SCH...blauw past ook niet bij jouquote:
Ja die laatste misschien welquote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Onderschat ook Eilanden niet trouwens!
Of volslagen verrassend gewoon Bos81 of Spideyman of VoreG.
Maar goed, ik ben off!
* Eilanden heeft ook nog een baan waar 'ie wat tijd aan moet bestedenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
Eilanden is een goeie maar die is er misschien te weinig.
Heb wel zin om tegen hem te mogen sputteren.
Mag jij nog in de crew? Ik ben serieus benieuwd hoe jij het zou doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Suijk moet het worden natuurlijk
alhoewel: weer een ajacied
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Dos37 het volgende:
jij vaduz
ik zou wel een tukker aan het bewind willen zien
Denk niet dat ik met tromgeroffel wordt onthaald idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
Mag jij nog in de crew?
Beter dan als user schat ik zo in.quote:Ik ben serieus benieuwd hoe jij het zou doen.
We zijn het niet vaak eens, maar ik denk dat in de laatste bewering wel een kern van waarheid zit, als je je emoties niet de overhand laat nemen....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk niet dat ik met tromgeroffel wordt onthaald idd.
[..]
Beter dan als user schat ik zo in.
Daar is het ze natuurlijk om te doen, de hele jury zit natuurlijk mee te kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
Er zijn in ieder geval weer volop geruchten
Rentenieren denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef keeper het volgende:
mitt, wat doe je.
Dat is het leuke ervanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
Er zijn in ieder geval weer volop geruchten
vroegah was alles beter.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef keeper het volgende:
mitt, wat doe je.
Mijn ervaring is dat ik verrassend diplomatiek kan zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar ik denk dat in de laatste bewering wel een kern van waarheid zit, als je je emoties niet de overhand laat nemen....
Nee, want die moet je mailenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik verrassend diplomatiek kan zijn![]()
Maar dit is geen sollicitatie hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |