dat had ik ook (alleen was er dan iets tussen vandaan gehaald) wilden ze hem niet eens gratis maken omdat ik geen bonnetje meer had (dus, na 5 jaar) nu is er een 'pootje' afgebroken waarmee het steentje wordt vastgehouden. Ik ga wel mooi naar een andere juwelier om het te laten maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee geen biertje ermee geopend
Hij is precies losgegaan bij een stukje wat ze er ooit hebben aangezet omdat hij te klein was
Mijn ctrl v:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
m'n ctrl v:
Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath(strFolder))
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
m'n ctrl v:
Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath(strFolder))
grand marnier ofzo is wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles wat je erin wil hebben, ik maak ze op bestelling
Komt eraanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grand marnier ofzo is wel goed
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grand marnier ofzo is wel goed
Ach sommige mensen houden gewoon niet van halve-maatregelenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
Man vermoordt huisgenote die televisie aan liet staan
sommige mensen
Vet hoor....quote:Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zaterdag nog een vette vechtpartij meegemaakt
Ik heb het bonnetje ook niet meer denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat had ik ook (alleen was er dan iets tussen vandaan gehaald) wilden ze hem niet eens gratis maken omdat ik geen bonnetje meer had (dus, na 5 jaar) nu is er een 'pootje' afgebroken waarmee het steentje wordt vastgehouden. Ik ga wel mooi naar een andere juwelier om het te laten maken.
niet naar siebel gaan
Kwam die tweaker daarmee?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37576
wat een geweldig nieuws had tweakerd me toch weer te brengen
jaquote:
Wat is de toegevoegde waarde van dat bericht ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37576
wat een geweldig nieuws had tweakerd me toch weer te brengen
ja, mijn geweldige reactie: ja dus? wat moet ik daarmee?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, mijn geweldige reactie: ja dus? wat moet ik daarmee?
Waar werk jij dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef IJlien het volgende:
gatverrrrr staat er hier weer zo'n vieze pool ofzo die zn vrachtwagen wil laten wegen.. er hangt in 3 talen WIJ WEGEN NIET op het raam hier
wat een nerdquote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef IJlien het volgende:
gatverrrrr staat er hier weer zo'n vieze pool ofzo die zn vrachtwagen wil laten wegen.. er hangt in 3 talen WIJ WEGEN NIET op het raam hier
die is er niet, of mss geheime tweakerd teksten die wij niet snappenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van dat bericht ?
verborgen boodschappen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
die is er niet, of mss geheime tweakerd teksten die wij niet snappen
omdat we sprakeloos zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom regeerdt niemand op mijn bijna-dood verhaal?
mss wel een handleiding over hoe ze aan dat pak melk moeten komenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
verborgen boodschappen.
Zit er ineens een pak melk tussen![]()
Mijn oom heeft een transportbedrijf waar ik meehelp in de admin en deze maand ook even nanny speel omdat ze aant verhuizen zijn. Hun oude huis (waar ik nu nog zit) staat op een terrein van een veevoerbedrijf die ook een weegbrug beheren. Maar het kantoortje waar ik zit staat naast de weegbrug zeg maar dus al die engerds komen bij mijn op de ramen kloppen.quote:
Stel je voor, straks zat er een lijk in die vuilniszakquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een transportbedrijf waar ik meehelp in de admin en deze maand ook even nanny speel omdat ze aant verhuizen zijn. Hun oude huis (waar ik nu nog zit) staat op een terrein van een veevoerbedrijf die ook een weegbrug beheren. Maar het kantoortje waar ik zit staat naast de weegbrug zeg maar dus al die engerds komen bij mijn op de ramen kloppen.
WHAHAHAH zie nu dat t een spanjaard is! hahahaha
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom regeerd niemand op mijn bijna-dood verhaal?
Die zal je maar onder je wielen krijgen met 130quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stel je voor, straks zat er een lijk in die vuilniszak
Altijd weer die spanjaards hequote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een transportbedrijf waar ik meehelp in de admin en deze maand ook even nanny speel omdat ze aant verhuizen zijn. Hun oude huis (waar ik nu nog zit) staat op een terrein van een veevoerbedrijf die ook een weegbrug beheren. Maar het kantoortje waar ik zit staat naast de weegbrug zeg maar dus al die engerds komen bij mijn op de ramen kloppen.
dank jequote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
@ fisher: wil de tweaker je iets duidelijk maken?
doe 'm de groeten van draco en stuur hem daarna langs 'm... dan is hij hier nog langer stil, of heeft hij nu z'n enkeltje spanje al ontvangen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Kan ie gratis mee. Moet ie wel het zeepje oprapenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
doe 'm de groeten van draco en stuur hem daarna langs 'm... dan is hij hier nog langer stil, of heeft hij nu z'n enkeltje spanje al ontvangen?
Draco, wat is WIJ WEGEN NIET in het spaans?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
doe 'm de groeten van draco en stuur hem daarna langs 'm... dan is hij hier nog langer stil, of heeft hij nu z'n enkeltje spanje al ontvangen?
Ja hij is echt heel eng.. en kleinquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ie gratis mee. Moet ie wel het zeepje oprapen![]()
ik dacht dat ik veel dingen begreep, maar als hij me iets duidelijk probeert te maken dan mag hij toch wel iets beter z'n best doen want tja.. snap er de ballen van wat hij nou hiermee wiltquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
@ fisher: wil de tweaker je iets duidelijk maken?
En jij vertrouwd op draco zn vertaling ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Draco, wat is WIJ WEGEN NIET in het spaans?
We hebben t namelijk slechts in het nl, engels en duits staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |