Zeg tegen je oom dat hij een extra stagiair moet nemen die een horeca opleiding doetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n karretje weet te spannen
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist jah, alsof iedereen vraagt of je zin hebt om te neuken
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg tegen je oom dat hij een extra stagiair moet nemen die een horeca opleiding doet
ik denk het nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?
jitz: ja sorry meneer, ik kan 't ook niet helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]
En daar loopt de spanjool weer voorbijquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]
Je kunt het altijd proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?
met witte sokken erinquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daar loopt de spanjool weer voorbij![]()
(volgens mij heeft ie je gehoord)
Hij heeft van die sandalen aan met vierkantjes..
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daar loopt de spanjool weer voorbij![]()
(volgens mij heeft ie je gehoord)
Hij heeft van die sandalen aan met vierkantjes..
Witte sportsokkenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
met witte sokken erin
die heb ik ook vandaag aan
en de data voor die cursus ook aan mij geven, ik weet nog wel een paar cursistenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
modepolitiequote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
de tweakerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
en de data voor die cursus ook aan mij geven, ik weet nog wel een paar cursisten
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
Ken je die reclame dan niet ?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ach, het is een vrachtwagenchauffeur.. hij heeft ook een soort pyjamabroek aan
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens een fotoboek aanmakenquote:
Misschien is ie pas net wakkerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens een fotoboek aanmaken
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:57 schreef tijgerwillie het volgende:
trouwens jitzz, hoofdpijn heb ik ook al een aantal dagen (woensdag precies een week) onophoudelijk gaat de pijn door
fooootooooquote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
jep ik ook al, echt niet normaal meer maar goed... hopen dat het snel over gaatquote:
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep ik ook al, echt niet normaal meer maar goed... hopen dat het snel over gaat
Whahahah hij heeft m echt gewoon neergezet op die brug, staat ie weer hier voor t raam een soort 'weeg-move' te maken, nu zie ik m de hele tijd heen en weer wandelen..quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je.
Ik loop ook al een paar dagen met hoofdpijn rond, echt niet goed
Hij heeft m dus toch demonstratief neergezetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Whahahah hij heeft m echt gewoon neergezet op die brug, staat ie weer hier voor t raam een soort 'weeg-move' te maken, nu zie ik m de hele tijd heen en weer wandelen..
oh tis weer de eerste maandag van de maand zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |