quote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ach, het is een vrachtwagenchauffeur.. hij heeft ook een soort pyjamabroek aan
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens een fotoboek aanmakenquote:
Misschien is ie pas net wakkerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens een fotoboek aanmaken
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:57 schreef tijgerwillie het volgende:
trouwens jitzz, hoofdpijn heb ik ook al een aantal dagen (woensdag precies een week) onophoudelijk gaat de pijn door
fooootooooquote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
jep ik ook al, echt niet normaal meer maar goed... hopen dat het snel over gaatquote:
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep ik ook al, echt niet normaal meer maar goed... hopen dat het snel over gaat
Whahahah hij heeft m echt gewoon neergezet op die brug, staat ie weer hier voor t raam een soort 'weeg-move' te maken, nu zie ik m de hele tijd heen en weer wandelen..quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je.
Ik loop ook al een paar dagen met hoofdpijn rond, echt niet goed
Hij heeft m dus toch demonstratief neergezetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Whahahah hij heeft m echt gewoon neergezet op die brug, staat ie weer hier voor t raam een soort 'weeg-move' te maken, nu zie ik m de hele tijd heen en weer wandelen..
oh tis weer de eerste maandag van de maand zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |