Postopkrikpostquote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zegt iedereen dat ie gestemd heeft? Je ziet toch ook wel dat ik al gestemd heb?
gestemdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zegt iedereen dat ie gestemd heeft? Je ziet toch ook wel dat ik al gestemd heb?
veel plezier daarmeequote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Zo, dan ga ik nog even wat dingen doen in huis enzo.
Meestal vind ik je wel grappigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
veel plezier daarmee![]()
trouwens Rene Froger moet onder het mes wegens prostaat kanker.....![]()
"wie laat zich dan ook neu##@& zonder condoom ?"
zei hans teeuwen ook laatst tegen mequote:
Alle ajax supporters stemmen toch op Litmanen, heel voorspelbaar. De rest verdeelt het wat. Uitslag: Jari Litmanenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland FINALE!
Viel mij ook al opquote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Alle ajax supporters stemmen toch op Litmanen, heel voorspelbaar.
ik eigenlijk ook helemaal niet, maar ik hoorde dat het in een niet zo'n erge fase was en dat hij voorlopig nog wel kan blijven werken tot zijn operatie !quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef SCH het volgende:
grapjes over prostaatkanker vind ik niet echt eeeh...![]()
Okay - het is dan ook niet de ergste vorm van kanker maar op die leeftijd kan het wel levensbedreigend zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook helemaal niet, maar ik hoorde dat het in een niet zo'n erge fase was en dat hij voorlopig nog wel kan blijven werken tot zijn operatie !
en toen dacht ik....dit kan net !
maar weinig toernooien in VBL ehbben een terechte winnaar gekregenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Alle ajax supporters stemmen toch op Litmanen, heel voorspelbaar. De rest verdeelt het wat. Uitslag: Jari Litmanen
Op zich wel logisch, het is natuurlijk voetbalsupporter eigen om niet objectief te zijn. Als Nevland er had gestaan had ik natuurlijk voor hem gekozenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar weinig toernooien in VBL ehbben een terechte winnaar gekregen
en zo ligt de grens voor een ieder elders.quote:
Ik merk frustratiequote:Op maandag 6 juni 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezien, gezien, gezien, gezien.
Waarom doe ik dat niet in vier posts?
Tja daar heb je opzich wel gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil het nutteloze even benadrukken.
Litmanen bedoel je...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
waar k bang voor was en al waarschuwde is aan t gebeuren Appelsientje
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Zelfs als de psv'ers met meer zouden zijn zou Litmanen nog winnenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |