dat had ik ook (alleen was er dan iets tussen vandaan gehaald) wilden ze hem niet eens gratis maken omdat ik geen bonnetje meer had (dus, na 5 jaar) nu is er een 'pootje' afgebroken waarmee het steentje wordt vastgehouden. Ik ga wel mooi naar een andere juwelier om het te laten maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee geen biertje ermee geopend
Hij is precies losgegaan bij een stukje wat ze er ooit hebben aangezet omdat hij te klein was
Mijn ctrl v:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
m'n ctrl v:
Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath(strFolder))
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Fisher het volgende:
m'n ctrl v:
Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath(strFolder))
grand marnier ofzo is wel goedquote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles wat je erin wil hebben, ik maak ze op bestelling
Komt eraanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grand marnier ofzo is wel goed
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grand marnier ofzo is wel goed
Ach sommige mensen houden gewoon niet van halve-maatregelenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:26 schreef Fisher het volgende:
Man vermoordt huisgenote die televisie aan liet staan
sommige mensen
Vet hoor....quote:Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zaterdag nog een vette vechtpartij meegemaakt
Ik heb het bonnetje ook niet meer denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat had ik ook (alleen was er dan iets tussen vandaan gehaald) wilden ze hem niet eens gratis maken omdat ik geen bonnetje meer had (dus, na 5 jaar) nu is er een 'pootje' afgebroken waarmee het steentje wordt vastgehouden. Ik ga wel mooi naar een andere juwelier om het te laten maken.
niet naar siebel gaan
Kwam die tweaker daarmee?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37576
wat een geweldig nieuws had tweakerd me toch weer te brengen
jaquote:
Wat is de toegevoegde waarde van dat bericht ?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Fisher het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37576
wat een geweldig nieuws had tweakerd me toch weer te brengen
ja, mijn geweldige reactie: ja dus? wat moet ik daarmee?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, mijn geweldige reactie: ja dus? wat moet ik daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |