laten we eens beginnen met geen msn smiliesquote:
Nou vraag je wel erg veel van die arme jongenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef Fisher het volgende:
dodo
[..]
laten we eens beginnen met geen msn smilies
daarnaast dan kan je best inhoudelijk over je stage gaan praten
als ze op de supervisiebijeenkomst vragen of mijn stage nog wel uitdagend genoeg is, vertel ik ze ove rmn nieuwe taakjes. dat is genoeg bewijsquote:
tja, soms moet je gewoon dingen doen die boven je niveau zitten.. maar daar leer je van!!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou vraag je wel erg veel van die arme jongen![]()
jaa, dan zijn ze ook meteen helemaal tevreden enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ze op de supervisiebijeenkomst vragen of mijn stage nog wel uitdagend genoeg is, vertel ik ze ove rmn nieuwe taakjes. dat is genoeg bewijs
Je OP is alleen niet actueelquote:
Dat klinkt goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:50 schreef IJlien het volgende:
Dubbele espresso.. ulh..
Senseo met melken een milky waytje
die zin heb je al half vertaald uit 't engels ofzoquote:Op maandag 6 juni 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
He, het is nog vroeg ik weet het, maar ik heb zowaar een serieuze vraag:
Hoe kan ik de volgende zin het beste uitleggen:
- de dossierhouders meet empowered te laten zijn of worden.
Het is 1 van de doelstellingen van de applicatie en mn begeleider en ik snappen geen reet van deze zin
Ik zou deze zin opvatten als :quote:Op maandag 6 juni 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
He, het is nog vroeg ik weet het, maar ik heb zowaar een serieuze vraag:
Hoe kan ik de volgende zin het beste uitleggen:
- de dossierhouders meet empowered te laten zijn of worden.
Het is 1 van de doelstellingen van de applicatie en mn begeleider en ik snappen geen reet van deze zin
Ik ben te druk met multitaskenquote:
Nee, zo stond ie in een plan van aanpakquote:Op maandag 6 juni 2005 10:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
die zin heb je al half vertaald uit 't engels ofzo
Leermomentje van vandaagquote:Op maandag 6 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ja, ik wilde eens wat anders. Maar dubbele espresso is niet te drinken ben ik achter gekomen![]()
Hier snap ik nog steeds geen reet vanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou deze zin opvatten als :
Bla bla bla lekker laten gaan bla bla bla![]()
Oke sorry nu ff serieus, meet empowerd is een optie ofzo die je kunt meegeven aan de dossierhouders ?
Ik loop stage... ik zit stage.... ik slaap stage.... ik... fok!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou vraag je wel erg veel van die arme jongen![]()
Oh ja? ik dacht meer in de richting van dat ze een groep kunnen vormen om zo dingen te regelenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef Fisher het volgende:
@jitz, het betekent de dossierhouders te autoriseren of iets in die richting...
ik neem aan dat met dossierhouders ook een groep gebruikers van de app word bedoelt..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja? ik dacht meer in de richting van dat ze een groep kunnen vormen om zo dingen te regelen
Staat er meet empowerd?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
de dossierhouders meet empowered te laten zijn of worden
Ik denk dat het een tikfout is en dat het moet zijn :
Meer empowerd te laten zijn of worden, oftewel ze moeten meer rechten hebben
jaquote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik neem aan dat met dossierhouders ook een groep gebruikers van de app word bedoelt..
dat doe je snel en goedquote:Op maandag 6 juni 2005 10:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben klaar met mn saaie taakje
Damn ik ben goedquote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staat er meet empowerd?![]()
Dat moet inderdaad meer zijn
Ze moeten dus gewoon meer rechten hebben lijkt mijquote:
dat ze binnen de app meer kunnen dan gewone users..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wat bedoel je met meer rechten?
Ik ga maar naar huis ofzo, ik blijf er geen reet van snappenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze moeten dus gewoon meer rechten hebben lijkt mij
Om die appliciatie te gebruiken/aanpassen/ weet ik veelquote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wat bedoel je met meer rechten?
Zijn vrij lastig te vindenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb ik nog niet gehad vandaag... toch maar eens actief op zoek gaan naar leermomentjes
nou ik heb toch vandaag weer als leermoment dat een kussen meenemen toch best handig kan zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zijn vrij lastig te vinden
vooral aan t einde van je stage![]()
Een soort net als op een forum, als je admin ben, mag je meer!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga maar naar huis ofzo, ik blijf er geen reet van snappen![]()
juist, nog iemand wakker vanochtendquote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Een soort net als op een forum, als je admin ben, mag je meer!
En als je bij jou dossierhouder bent, dan mag je ook meer (of moet je dus meer mogen)
zeg ik t goed?
goed zo, ik ben trotsquote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou ik heb toch vandaag weer als leermoment dat een kussen meenemen toch best handig kan zijn
ik stop ermee, belachelijke stagequote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Een soort net als op een forum, als je admin ben, mag je meer!
En als je bij jou dossierhouder bent, dan mag je ook meer (of moet je dus meer mogen)
zeg ik t goed?
zet op weekrapportage, na uitleggen van leermoment ijlien trots gemaaktquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
zet op weekrapportage, na uitleggen van leermoment ijlien trots gemaakt
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
zet op weekrapportage, na uitleggen van leermoment ijlien trots gemaakt
dat stage belachelijk is ja inderdaad... maar je moet ook je hoofd niet breken op zulke dingen op de maandag ochtendquote:Op maandag 6 juni 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik stop ermee, belachelijke stage![]()
Hoe ik mn best ook doe, ik begrijp er helemaal niets van
have fun..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
ik ga ben weg, het brandalarm gaat af. Later
woehoe nu zijn we trots op elkaarquote:
Wat een manier om de week te beginnenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
woehoe nu zijn we trots op elkaar
voelt dat niet geweldig
iemand die zich ook verveeldquote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
En toen ging ie weer uit na 20 seconden. Wie zit er dan ook met z'n poten aan dat alarm?
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
En toen ging ie weer uit na 20 seconden. Wie zit er dan ook met z'n poten aan dat alarm?
je bent toch niet gevallen hè?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel iets geleerd vandaag: zolen van nieuwe schoenen kunnen glad zijn!
Daar heb je wel een puntje jaquote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel iets geleerd vandaag: zolen van nieuwe schoenen kunnen glad zijn!
maar dat is simpel, je zegt gewoon de interne communicatie is belabberd.. er word niet gecommuniceerdquote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook, ik moet nu de interne communicatie beschrijven
hey hey hey blijf eens even van mijn werkvlak af zegquote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook, ik moet nu de interne communicatie beschrijven
gewoon net doen alsof je aan 't schaatsen bent.. dan lukt het welquote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee dat niet, maar het loopt wel moeilijk!
2.1 Interne Communicatiequote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar dat is simpel, je zegt gewoon de interne communicatie is belabberd.. er word niet gecommuniceerd
henk angenentquote:Op maandag 6 juni 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon net doen alsof je aan 't schaatsen bent.. dan lukt het wel
quote:
ik heb trouwens heel lang aan schaatsen gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon net doen alsof je aan 't schaatsen bent.. dan lukt het wel
dat komt helemaal goed dusquote:Op maandag 6 juni 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb trouwens heel lang aan schaatsen gedaandus dat moet zeker wel lukken
Hm das echt volop irritant zeg, dan wordt er gewoon alleen overlegd ofzo, je gaat natuurlijk geen mailtje sturen of nieuwsbrief laten uitgaan als de peroon in kwestie tegenover je zit...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet ook echt niet wat ike rover moet schrijven. Ik beschrijf nu maar welke onderdelen tot de formele communicatie horen en welke tot de informele. en hoe de communicatielijnen lopen. Beetje eenvoudig bij een bedrijfje van 4 mensen.
jaja, je houd alles in de gaten met een krantquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met 2 van die gaten erin, dat ik kon spioneren![]()
Precies, waar een krant al niet goed voor is..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaja, je houd alles in de gaten met een krant
Tis toch niet zo moeilijk te begrijpen, je moet alleen het woord empowered ff door hebben wat dat betekend, maar waarschijnlijk betekend dat gewoon dat die homo's over wie het gaat meer rechten in het programma moeten hebben....quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, snap er nog steeds geen ene ruk van. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren
dat heeft een erotische lading. Want een asperge is een fallus-symbool. Als die voorkomen in je droom... naughty ijlienquote:
je moet gewoon gebuikers hebben die meer kunnen in de applicatie dan de gewone gebruikers.. wat ze moeten kunnen zal dan toch wel ergens uitgelegd staan dus zo lastig is't niet, toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, snap er nog steeds geen ene ruk van. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren
Ik ga even op zoek naar een woordenboekquote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis toch niet zo moeilijk te begrijpen, je moet alleen het woord empowered ff door hebben wat dat betekend, maar waarschijnlijk betekend dat gewoon dat die homo's over wie het gaat meer rechten in het programma moeten hebben....
Je hebt toch ook een admin op het netwerk die mag alles, en je hebt de gebruikers van het netwerk die kunnen alleen maar programmatjes opstarten waarvan de admin zegt dat ze dat mogen.....
Die budgethouders of weet ik veel waar het ook alweer over ging moeten gewoon de admin worden van dat programma, waarschijnlijk dan
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heeft een erotische lading. Want een asperge is een fallus-symbool. Als die voorkomen in je droom... naughty ijlien
één kee rin de week vergadering. Verder korte, onofficiele, gesprekjes, e-mails en telefoontjes. en alles wordt direct met de general manager en directeur besproken. What more can i say?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm das echt volop irritant zeg, dan wordt er gewoon alleen overlegd ofzo, je gaat natuurlijk geen mailtje sturen of nieuwsbrief laten uitgaan als de peroon in kwestie tegenover je zit...
of zijn ze niet on speaking terms?
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heeft een erotische lading. Want een asperge is een fallus-symbool. Als die voorkomen in je droom... naughty ijlien
En dan zeggen ze nog dat dit topic onzin is, nou we helpen elkaar anders heel goed hierzoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek naar een woordenboek
en soms staat er ook nog eens iets in wat je intereseertquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, waar een krant al niet goed voor is..
Je kan er je bier mee open maken, en alles ermee in de gaten houden
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
één kee rin de week vergadering. Verder korte, onofficiele, gesprekjes, e-mails en telefoontjes. en alles wordt direct met de general manager en directeur besproken. What more can i say?
Alleen wil het woordenboek niet meewerken. Hij kent dat woord nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat dit topic onzin is, nou we helpen elkaar anders heel goed hierzo![]()
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
en soms staat er ook nog eens iets in wat je intereseert
Bier open maken gaat overal mee hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, waar een krant al niet goed voor is..
Je kan er je bier mee open maken, en alles ermee in de gaten houden
Vraag verduidelinking om het woord empowered op je stage danquote:Op maandag 6 juni 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen wil het woordenboek niet meewerken. Hij kent dat woord niet
empowered is engelsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
Weet je wat ook wel eens wil helpen bij een woordenboek? De goede taal instellen.
Want, lieve kindertjes, in het Nederlands bestaat Empowered helemaal niet. En heeft naar het Engels vertalen dus helemaal geen zin.
Way to go goddess!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]inderdaad! ik heb nu een half A4tje
Alleen alcohollisten zien dat soort flesopenersquote:Op maandag 6 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bier open maken gaat overal mee hoor![]()
Ik had ooit een nokia 3310 die was beetje beschadigd maar met die beschadiging kon je precies een biertje open maken![]()
wordt er ook 1 wakkerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
Weet je wat ook wel eens wil helpen bij een woordenboek? De goede taal instellen.
Want, lieve kindertjes, in het Nederlands bestaat Empowered helemaal niet. En heeft naar het Engels vertalen dus helemaal geen zin.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
daarom heb ik er ook 1 aan m'n sleutelbosquote:Op maandag 6 juni 2005 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen alcohollisten zien dat soort flesopeners
Ik ben geen alocholist, ik drink alleen maar bierquote:Op maandag 6 juni 2005 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen alcohollisten zien dat soort flesopeners
heel ww nemen.. empowerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:17 schreef IJlien het volgende:
A translation for "empowered" cannot be found
dat schiet opquote:Op maandag 6 juni 2005 11:18 schreef IJlien het volgende:
A translation for "empower" cannot be found
Suggestions
empowered
power
employer
mower
seapower
mower
Ja, die bovenste is hetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:18 schreef IJlien het volgende:
A translation for "empower" cannot be found
Suggestions
empowered
power
employer
mower
seapower
mower
paar posts erboven staat dat ze daar ook geen vertaling van kan vinden...quote:
ik heb al super veel beschreven over de structuur en leiderschapsstijlen (iets van 5 A4tjes), dus dan mag het idd wel een half A4tje zijn.quote:
ssst..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
paar posts erboven staat dat ze daar ook geen vertaling van kan vinden...
maar 't is dit:
Engels: entitle, authorize, empower
Nederlands: machtigen, volmachtigen, autoriseren
Frans: autoriser
Duits: berechtigen, bevollmächtigen, ermächtigen
Engels: authorization, empowerment
Nederlands: machtiging, mandaat, volmacht, bevoegdheid
Frans: autorisation
Spaans: autorización
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb al super veel beschreven over de structuur en leiderschapsstijlen (iets van 5 A4tjes), dus dan mag het idd wel een half A4tje zijn.
Met andere woorden : die appliciatie groep waar het over ging moet gewoon een machtiging krijgen voor een programmaquote:Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
paar posts erboven staat dat ze daar ook geen vertaling van kan vinden...
maar 't is dit:
Engels: entitle, authorize, empower
Nederlands: machtigen, volmachtigen, autoriseren
Frans: autoriser
Duits: berechtigen, bevollmächtigen, ermächtigen
Engels: authorization, empowerment
Nederlands: machtiging, mandaat, volmacht, bevoegdheid
Frans: autorisation
Spaans: autorización
biertje ermee geopend?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
GVD ik zie net dat mijn zegelring kapot is
de dossierhouders meet empowered te laten zijn of wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Vigile het volgende:
Over copy paste gesproken, wat zit er op dit moment bij iedereen onder z´n crtl-v ?
Ts begint: (ben welliswaar geen ts maar goed)
http://www.camelspiders.net
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
biertje ermee geopend?
mijn ring is ook stuk
Nee geen biertje ermee geopendquote:Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
biertje ermee geopend?
mijn ring is ook stuk
A translation for "empower" cannot be foundquote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Vigile het volgende:
Over copy paste gesproken, wat zit er op dit moment bij iedereen onder z´n crtl-v ?
Ts begint: (ben welliswaar geen ts maar goed)
http://www.camelspiders.net
met wat erin?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Kijk, met zulke vertalingen kan ik tenminste wat. Dank jullie wel
* jitzzzze deelt gratis koffie uit
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef Geitje82 het volgende:
Miss staat het in het ICT woordenboek
Kan je ook meteen met tweaker praten
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Kijk, met zulke vertalingen kan ik tenminste wat. Dank jullie wel
* jitzzzze deelt gratis koffie uit
Huh?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alle ctrl + v 's hebben met jitzze zijn probleem te maken
dat had ik ook (alleen was er dan iets tussen vandaan gehaald) wilden ze hem niet eens gratis maken omdat ik geen bonnetje meer had (dus, na 5 jaar) nu is er een 'pootje' afgebroken waarmee het steentje wordt vastgehouden. Ik ga wel mooi naar een andere juwelier om het te laten maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee geen biertje ermee geopend
Hij is precies losgegaan bij een stukje wat ze er ooit hebben aangezet omdat hij te klein was
Mijn ctrl v:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
m'n ctrl v:
Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath(strFolder))
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
m'n ctrl v:
Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath(strFolder))
grand marnier ofzo is wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles wat je erin wil hebben, ik maak ze op bestelling
Komt eraanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grand marnier ofzo is wel goed
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grand marnier ofzo is wel goed
Ach sommige mensen houden gewoon niet van halve-maatregelenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
Man vermoordt huisgenote die televisie aan liet staan
sommige mensen
Vet hoor....quote:Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zaterdag nog een vette vechtpartij meegemaakt
Ik heb het bonnetje ook niet meer denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat had ik ook (alleen was er dan iets tussen vandaan gehaald) wilden ze hem niet eens gratis maken omdat ik geen bonnetje meer had (dus, na 5 jaar) nu is er een 'pootje' afgebroken waarmee het steentje wordt vastgehouden. Ik ga wel mooi naar een andere juwelier om het te laten maken.
niet naar siebel gaan
Kwam die tweaker daarmee?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37576
wat een geweldig nieuws had tweakerd me toch weer te brengen
jaquote:
Wat is de toegevoegde waarde van dat bericht ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37576
wat een geweldig nieuws had tweakerd me toch weer te brengen
ja, mijn geweldige reactie: ja dus? wat moet ik daarmee?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, mijn geweldige reactie: ja dus? wat moet ik daarmee?
Waar werk jij dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef IJlien het volgende:
gatverrrrr staat er hier weer zo'n vieze pool ofzo die zn vrachtwagen wil laten wegen.. er hangt in 3 talen WIJ WEGEN NIET op het raam hier
wat een nerdquote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef IJlien het volgende:
gatverrrrr staat er hier weer zo'n vieze pool ofzo die zn vrachtwagen wil laten wegen.. er hangt in 3 talen WIJ WEGEN NIET op het raam hier
die is er niet, of mss geheime tweakerd teksten die wij niet snappenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van dat bericht ?
verborgen boodschappen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
die is er niet, of mss geheime tweakerd teksten die wij niet snappen
omdat we sprakeloos zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom regeerdt niemand op mijn bijna-dood verhaal?
mss wel een handleiding over hoe ze aan dat pak melk moeten komenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
verborgen boodschappen.
Zit er ineens een pak melk tussen![]()
Mijn oom heeft een transportbedrijf waar ik meehelp in de admin en deze maand ook even nanny speel omdat ze aant verhuizen zijn. Hun oude huis (waar ik nu nog zit) staat op een terrein van een veevoerbedrijf die ook een weegbrug beheren. Maar het kantoortje waar ik zit staat naast de weegbrug zeg maar dus al die engerds komen bij mijn op de ramen kloppen.quote:
Stel je voor, straks zat er een lijk in die vuilniszakquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een transportbedrijf waar ik meehelp in de admin en deze maand ook even nanny speel omdat ze aant verhuizen zijn. Hun oude huis (waar ik nu nog zit) staat op een terrein van een veevoerbedrijf die ook een weegbrug beheren. Maar het kantoortje waar ik zit staat naast de weegbrug zeg maar dus al die engerds komen bij mijn op de ramen kloppen.
WHAHAHAH zie nu dat t een spanjaard is! hahahaha
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom regeerd niemand op mijn bijna-dood verhaal?
Die zal je maar onder je wielen krijgen met 130quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stel je voor, straks zat er een lijk in die vuilniszak
Altijd weer die spanjaards hequote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een transportbedrijf waar ik meehelp in de admin en deze maand ook even nanny speel omdat ze aant verhuizen zijn. Hun oude huis (waar ik nu nog zit) staat op een terrein van een veevoerbedrijf die ook een weegbrug beheren. Maar het kantoortje waar ik zit staat naast de weegbrug zeg maar dus al die engerds komen bij mijn op de ramen kloppen.
dank jequote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
@ fisher: wil de tweaker je iets duidelijk maken?
doe 'm de groeten van draco en stuur hem daarna langs 'm... dan is hij hier nog langer stil, of heeft hij nu z'n enkeltje spanje al ontvangen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Kan ie gratis mee. Moet ie wel het zeepje oprapenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
doe 'm de groeten van draco en stuur hem daarna langs 'm... dan is hij hier nog langer stil, of heeft hij nu z'n enkeltje spanje al ontvangen?
Draco, wat is WIJ WEGEN NIET in het spaans?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
doe 'm de groeten van draco en stuur hem daarna langs 'm... dan is hij hier nog langer stil, of heeft hij nu z'n enkeltje spanje al ontvangen?
Ja hij is echt heel eng.. en kleinquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ie gratis mee. Moet ie wel het zeepje oprapen![]()
ik dacht dat ik veel dingen begreep, maar als hij me iets duidelijk probeert te maken dan mag hij toch wel iets beter z'n best doen want tja.. snap er de ballen van wat hij nou hiermee wiltquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
@ fisher: wil de tweaker je iets duidelijk maken?
En jij vertrouwd op draco zn vertaling ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Draco, wat is WIJ WEGEN NIET in het spaans?
We hebben t namelijk slechts in het nl, engels en duits staan..
dat moet hij toch wel kunnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ie gratis mee. Moet ie wel het zeepje oprapen![]()
Geef m maar een koekje dan..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik dacht dat ik veel dingen begreep, maar als hij me iets duidelijk probeert te maken dan mag hij toch wel iets beter z'n best doen want tja.. snap er de ballen van wat hij nou hiermee wilt
al is hij nu weer braaf stil
Stuur hem een mailtje terug : De Stagiairs van Fok! willen graag weten wat de neuk je bedoeld met dat homofiele tweaker berichtquote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik dacht dat ik veel dingen begreep, maar als hij me iets duidelijk probeert te maken dan mag hij toch wel iets beter z'n best doen want tja.. snap er de ballen van wat hij nou hiermee wilt
al is hij nu weer braaf stil
Dan wordt hetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
nosotros pesar no
Of zoiets. Heb elk woord los in de vertaalmachine getypt
Alsof het een hondje isquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geef m maar een koekje dan..
Miss valt ie wel helemaal niet op de schoonmaakster![]()
nou nou nou tear..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje terug : De Stagiairs van Fok! willen graag weten wat de neuk je bedoeld met dat homofiele tweaker bericht
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje terug : De Stagiairs van Fok! willen graag weten wat de neuk je bedoeld met dat homofiele tweaker bericht
zo niet dan toch !quote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pesamos was wegen als zwaar zijnde, ik hoop dat ie het snapt
Het kan sprekenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij mailde niet, hij sprak echt tegen me
ik laat 'm wel koffie halenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geef m maar een koekje dan..
Miss valt ie wel helemaal niet op de schoonmaakster![]()
werkverschaffingquote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
en waarom zou hij dan zo zitten te kwijlen naar die schoonmaakster?
Ah nou dan zal t wel goed zijn idd.. ik zie m niet meer.. ff spiekenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pesamos was wegen als zwaar zijnde, ik hoop dat ie het snapt
Hij is al weggegaanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah nou dan zal t wel goed zijn idd.. ik zie m niet meer.. ff spieken
gelukkig loopt er hier een hond rond
Dus hij zei letterlijk tegen je :quote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij mailde niet, hij sprak echt tegen me
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus hij zei letterlijk tegen je :
Kijk eens op
h t t p : / / w w w . t w e a k e r s . n e t / n i e u w s / 3 7 5 7 6
hahaha, zoietsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus hij zei letterlijk tegen je :
Kijk eens op
h t t p : / / w w w . t w e a k e r s . n e t / n i e u w s / 3 7 5 7 6
Dat is slechts een cover.. hij moet toch ergens zn kwijl kwijt kunnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik laat 'm wel koffie halen
en waarom zou hij dan zo zitten te kwijlen naar die schoonmaakster?
Hij sprak zeker de . (punt) uit als dot ?quote:
dan is hij niet op tijd terug voor m'n nieuwe koffie... sorryquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is slechts een cover.. hij moet toch ergens zn kwijl kwijt kunnen?
kan je m ook zover krijgen dat ie hier koffie komt brengen?![]()
Nee zn vrachtwagen staat nu wel op de weegbrug.. zal ie dan toch een persoon gevonden hebben?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, nou is het wel weer leuk geweest. Straks komen ze weer vragen wat er zo grappig is
Prioriteiten stellen heet zoiets, dan ben je namelijk vast een dag van hem verlostquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan is hij niet op tijd terug voor m'n nieuwe koffie... sorry
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan is hij niet op tijd terug voor m'n nieuwe koffie... sorry
Waarschijnlijk wel. Of hij heeft m daar demonstratief neergezet, en blijft net zolang wachten totdat iemand hem helptquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee zn vrachtwagen staat nu wel op de weegbrug.. zal ie dan toch een persoon gevonden hebben?
iedereen zegt altijd tegen mij van denk eens aan jezef.. doe ik dat eens en ben ik meteen een egoquote:
Tis het een of het ander, er is geen tussenweg mogelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
iedereen zegt altijd tegen mij van denk eens aan jezef.. doe ik dat eens en ben ik meteen een ego
hmm, daar zit wat in inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen heet zoiets, dan ben je namelijk vast een dag van hem verlost
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauzequote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef tijgerwillie het volgende:
heb het zoooo warm he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Of hij heeft m daar demonstratief neergezet, en blijft net zolang wachten totdat iemand hem helpt
nee dat blijkt maar weer...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis het een of het ander, er is geen tussenweg mogelijk
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
Maar dan wordt het weer zo druk op je afdeling omdat iedereen daarheen moet komen voor zn koffie, en dan gaan ze weer aan jou vragen wat er zo grappig isquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, daar zit wat in inderdaad
ik kan natuurlijk ook vragen of hij die automaat hier niet op onze afdeling kan zetten
zeur niet zo man, wijf.. niemand vraagt of je zin hebt in sexquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent geweldigquote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
* ijlien brengt jitz een bakje koffie met een aspirientje
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeur niet zo man, wijf.. niemand vraagt of je zin hebt in sex
Juist wel, wordt de hele dag al lastig gevallenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeur niet zo man, wijf.. niemand vraagt of je zin hebt in sex
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n karretje weet te spannenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan wordt het weer zo druk op je afdeling omdat iedereen daarheen moet komen voor zn koffie, en dan gaan ze weer aan jou vragen wat er zo grappig is
Fisher kan zn tweaker wel ff sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist wel, wordt de hele dag al lastig gevallen![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n handkarretje weet te spannen
laat maar onzin enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist wel, wordt de hele dag al lastig gevallen![]()
gadverdammequote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher kan zn tweaker wel ff sturen
Zeg tegen je oom dat hij een extra stagiair moet nemen die een horeca opleiding doetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n karretje weet te spannen
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist jah, alsof iedereen vraagt of je zin hebt om te neuken
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg tegen je oom dat hij een extra stagiair moet nemen die een horeca opleiding doet
ik denk het nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?
jitz: ja sorry meneer, ik kan 't ook niet helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]
En daar loopt de spanjool weer voorbijquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]
Je kunt het altijd proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?
met witte sokken erinquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daar loopt de spanjool weer voorbij![]()
(volgens mij heeft ie je gehoord)
Hij heeft van die sandalen aan met vierkantjes..
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daar loopt de spanjool weer voorbij![]()
(volgens mij heeft ie je gehoord)
Hij heeft van die sandalen aan met vierkantjes..
Witte sportsokkenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
met witte sokken erin
die heb ik ook vandaag aan
en de data voor die cursus ook aan mij geven, ik weet nog wel een paar cursistenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
modepolitiequote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
de tweakerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
en de data voor die cursus ook aan mij geven, ik weet nog wel een paar cursisten
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ken je die reclame dan niet ?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ach, het is een vrachtwagenchauffeur.. hij heeft ook een soort pyjamabroek aan
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens een fotoboek aanmakenquote:
Misschien is ie pas net wakkerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens een fotoboek aanmaken
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:57 schreef tijgerwillie het volgende:
trouwens jitzz, hoofdpijn heb ik ook al een aantal dagen (woensdag precies een week) onophoudelijk gaat de pijn door
fooootooooquote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
jep ik ook al, echt niet normaal meer maar goed... hopen dat het snel over gaatquote:
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep ik ook al, echt niet normaal meer maar goed... hopen dat het snel over gaat
Whahahah hij heeft m echt gewoon neergezet op die brug, staat ie weer hier voor t raam een soort 'weeg-move' te maken, nu zie ik m de hele tijd heen en weer wandelen..quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je.
Ik loop ook al een paar dagen met hoofdpijn rond, echt niet goed
Hij heeft m dus toch demonstratief neergezetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Whahahah hij heeft m echt gewoon neergezet op die brug, staat ie weer hier voor t raam een soort 'weeg-move' te maken, nu zie ik m de hele tijd heen en weer wandelen..
oh tis weer de eerste maandag van de maand zeker..
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft m dus toch demonstratief neergezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |