Zeg tegen je oom dat hij een extra stagiair moet nemen die een horeca opleiding doetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n karretje weet te spannen
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist jah, alsof iedereen vraagt of je zin hebt om te neuken
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg tegen je oom dat hij een extra stagiair moet nemen die een horeca opleiding doet
ik denk het nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?
jitz: ja sorry meneer, ik kan 't ook niet helpenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]
En daar loopt de spanjool weer voorbijquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[zware mannenstem] he, raap mn zeepje is op! [/zware mannenstem]
Je kunt het altijd proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, zou iemand van de catering komen met koffie als ik ze bel?
met witte sokken erinquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daar loopt de spanjool weer voorbij![]()
(volgens mij heeft ie je gehoord)
Hij heeft van die sandalen aan met vierkantjes..
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daar loopt de spanjool weer voorbij![]()
(volgens mij heeft ie je gehoord)
Hij heeft van die sandalen aan met vierkantjes..
Witte sportsokkenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
met witte sokken erin
die heb ik ook vandaag aan
en de data voor die cursus ook aan mij geven, ik weet nog wel een paar cursistenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
modepolitiequote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sandalen met vierkantjes? Wat verschrikkelijk, kan iemand die vent een cursus geven hoe hij zichzelf aan moet kleden?
de tweakerquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
en de data voor die cursus ook aan mij geven, ik weet nog wel een paar cursisten
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
Ken je die reclame dan niet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |