dat moet hij toch wel kunnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ie gratis mee. Moet ie wel het zeepje oprapen![]()
Geef m maar een koekje dan..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik dacht dat ik veel dingen begreep, maar als hij me iets duidelijk probeert te maken dan mag hij toch wel iets beter z'n best doen want tja.. snap er de ballen van wat hij nou hiermee wilt
al is hij nu weer braaf stil
Stuur hem een mailtje terug : De Stagiairs van Fok! willen graag weten wat de neuk je bedoeld met dat homofiele tweaker berichtquote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik dacht dat ik veel dingen begreep, maar als hij me iets duidelijk probeert te maken dan mag hij toch wel iets beter z'n best doen want tja.. snap er de ballen van wat hij nou hiermee wilt
al is hij nu weer braaf stil
Dan wordt hetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
nosotros pesar no
Of zoiets. Heb elk woord los in de vertaalmachine getypt
Alsof het een hondje isquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geef m maar een koekje dan..
Miss valt ie wel helemaal niet op de schoonmaakster![]()
nou nou nou tear..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje terug : De Stagiairs van Fok! willen graag weten wat de neuk je bedoeld met dat homofiele tweaker bericht
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje terug : De Stagiairs van Fok! willen graag weten wat de neuk je bedoeld met dat homofiele tweaker bericht
zo niet dan toch !quote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pesamos was wegen als zwaar zijnde, ik hoop dat ie het snapt
Het kan sprekenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij mailde niet, hij sprak echt tegen me
ik laat 'm wel koffie halenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Geef m maar een koekje dan..
Miss valt ie wel helemaal niet op de schoonmaakster![]()
werkverschaffingquote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
en waarom zou hij dan zo zitten te kwijlen naar die schoonmaakster?
Ah nou dan zal t wel goed zijn idd.. ik zie m niet meer.. ff spiekenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pesamos was wegen als zwaar zijnde, ik hoop dat ie het snapt
Hij is al weggegaanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah nou dan zal t wel goed zijn idd.. ik zie m niet meer.. ff spieken
gelukkig loopt er hier een hond rond
Dus hij zei letterlijk tegen je :quote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij mailde niet, hij sprak echt tegen me
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus hij zei letterlijk tegen je :
Kijk eens op
h t t p : / / w w w . t w e a k e r s . n e t / n i e u w s / 3 7 5 7 6
hahaha, zoietsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus hij zei letterlijk tegen je :
Kijk eens op
h t t p : / / w w w . t w e a k e r s . n e t / n i e u w s / 3 7 5 7 6
Dat is slechts een cover.. hij moet toch ergens zn kwijl kwijt kunnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik laat 'm wel koffie halen
en waarom zou hij dan zo zitten te kwijlen naar die schoonmaakster?
Hij sprak zeker de . (punt) uit als dot ?quote:
dan is hij niet op tijd terug voor m'n nieuwe koffie... sorryquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is slechts een cover.. hij moet toch ergens zn kwijl kwijt kunnen?
kan je m ook zover krijgen dat ie hier koffie komt brengen?![]()
Nee zn vrachtwagen staat nu wel op de weegbrug.. zal ie dan toch een persoon gevonden hebben?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, nou is het wel weer leuk geweest. Straks komen ze weer vragen wat er zo grappig is
Prioriteiten stellen heet zoiets, dan ben je namelijk vast een dag van hem verlostquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan is hij niet op tijd terug voor m'n nieuwe koffie... sorry
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan is hij niet op tijd terug voor m'n nieuwe koffie... sorry
Waarschijnlijk wel. Of hij heeft m daar demonstratief neergezet, en blijft net zolang wachten totdat iemand hem helptquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee zn vrachtwagen staat nu wel op de weegbrug.. zal ie dan toch een persoon gevonden hebben?
iedereen zegt altijd tegen mij van denk eens aan jezef.. doe ik dat eens en ben ik meteen een egoquote:
Tis het een of het ander, er is geen tussenweg mogelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
iedereen zegt altijd tegen mij van denk eens aan jezef.. doe ik dat eens en ben ik meteen een ego
hmm, daar zit wat in inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen heet zoiets, dan ben je namelijk vast een dag van hem verlost
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauzequote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef tijgerwillie het volgende:
heb het zoooo warm he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Of hij heeft m daar demonstratief neergezet, en blijft net zolang wachten totdat iemand hem helpt
nee dat blijkt maar weer...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis het een of het ander, er is geen tussenweg mogelijk
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
Maar dan wordt het weer zo druk op je afdeling omdat iedereen daarheen moet komen voor zn koffie, en dan gaan ze weer aan jou vragen wat er zo grappig isquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, daar zit wat in inderdaad
ik kan natuurlijk ook vragen of hij die automaat hier niet op onze afdeling kan zetten
zeur niet zo man, wijf.. niemand vraagt of je zin hebt in sexquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb zoooo'n hoofdpijn he, maar goed nog even en dan is het weer pauze
Je bent geweldigquote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
* ijlien brengt jitz een bakje koffie met een aspirientje
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeur niet zo man, wijf.. niemand vraagt of je zin hebt in sex
Juist wel, wordt de hele dag al lastig gevallenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeur niet zo man, wijf.. niemand vraagt of je zin hebt in sex
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n karretje weet te spannenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan wordt het weer zo druk op je afdeling omdat iedereen daarheen moet komen voor zn koffie, en dan gaan ze weer aan jou vragen wat er zo grappig is
Fisher kan zn tweaker wel ff sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist wel, wordt de hele dag al lastig gevallen![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, dus 't beste is als ik iemand anders voor m'n handkarretje weet te spannen
laat maar onzin enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist wel, wordt de hele dag al lastig gevallen![]()
gadverdammequote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher kan zn tweaker wel ff sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |