hij kan ook binnen kakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die hond kan alleen niks zonder mij. Aangezien hij niet capabel is om de sleutel om te te draaien. En vervolgens naar buiten te lopen.
Maar als je met zn 9-en zit zal het ook amper voorkomen dat je alleen zitquote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, als ik hier alleen zit dan is het wel veel telefoon opnemen.. we zitten hier met z'n negenen en tja dan wil de telefoon wel gaan
Nee dat doe ik overal.....quote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Trots zijn op je roots![]()
Doe dat maar lekker in je draaiende bed.
Mja, 't komt toch regelmatig voor.. aangezien tweakerd de telefoon niet op durft te nemen lijkt het wel of hij moet voor 'm zelf zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als je met zn 9-en zit zal het ook amper voorkomen dat je alleen zit
gaat er uberhaupt wel iemand met 'm mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen wonder dat vrouwen niet met je mee gaan
Je moet die tweaker toch eens wat beter africhten danquote:Op maandag 6 juni 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, 't komt toch regelmatig voor.. aangezien tweakerd de telefoon niet op durft te nemen lijkt het wel of hij moet voor 'm zelf zijn
Alleen mensen die tegen urenlang, oeverloos geblaat over spanje kunnenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaat er uberhaupt wel iemand met 'm mee?
daar ga ik m'n tijd niet meer in stoppen, hij haalt koffie das genoegquote:Op maandag 6 juni 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet die tweaker toch eens wat beter africhten dan
aha, ken jij zo iemand?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen mensen die tegen urenlang, oeverloos geblaat over spanje kunnen
Hoe gaat het met de schoonmaakster en de tweaker ?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar ga ik m'n tijd niet meer in stoppen, hij haalt koffie das genoeg
geweldig, zal ik er ook eens 1 makenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat een leuk fotoboek icoontje is erbij gekomen
We kunnen hem natuurlijk een enkeltje spanje geven, denk dat daar wel iemand te vinden isquote:
z'n tong hing bijna op de grond vanochtend, maar ze reageert totaal niet op hemquote:Op maandag 6 juni 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de schoonmaakster en de tweaker ?
op 't vliegtuig voor vanmiddag is dat nog te doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We kunnen hem natuurlijk een enkeltje spanje geven, denk dat daar wel iemand te vinden is
Doe dat en maak dan een foto van jou met tweakerquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
z'n tong hing bijna op de grond vanochtend, maar ze reageert totaal niet op hem
nou nee, ik ga hem nu ff erop attenderen dat 't fucking irritant is dat hij zo met z'n voeten op de grond zit te tikkenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe dat en maak dan een foto van jou met tweaker
Aaahhww ik denk dat je hem dan maar even moet koppelenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
z'n tong hing bijna op de grond vanochtend, maar ze reageert totaal niet op hem
ik stel m'n doelen niet zo hoog bij hem hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhww ik denk dat je hem dan maar even moet koppelen
Blind-datequote:Op maandag 6 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhww ik denk dat je hem dan maar even moet koppelen
ik ga zelf al deze vakantiequote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We kunnen hem natuurlijk een enkeltje spanje geven, denk dat daar wel iemand te vinden is
Dat doet mijn stagebegeleider ook, en als hij aan het tikken is op de pc lijkt het net alsof hij het toetsenbord door het bureau heen wil meppenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou nee, ik ga hem nu ff erop attenderen dat 't fucking irritant is dat hij zo met z'n voeten op de grond zit te tikken
deel het eens met onsquote:Op maandag 6 juni 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:ik heb zo'n leuk taakje gekregen
dan zeg je toch tegen 'm, dat toetsenbord heeft waarschijnlijk geen doodswens hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat doet mijn stagebegeleider ook, en als hij aan het tikken is op de pc lijkt het net alsof hij het toetsenbord door het bureau heen wil meppen
Dan heb je het de hele dag over spanje, en waar ga je naartoe op vakantie? Of all country's, Japanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik ga zelf al deze vakantieomfg ik kan nie wachten...
en volgende zomervakantie naar JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
koffie halen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:ik heb zo'n leuk taakje gekregen
Ik heb net een dubbele espresso met suiker gehaald, maar dat is toch smerig zeg..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
ff koffie halen
een hele waslijst met websites up to date maken met extra's op de websites (zoals nieuwsbrieven e.d.)quote:
laten we beginnen met, wil je het wel begrijpen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je het de hele dag over spanje, en waar ga je naartoe op vakantie? Of all country's, Japan![]()
Ik begrijp het niet, wie kan het me uitleggen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
laten we beginnen met, wil je het wel begrijpen?
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
samen naar de HCC beurswat romantisch
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een hele waslijst met websites up to date maken met extra's op de websites (zoals nieuwsbrieven e.d.)
Omdat japan mooiste land ter wereld is met een van de mooiste culturen... en omdat... pfff is gewoon me droomlandquote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je het de hele dag over spanje, en waar ga je naartoe op vakantie? Of all country's, Japan![]()
Ik begrijp het niet, wie kan het me uitleggen?
Hou dan op over spanje!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Omdat japan mooiste land ter wereld is met een van de mooiste culturen... en omdat... pfff is gewoon me droomland
moet je eens kijken naar dit moederbord geweldig tochquote:Op maandag 6 juni 2005 10:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
samen naar de HCC beurswat romantisch
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
moet je eens kijken naar dit moederbord geweldig toch
hou sowieso op over landen en wat je ervan vindquote:
Ja wa moek dan doen :Squote:Op maandag 6 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
hou sowieso op over landen en wat je ervan vind
oe, dat is idd ook geweldig...quote:Op maandag 6 juni 2005 10:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bijna net zo leuk als die perslijst die ik up to date moet maken (900 adressen opzoeken)
Nederland =quote:Op maandag 6 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
hou sowieso op over landen en wat je ervan vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |