Work & travel... en idd ik ga in mijn eentjequote:Op maandag 6 juni 2005 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in je eentje met een rugzak rondtrekken of wat wil je daar doen ?
moet ook zeggen dat ik er veel zin in hebquote:
Dat kan wel leuk worden. Kan ik je teminste weer in halen qua postaantallenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Work & travel... en idd ik ga in mijn eentje![]()
En dan zie ik wel waar ik terecht kom![]()
Ben nu druk bezig met mijn website...
Dan had hij maar moeten stoppen toen hij het wel wist, zo'n 10 jaar later. Als je dat toen niet kon omdat je verslaafd was moet je maar hulp zoeken en niet nu gaan klagen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor - zou wel eens een spannende zaak kunnen worden. Het gaat niet om de laatste jaren maar om de jaren vijftig.
Tof manquote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Work & travel... en idd ik ga in mijn eentje![]()
En dan zie ik wel waar ik terecht kom![]()
Ben nu druk bezig met mijn website...
Outback Appelsientjequote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup daar heb je gelijk inmaar ik kon gewoon niet beginnen vandaag.... mijn gedachten gaan alle kanten op ... en ik kan me ff niet focussen op mijn opdracht
Ik heb namelijk gisteravond besloten dat ik naar Australië ga, zat er al een tijd over te denken maar nu weet ik het 100% zeker.
En ik ben al druk bezig met een lijst te maken wat ik allemaal moet doen
Dat mag de rechter beoordelenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan had hij maar moeten stoppen toen hij het wel wist, zo'n 10 jaar later. Als je dat toen niet kon omdat je verslaafd was moet je maar hulp zoeken en niet nu gaan klagen.
die kakkerlak is danny volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat deze kakkerlak in het fotoboek bij de search?
[afbeelding]
En waarom zit er geen link naar mijn fotoboek rechtsboven mn posts?
(jaja ik ben een newbie of hoe dat heet)
Dit is niet zomaar een zaak hoor, niet iedere roker kan hier achteraan. Deze zaak is goed uitgeplozen en maakt zeker een kans.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef VoreG het volgende:
Zolang de rechter maar niet instemt met alles, anders krijgen we veel meer van dit soort zaken..
idd, in principe is de fabrikant gewoon nalatig geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag de rechter beoordelen
Hij was natuurlijk toen al verslaafd en als de fabrikant in gebreke is gebleven dan mag dat best bestraft worden wat mij betreft.
Hehe daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan wel leuk worden. Kan ik je teminste weer in halen qua postaantallen
gefeliciteerdquote:
Hehe dat was niet helemaal mijn planning maar je weet maar nooitquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef rubbereend het volgende:
leuk appelsientje, ga jij ook een vrouw vinden daar en kindjes maken net als een bekende van mij?
of een koala, die laten niet meer losquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
Misschien word je verliefd op een geile kangaroe?
Stond er weinig op iddquote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Sientje nog wat aan die Q site gehad, nee he
idd heerlijk op de BBQquote:
quote:
hehequote:
gewoon een forum ideaalquote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zielig voor skippy, steeds zo'n misbruikte zak
Maak je wel een site sien dat we je kunnen volgen en met je kunnen kleppen vanuit NL ?
Ik heb er al 1quote:
"gewoon" niet beginnen blijft nog altijd de beste remedie !quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
Dit is niet zomaar een zaak hoor, niet iedere roker kan hier achteraan. Deze zaak is goed uitgeplozen en maakt zeker een kans.
ziet er leuk uitquote:Op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb er al 1![]()
http://www.hoeve.nu/rocksolid/oz/index.php
De buttons werken nu ook allemaal... alleen is hij nog zwaar in opbouw
Dankjequote:
* Bjoro heeft ooit eens een last-minute naar AUS geboekt........vrijdag boeken, zondag wegquote:Op maandag 6 juni 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
Dankje
Het is ook echt leuk om te werken aan die site.. je kan dan lekker wegdromen
verrassend hequote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Goh, de zender van de Mol gaat Talpa heten![]()
Voorspelbaarheid is goedquote:Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Goh, de zender van de Mol gaat Talpa heten![]()
De knoppen werken nu ookquote:Op maandag 6 juni 2005 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Ouwe postzegel
Die site had ik al gezien, maar haal je dat italiaans ff weg
Das ook wel cewlquote:Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro heeft ooit eens een last-minute naar AUS geboekt........vrijdag boeken, zondag weg![]()
3 weken rondreizen met een vriend van me die daar destijds woonde !
was ook wel grappig.... zeker als je dan die mensen hoorden die dat maaaaaaanden plannen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
Das ook wel cewlmaar ik moet dit wel een beetje van te voren plannen, visium aanvragen... verzekering bellen... sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |