel
Die site had ik al gezien, maar haal je dat italiaans ff weg
Das ook wel cewlquote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro heeft ooit eens een last-minute naar AUS geboekt........vrijdag boeken, zondag weg![]()
3 weken rondreizen met een vriend van me die daar destijds woonde !
was ook wel grappig.... zeker als je dan die mensen hoorden die dat maaaaaaanden plannen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
Das ook wel cewlmaar ik moet dit wel een beetje van te voren plannen, visium aanvragen... verzekering bellen... sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |